300tys na 2-3 mies.

Data: 2010-03-23 18:41:55
Autor: p47
300tys na 2-3 mies.
Zwolniło mi się  300 tys.
Gdzie najlepiej je  ulokować na 2-3 miesiące?

Data: 2010-03-23 12:29:52
Autor: BI
300tys na 2-3 mies.
On 23 Mar, 18:41, "p47" <karolakow...@wp.pl> wrote:
Zwolniło mi się  300 tys.
Gdzie najlepiej je  ulokować na 2-3 miesiące?

Lokaty na krótkie okresy są coraz gorzej oprocentowane. Ja wolę
fundusze. Przy takim kapitale polecam fundusz IDEA Premium (minimalna
wymagana kwota inwestycji to równowartość 40 tys. euro). Fundusz
pieniężny, bez ryzyka, bez opłat manipulacyjnych, a co najważniejsze:
dostęp do gotówki - w przeciwieństwie do lokaty - możliwy w każdym
momencie (zwrot środków w ok. 2 dni od złożenia zlecenia odkupienia
jednostek). Testowałem w ostatnich miesiącach (w oczekiwaniu na kupno
mieszkania), uzyskując stopę zwrotu bijącą na głowę najlepsze lokaty
bankowe (http://www.ideatfi.pl/?d=85).
Pozdrawiam

Data: 2010-03-23 13:19:46
Autor: plusz
300tys na 2-3 mies.
On 23 Mar, 20:29, BI <fabian...@o2.pl> wrote:
[...]

dlaczego twierdzisz, że bez ryzyka?

--
plusz

Data: 2010-03-23 23:07:18
Autor: Rafał
300tys na 2-3 mies.
W dniu 10-03-23 20:29, BI pisze:
[...]

Czy to nie jest ten fundusz, co ma parę milionów w obligacjach Kolastyny, z wykupem we wrześniu?

--
Raf

Data: 2010-03-24 13:20:06
Autor: BI
300tys na 2-3 mies.
On 23 Mar, 23:07, Rafał <ad...@moj.invalid> wrote:

Czy to nie jest ten fundusz, co ma parę milionów w obligacjach
Kolastyny, z wykupem we wrześniu?

--
Raf

Jeszcze ma?  Bo TFI IDEA twierdzi, że już nie.
http://www.ideatfi.pl/?d=302

Data: 2010-03-23 20:11:52
Autor: eclip1WYTNIJTO
300tys na 2-3 mies.
Witam,
najwyżej oprocentowane są produkty bez "Belkowe", rozbij kwotę na mniejsze części.
Polecam Opena Finance "Lokata Optymalna".

Pozdrawiam.
-- -- -- -- -- -- -- -- -- --
http://lokatybezbelki.w.interia.pl

Data: 2010-03-23 20:50:29
Autor: Darek
300tys na 2-3 mies.
W dniu 2010-03-23 18:41, p47 pisze:
Zwolniło mi się  300 tys.
Gdzie najlepiej je ulokować na 2-3 miesiące?

Ja ostatnio porzuciłem lokaty na rzecz funduszu obligacji. Od początku miesiąca mam 1,5% (a było lepiej)

Darek

Data: 2010-03-23 21:00:41
Autor: scream
300tys na 2-3 mies.
Dnia Tue, 23 Mar 2010 18:41:55 +0100, p47 napisał(a):

Zwolniło mi się  300 tys.
Gdzie najlepiej je  ulokować na 2-3 miesiące?

wg comperia.pl volkswagen bank lub eurobank
ale nie wiem na ile aktualne oni maja dane :)

--
best regards, scream Samobójcy są arystokracją wśród umarłych.

Data: 2010-03-23 22:57:09
Autor: glaukonWYTNIJTO
300tys na 2-3 mies.
> [...]

> Gdzie najlepiej je  ulokować na 2-3 miesiące?

wg comperia.pl volkswagen bank lub eurobank
ale nie wiem na ile aktualne oni maja dane :)

3M to np. 5,35% netto w Meritum - 30 lokat

--

300tys na 2-3 mies.