300 zł premii od Nest Banku, tym razem dla przedsiębiorców

Data: 2017-02-14 02:53:38
Autor: jakdorobic.com
300 zł premii od Nest Banku, tym razem dla przedsiębiorców
Kolejna łatwa promocja w Nest Banku. Tym razem aż 300 zł do zdobycia (w formie karty podarunkowej na stacje Orlen i Bliska). Akcja przeznaczona dla osób prowadzących indywidualną działalność gospodarczą. Samo konto wygląda okazale (darmowe prowadzenie, karta, wszystkie bankomaty, przelewy oraz wpłaty w Euronetach).

Więcej do poczytania jak zawsze na blogu: http://jakdorobic.com/nest-bank-biznest-konto-za-bezwarunkowe-0-zl-oraz-300-zl-premii-na-karcie-podarunkowej-orlen/

Data: 2017-02-15 16:09:51
Autor: RobertS
300 zł premii od Nest Banku, tym razem dla prz edsiębiorcĂłw
W dniu 2017-02-14 o 11:53, jakdorobic.com pisze:
[...]

ciekawa opcja, mam nowy numer tel. do bankowych promocji więc spróbuję ;-)

RobertS

Data: 2017-02-16 10:36:12
Autor: Yakhub
Dnia Tue, 14 Feb 2017 02:53:38 -0800 (PST), jakdorobic.com napisał(a):

[...]

Da się założyć konto bankowe dla zawieszonej działalności?

--
Yakhub

Data: 2017-02-16 21:27:16
Autor: RobertS
W dniu 2017-02-16 o 10:36, Yakhub pisze:

Da się założyć konto bankowe dla zawieszonej działalności?

a DG widnieje w CEiDG? będą weryfikować...

RobertS

Data: 2017-02-16 22:36:45
Autor: Yakhub
Dnia Thu, 16 Feb 2017 21:27:16 +0100, RobertS napisał(a):

W dniu 2017-02-16 o 10:36, Yakhub pisze:

Da się założyć konto bankowe dla zawieszonej działalności?

a DG widnieje w CEiDG? będą weryfikować...

Widnieje. Jako zawieszona :)

--
Yakhub

Data: 2017-02-16 23:42:25
Autor: Liwiusz
W dniu 2017-02-16 o 22:36, Yakhub pisze:
[...]

Zawieszona - nie oznacza, że nie można kont zakładać. Zatem można.

--
Liwiusz

Data: 2017-02-16 21:51:59
Autor: Kris
W dniu czwartek, 16 lutego 2017 23:42:35 UTC+1 użytkownik Liwiusz napisał:

> Widnieje. Jako zawieszona :)

Zawieszona - nie oznacza, że nie można kont zakładać. Zatem można.

I mając zawieszoną DG przelewy do US przez 4 mce będzie robił żeby spełnić warunki "promocji";)
Można i tak;)

Data: 2017-02-16 12:24:45
Autor: z
[...]

I chce się tym "przedsiębiorcom" bawić w zakładanie konta za 300 zł? A potem jego likwidację z perturbacjami i karą albo inne straty (moralne też)? :-)
Na takie ciurliki szmatławe się nabieracie?
Żałosna przedsiębiorczość :-)

Data: 2017-02-16 05:08:19
Autor: Kris
W dniu czwartek, 16 lutego 2017 12:25:02 UTC+1 użytkownik z napisał:

[...]

No i chyba jeszcze trzeba konto do US zgłosić, potem zgłosić zamknięcie;)

Data: 2017-02-16 21:26:50
Autor: RobertS
W dniu 2017-02-16 o 14:08, Kris pisze:

No i chyba jeszcze trzeba konto do US zgłosić, potem zgłosić zamknięcie;)

możesz mieć kilka kont, zgłaszasz tylko główne

RobertS

Data: 2017-02-16 21:27:51
Autor: Kris
W dniu czwartek, 16 lutego 2017 21:26:49 UTC+1 użytkownik RobertS napisał:
W dniu 2017-02-16 o 14:08, Kris pisze:

> No i chyba jeszcze trzeba konto do US zgłosić, potem zgłosić zamknięcie;)

możesz mieć kilka kont, zgłaszasz tylko główne

Możesz nie zgłaszać żadnego;)
Ale powinieneś wszystkie
W ciągu 7 dni od otwarcia konta powinieneś zgłośic je do US

Data: 2017-02-16 21:40:58
Autor: Kris
> [...]

> No i chyba jeszcze trzeba konto do US zgłosić, potem zgłosić zamknięcie;)

możesz mieć kilka kont, zgłaszasz tylko główne

No i dodatkowow w warunkach "promocji" jest ze musisz z tego konta zrobić przelew do US;)
Pomijam już taką drobnostkę że 1000zł trzeba wpłacić na konto
Dopiero wtedu 150zł dostaniesz
W kolejnych 3 miesiącach za to samo(przelew do us+1000zł) już tylko 50zł dostaniesz.
"Promocja" dla tych co w MediaMarkt nie kupują;)

Data: 2017-02-16 21:27:28
Autor: z
300 zł premii od Nest Banku, tym razem dla prz edsiębiorcĂłw
W dniu 2017-02-16 o 14:08, Kris pisze:

No i chyba jeszcze trzeba konto do US zgłosić, potem zgłosić zamknięcie;)

Tego nie wiedziałem :-)
I wystarczy w tym całym "biznesie" zapomnieć o jednej cyferce, jednym terminie, jednym małym druczku lub urząd nie otrzyma potwierdzenia bo coś tam... to może być przewina kogoś innego i całe 300 zł idzie się je...ć albo i wielokrotność tej sumy :-)

PS Taki bonus to może przyciągać na zakupy do marketu a nie przedsiębiorcę do założenia kolejnego konta.

I tu znowu przypominają się sytuacje kiedy firma zmienia numer konta.
Tak się składa że zazwyczaj poprzedza to albo jest symptomem kłopotów firmy i jej kontrahentów ;-)
U mnie przynajmniej zapala się czerwona lampka jeśli przelew mam zrobić na inne konto niż zazwyczaj ;-) Takie czasy

Data: 2017-02-22 13:54:14
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
300 zł premii od Nest Banku, tym razem dla przedsiębiorców

"jakdorobic.com" 5d70d650-8130-49a7-9823-796726163e8a@googlegroups.com

: Kolejna łatwa promocja w Nest Banku. Tym razem aż 300 zł

Ode mnie 6 dych w razie czego.
(i nie widzę (być może dlatego, że mam słaby wzrok) potrzeby lania do juesej)

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._. http://danutac.bialystok.pl .-.
(,-.`._,'(       |\`-/|  .'O`-'     ., ; o.'  http://eneuel.w.duna.pl  '.O_'

300 zł premii od Nest Banku, tym razem dla przedsiębiorców