300mln netto lapowki za stocznie i obsluga zwalnianych stoczniow

Data: 2009-03-20 09:58:28
Autor: tak sie robi biznesy
300mln netto lapowki za stocznie i obsluga zwalnianych stoczniow
hahahahhahahahahahhaha

Data: 2009-03-22 10:47:53
Autor: re
300mln netto lapowki za stocznie i obsluga zwalnianych stoczniow
pozdrowienia od misioka
dla fan klubu popaprancow

Data: 2009-03-22 14:19:08
Autor: skippy
300mln netto lapowki za stocznie i obsluga zwalnianych stoczniow

Użytkownik "re" <metaas123.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gq550p$73v$1inews.gazeta.pl...
pozdrowienia od misioka
dla fan klubu popaprancow

Ja jestem fanem Piechy i szkoda, ze nie jest ministrem.

Data: 2009-03-24 12:24:58
Autor: re
skippy <man2@on.the.moon> napisał(a):

> [...]
> pozdrowienia od misioka
> dla fan klubu popaprancow

Ja jestem fanem Piechy i szkoda, ze nie jest ministrem.

fajne fan kluby a niech was.....

Narzeczona Misiaka też chciała zarobić na stoczniowcach
http://wiadomosci.onet.pl/0,11,kategoria.html

Data: 2009-03-24 12:27:28
Autor: re

http://wiadomosci.onet.pl/1939877,11,item.html

Data: 2009-03-24 12:41:07
Autor: re

Data: 2009-03-26 15:05:08
Autor: re
300mln netto lapowki za stocznie i obsluga zwalnianych stoczniow
do fan klubu
dolaczyla POCZTA POLSKA

--

300mln netto lapowki za stocznie i obsluga zwalnianych stoczniow