31 grudnia karty wyborcze mają zostać zniszczone

Data: 2014-11-26 20:51:01
Autor: El Comandante
31 grudnia karty wyborcze mają zostać zniszczone
~ahmmedt 1 godzinę i 31 minut temu

A Komorowski ta doopa wolowa stwierdzil ostatnio, że nie mozna wprowadzic żadnych zmian do przyszlorocznych wyborow prezydenckich i parlamentarnych. Innymi slowy; czeka nas powtorka z rozrywki

~roki 46 minut temu

masło maślane szfałszowany to cały ten ustruj został

~emeryt (17:29)

zostana zniszczone jak najszybciej zeby nie mozna bylo sprawdzic czy nie popisywano krzyzyków. od 70 lat nie bylo tyle niewaznych glosów.

~tatek 55 minut temu

co za tępy , prymitywny naród

~adi 56 minut temu

hahahaha w Koreii Pn mają już więcej demokracji niż w tej śmiesznej Polsce

~smok (16:58)

Jak czytam opinie lemingów z PO i PSL, to dochodzę do wniosku, że tylko wyjście na ulice takie samo jak było na Ukrainie rozwiąże problem.

Data: 2014-11-26 22:48:00
Autor: Budzik
31 grudnia karty wyborcze mają zostać zniszczone
Użytkownik El Comandante el_comandante@gmail.com ...

[...]

Skąd ta informacja?
Ja wiem że ludzie chętnie komentują nawet informacje z ASZDziennika jako prawdziwe, ale jednak dotychczas praktyyka postepowania z kartami była zupełnie inna, wiec czy mogę prosić o potwierdzenie tej informacji? Tudzież o podanie chociaż źródła tego newsa...

Data: 2014-11-27 00:15:56
Autor: El Comandante

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Pawel-Kowal-dla-WPPL-trzeba-sprawdzic-czy-wybory-zostaly-sfalszowane,wid,17060544,wiadomosc.html

Data: 2014-11-27 00:41:24
Autor: Budzik
[...]

Gratuluję zródeł...
Może dowiedz się u źródła?

31 grudnia karty wyborcze mają zostać zniszczone