Data: 2010-06-22 17:05:41 | |
Autor: Coaster | |
[3M] 30kph i pod prÄ…d | |
On 6/22/10 4:13 PM, arturbac wrote:
No to jest coś w końcu sensownego że na starówce i okolicach będzie jak BTW coz za belkotliwa kosekwencja: "[...] Zmiany mają na celu zrównanie praw kierowców i rowerzystów. [...] [...] Jednym ze sposób uprzywilejowania rowerzystów jest [...]" -- PoZdR ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ "A properly shaped leather saddle is an excellent choice for the high-mileage rider who doesn't mind the fact that it is a bit heavier than a plastic saddle." Sheldon Brown: 1944 - 2008 ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ |
|
Data: 2010-06-22 17:19:18 | |
Autor: Tomasz Minkiewicz | |
[3M] 30kph i pod prÄ…d | |
On Tue, 22 Jun 2010 17:05:41 +0200
Coaster <manypeny@mac.com> wrote: On 6/22/10 4:13 PM, arturbac wrote: IMHO nie ma tu bełkotliwości. Zrównanie dwóch grup, z których jedna przywileje ma, a druga nie, może polegać na odebraniu przywilejów pierwszej albo dodaniu drugiej, przy czym druga możliwość będzie raczej lepsza. A że kierownicy samochodów mają u nas przywileje, których rowerzyści są pozbawieni, to fakt (żeby daleko nie szukać – my musimy uciekać na pobocze, jak nas wyprzedzają, a oni nie). A tak na temat, to jakoś nie jestem entuzjastą dopuszczenia ruchu rowerów pod prąd. Obawiam się, że to może być za duży szok, a w konsekwencji możliwe dalsze zmniejszenie bezpieczeństwa rowerzystów. Może by tak zacząć od kontrapasów i dopiero jak naród do nich przywyknie, dopuścić ruch rowerów w przeciwprądzie już bez poziomych oznaczeń. -- Tomasz Minkiewicz <tommink@gmail.com> |
|