333 godziny miesiecznie.

Data: 2009-11-27 17:39:50
Autor: Rafal\(sxat\)
333 godziny miesiecznie.
Szukam jakiegoś info o dyskach Caviar konkretnie WD5000AAKB czy WD podaje
dla nich dopuszczalny miesięczny POT (Power on Time).
Dostawca wstawił taki dysk do sprzętu pracującego 7/24 i dysk na moje ucho
rzęzi po roku, szukam punktu zaczepienia dla wymiany
gwarancyjnej.
Serwisantowi "nic nie rzęzi" jak wiadomo.....
JaC

ma jakies bad sector, jaki jest status smarta bo jesli sie nic nie dzieje,
to mam serwerk przy ktorym nie mozna usnac z racji jego dyskow grajacych :)
i tak juz od 4 lat....

Rf

Data: 2009-12-09 17:06:51
Autor: ąćęłńóśźż
333 godziny miesiecznie.
Tamten chroboczący dysk już wymieniony na dwa specjalizowane AV też Caviary i też charakterystycznie chroboczą tak samo jak
poprzedni.
No cóż, albo Caviar 500GB tak ma, albo sprzętowy Linuś szura głowicami w myśl jakiegoś algorytmu zapisywania strumienia danych.
No trudno :-)
Na razie nie mam pojęcia jak wejść do systemu urządzenia, a co dopiero mówić o smarcie.

-- -- -