300 zł płacę za prąd

Data: 2014-01-02 23:01:04
Autor: Budzik
300 zł płacę za prąd
Użytkownik boukun boukun@neostrada.pl ...

Od nowego roku będę płacił już blisko 300 zł za prąd miesięcznie,

Ja płace maks 200 a prądu nie oszczedzam w ogole - mysle ze powinienes pomyslec o racjonalizacji uzywanych urządzeń...
Bo skoro teraz bedziesz płacił 300 to w zeszłym roku płaciłes 315 - coś dużo...
Może to za 2 miesiące?

do
tego 1300 zł za gaz w zimie,

W innym poście pisałes ze 1500...
To ile w koncu?
Dlaczego nie przerzucisz sie na palenie węglem czy jakims eko-groszkiem?

54 zł za wywóz śmieci (4 osoby x 13,50),
160 zł za wodę i ścieki... Jak tu kurwa żyć, jak tu żyć. Bydlaki
wymyślili sobie pośredników z miasta za wywóz śmieci, ja czasami mam
tylko jedą małą jednorazową reklamówkę śmieci na tydzień, nie
produkuję śmieci, a płacić muszę za 4 osoby 54 zł miesięcznie...

Trzeba racjonalizować koszty.
Ze swoich spokojnie połowe możesz ściąć.

Idźta w pizdu, z tym kurewskim systemem i bandytami u władzy...

I poszli...

Data: 2014-01-03 00:29:31
Autor: boukun
300 zł płacę za prąd
Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomości news:XnsA2A9EAEE3EF55budzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
[...]

Za miesiąc, nawet w tej chwili, o tej porze chodzą w domu trzy mocne komputery i plazmę ogląda żona, to jak tu ma być tanio...
Większe zużycie..., a TAURON mi nie obnizył stawki i cały czas mam 0,28 zł netto kWh...

do
tego 1300 zł za gaz w zimie,

W innym poście pisałes ze 1500...
To ile w koncu?
Dlaczego nie przerzucisz sie na palenie węglem czy jakims eko-groszkiem?

Coś słabo z twoja koncentracją i pamięcią. Pisałem też że 1300, ale po podwyżce i przy większym zużyciu może być już 1500 zł... Przecież sam się dziwiłeś moim wyliczeniom?
Przerzucić się na inny piec, to znów wydatek, także na remont kotłowni, no i więcej roboty, a tak to sobie gaz sam płynie (tłoczy) rurami...

boukun

Data: 2014-01-03 01:26:01
Autor: Robi
300 zł płacę za prąd
[...]

Masz wypasioną hawirę, jak dobrze pomyślisz i polubisz Chińskie to możesz wstawić PC, odradzam powietrzną i na kolektorach, to u nas nie wydajne, wypasiona grzałka, coraz więcej gości stawia u nas na dwóch studniach, chińskie jako jedyne są do tego przystosowane tylko trzeba pytać, ironia mimo że tak plują na wszystko co chińskie. Jak dobrze pomyślisz to inwestycja o podobnym koszcie jak wstawienie pieca na eco-groszek, ale rachunek w najzimniejszym okresie nie przekroczy 400zł.

Data: 2014-01-03 03:44:46
Autor: Budzik
300 zł płacę za prąd
[...]

Musisz sie zdecydować:
- albo masz 3 mocne kompy włączone na raz i do tego plazma albo masz włączony TV LED, 3 oszczedne kompy i płacisz rozsadnie za prad.
Ale nie miej pretensji do Tuska, ze sobie zły telewizor kupiłes i ze prad tanieje tylko o 5%...

[...]

Z moja koncentracją wszystko ok.
1300 po podwyzce to tylko 1320 a nie 1500...
Dlaczego miałoby ci nagle zużycie skoczyc?

Przerzucić się na inny piec, to znów wydatek, także na remont
kotłowni, no i więcej roboty, a tak to sobie gaz sam płynie (tłoczy)
rurami...
Za wygodę się płaci.
Niestety.
Remont i piec to koszty pomijalne przy takim zuzyciu.
Ja płaciłem za gaz jakies 30zł dziennie i to posiadajac dośc stary i niewydajny piec. Dom ze tka powiem 4 osobowy - zwykły tradycyjny, dwupietrowy bliźniak + piwnica.
Zmieniłem na weglowe i płace ok 10zł dziennie.
Piec zwrocił sie przez jedna zime.

Data: 2014-01-03 11:44:21
Autor: miś z okienka
300 zł płacę za prąd

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:la4tj7$fpp$1mx1.internetia.pl...
[...]

Małżonka też ogląda 'Kiepskich'? Zróbcie u siebie reality show i zacznijcie w końcu zarabiac!

[...]

Co za problem? Plazmę do piwnicy  i... przyjemne z pożytecznym.

Data: 2014-01-03 01:45:10
Autor: Robi
300 zł płacę za prąd
Dlaczego nie przerzucisz sie na palenie węglem czy jakims eko-groszkiem?

1m³ gazu wartością odpowiada 1kg węgla dobrej jakości i 1.5kg groszku, w sumie piece mają podobne sprawności. On spala gdzieś ponad 620m³ aby wybulić taki rachunek, do tego gazownia ma tak skonstruowaną umowę że przy takim zużyciu trzeba przez rok odpalać 100zł abonamentu, taki haracz jak się ogrzewa. Z eko-groszkiem jak ktoś lubi szuflować to zjedzie z kosztami do połowy, ale problem w tym że piece na eco-groszek, jedyne co palą innego to pelet, a ten jest drogi i nie wydajny wychodzi jak gaz, a eco-groszek drożeje, i nie wiadomo jak długo będzie warto. Jak już inwestycję to PC, dwie taryfy, zjeżdża się z kosztami w stosunku do gazu do 1/4 jak ma się ciepłe dolne źródło i zdrowy rozum aby nie dać się zedrzeć przy takiej inwestycji hot-sztaplerom.

Data: 2014-01-03 02:45:38
Autor: boukun
300 zł płacę za prąd
Użytkownik "Robi" <robi@poczta.pl> napisał w wiadomości news:la516m$t8n$1speranza.aioe.org...
[...]

To już mi się raczej nie opłaca taka inwestycja... A poza tym, u mnie na osiedlu nikt tego nawet nie próbował, bo i nie wiadomo, czy da radę, mieszkamy na górce i w gliniastym terenie...

boukun

300 zł płacę za prąd