34. miesięcznica smoleńska - PAMIĘTAMY!

Data: 2013-03-10 11:25:02
Autor: Stachu Chebel
34. miesięcznica smoleńska - PAMIĘTAMY!
Normalne pierdulamenty. Jak to z 'niezależnej'. Ale poczytajcie
komentarze. Japier...., ale im kompost we łbach buzuje...

http://niezalezna.pl/38290-34-miesiecznica-smolenska-pamietamy

Data: 2013-03-10 22:08:04
Autor: Marek Czaplicki
Stachu Chebel pisze na pl.soc.polityka w dniu niedziela, 10 marca 2013 19:25:

Normalne pierdulamenty. Jak to z 'niezależnej'. Ale poczytajcie
komentarze. Japier...., ale im kompost we łbach buzuje...

http://niezalezna.pl/38290-34-miesiecznica-smolenska-pamietamy

Fajny  portalik. Z prawej strony pojawiają się reklamki bielizny damskiej. :)

Data: 2013-03-11 10:48:46
Autor: leszek niewiadomski
Am 10.03.2013 22:08, schrieb Marek Czaplicki:
[...]

:)

A u mnie reklamuja sie British Airways - lot do NY od 516 euro. Niezbyt mi po drodze, bo chce w jesieni do Los Angeles (LAX), a tam od 727! ba.com Znajde cos lepszego?
ln.

--
"As an online discussion among Poles grows longer, the probability of a comparison involving a security service, or a calling the opponent an agent of influence, a Volksdeutsch, a Jew or an idiot approaches 1" (The new Godwin's Law)

Data: 2013-03-11 13:13:54
Autor: leszek niewiadomski
Am 11.03.2013 10:48, schrieb leszek niewiadomski:
[...]

Mam za 651,12! A w rocznice jak przed trzema laty bede na Kanarach. Moze ruska telewizja bedzie cos transmitowala? Bo po 4/10 byli na biezaco.
ln.