[3M] 30kph i pod prÄ…d

Data: 2010-06-22 16:13:09
Autor: arturbac
[3M] 30kph i pod prÄ…d
No to jest coś w końcu sensownego że na starówce i okolicach będzie jak
w innych cywilizowanych miastach zachodu.

http://www.trojmiasto.pl/wiadomosci/Kierowcy-zwolnia-a-rowerzysci-pojada-pod-prad-n39751.html

Data: 2010-06-22 07:19:54
Autor: PanRatio
30kph i pod pr±d
W komentarzach nie ma chyba nawet jednej pozytywnej opinii O_o

Poza tym patrzcie na zdjêcie. Ty³y samochodów na pasie dla rowerów -.-

Data: 2010-06-22 16:23:17
Autor: arturbac
30kph i pod pr±d
W dniu 2010-06-22 16:19, PanRatio pisze:
W komentarzach nie ma chyba nawet jednej pozytywnej opinii O_o

A czego siê spodziewasz.

Data: 2010-06-22 23:17:52
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
30kph i pod pr±d
PanRatio bredzi/³¿e/gada/be³kocze/zeznaje/kwiczy (niepotrzebne skre¶liæ):
Poza tym patrzcie na zdjêcie. Ty³y samochodów na pasie dla rowerów -.-

Czekaj± na gwo¼dzie i/lub telefon do stra¿y miejskiej?

--
Pozdrowienia,                            | Pró¿no¶ repliki siê spodziewa³
GG:3585538 | JID: m_karweta@jabster.pl   | Nie powiem nawet pies ciê j***³,

Data: 2010-06-22 11:58:20
Autor: Tomasso
30kph i pod pr±d
On Jun 22, 4:13 pm, arturbac <artur_no_spam@no_spam.ebasoft.com.pl>
wrote:

http://www.trojmiasto.pl/wiadomosci/Kierowcy-zwolnia-a-rowerzysci-poj...

Ewenement na ¶wiatowa skalê normalnie - kontrapas, który nie nara¿a
siê na zderzenie czo³owe z autem.

Dziobane gryzipiórki bez podstawówki! Piêtno!

Data: 2010-06-22 16:19:42
Autor: MadMan
[3M] 30kph i pod prÄ…d
Dnia Tue, 22 Jun 2010 16:13:09 +0200, arturbac napisa³(a):

No to jest co¶ w koñcu sensownego ¿e na starówce i okolicach bêdzie jak
w innych cywilizowanych miastach zachodu.

http://www.trojmiasto.pl/wiadomosci/Kierowcy-zwolnia-a-rowerzysci-pojada-pod-prad-n39751.html

Uu, to jad±c tam na rowerze musia³bym siê pilnowaæ, bo móg³bym mandat
zarobiæ za prêdko¶æ... :)

--
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2010-06-22 17:05:41
Autor: Coaster
[3M] 30kph i pod prÄ…d
On 6/22/10 4:13 PM, arturbac wrote:
No to jest coś w końcu sensownego że na starówce i okolicach będzie jak
w innych cywilizowanych miastach zachodu.

http://www.trojmiasto.pl/wiadomosci/Kierowcy-zwolnia-a-rowerzysci-pojada-pod-prad-n39751.html

BTW coz za belkotliwa kosekwencja:
"[...] Zmiany mają na celu zrównanie praw kierowców i rowerzystów. [...]
[...] Jednym ze sposób uprzywilejowania rowerzystów jest [...]"

--
PoZdR
Sheldon Brown: 1944 - 2008

Data: 2010-06-22 17:19:18
Autor: Tomasz Minkiewicz
[3M] 30kph i pod prÄ…d
On Tue, 22 Jun 2010 17:05:41 +0200
Coaster <manypeny@mac.com> wrote:

> [...]

"[...] Zmiany mają na celu zrównanie praw kierowców i rowerzystów. [...]
[...] Jednym ze sposób uprzywilejowania rowerzystów jest [...]"

IMHO nie ma tu bełkotliwości. Zrównanie dwóch grup, z których jedna
przywileje ma, a druga nie, może polegać na odebraniu przywilejów
pierwszej albo dodaniu drugiej, przy czym druga możliwość będzie raczej
lepsza. A że kierownicy samochodów mają u nas przywileje, których
rowerzyści są pozbawieni, to fakt (żeby daleko nie szukać – my musimy
uciekać na pobocze, jak nas wyprzedzają, a oni nie).

A tak na temat, to jakoÅ› nie jestem entuzjastÄ… dopuszczenia ruchu
rowerów pod prąd. Obawiam się, że to może być za duży szok, a w
konsekwencji możliwe dalsze zmniejszenie bezpieczeństwa rowerzystów.
Może by tak zacząć od kontrapasów i dopiero jak naród do nich
przywyknie, dopuścić ruch rowerów w przeciwprądzie już bez poziomych
oznaczeń.

--
Tomasz Minkiewicz <tommink@gmail.com>

[3M] 30kph i pod prÄ…d