34 osoby (Sic!) poinformowały mnie dziś że mam zatkany w aucie wydech.

Data: 2011-06-13 22:44:06
Autor: Rafał \"SP\" Gil
34 osoby (Sic!) poinformowały mnie dziś że mam zatkany w aucie wydech.
Robili wszystko - trąbili, machali, wysiadali z aut na skrzyżowaniach i informowali mnie o dramatycznej sytuacji: "Ktoś zatkał Panu całkowicie wydech" ...

Cycki opadają. Żeby to jeszcze same blondynki były, ale w grupie tej zdarzali się faceci, również złotówy ...

--
RG bez cyca.

Data: 2011-06-13 22:50:52
Autor: DoQ
34 osoby (Sic!) poinformowa³y mnie dzi¶ ¿e mam zatkany w aucie wydech.
W dniu 13-06-2011 22:44, "Rafa³ \"SP\" Gil" pisze:
Robili wszystko - tr±bili, machali, wysiadali z aut na skrzy¿owaniach i
informowali mnie o dramatycznej sytuacji: "Kto¶ zatka³ Panu ca³kowicie
wydech" ...

ooo k...wa kto¶ Ci zatka³ ca³kowicie wydech!!!!

Pozdrawiam
Pawe³

Data: 2011-06-13 21:52:10
Autor: to
34 osoby (Sic!) poinformowa³y mnie dzi¶ ¿e mam zatkany w aucie wydech.
begin DoQ
ooo k...wa ktoś Ci zatkał całkowicie wydech!!!!

No nie? Też to zauważyłem!!!

Data: 2011-06-13 22:52:57
Autor: Rafał \"SP\" Gil
34 osoby (Sic!) poinformowały mnie dziś że mam zatkany w aucie wydech.

Robili wszystko - trÄ…bili, machali, wysiadali z aut na

Goń się :)

--
Od 1 PLN BCM http://allegro.pl/listing.php/user?us_id=553709 :
CB RADIO TTI 770 (używane parę razy) ; iPod touch 8G NOWY

Data: 2011-06-13 22:58:49
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
[...]

Mieli na myśli zielony kocyk? :>

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

Data: 2011-06-13 23:01:19
Autor: Rafał \"SP\" Gil
34 osoby (Sic!) poinformowały mnie dziś że mam zatkany w aucie wydech.

Mieli na myśli zielony kocyk? :>

Nie, kur*a, fioletowÄ… karimatÄ™.

Data: 2011-06-13 23:03:56
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
34 osoby (Sic!) poinformowały mnie dziś że mam zatkany w aucie wydech.

Mieli na myśli zielony kocyk? :>

Nie, kur*a, fioletowÄ… karimatÄ™.

Nie sądziłem, że z tym jeździsz do dziś. :)

Data: 2011-06-13 23:05:38
Autor: Michał Gut
34 osoby (Sic!) poinformowały mnie dziś że mam zatkany w aucie wydech.
nie kumam - a dlaczego tak cie informowali zaciekle?

Data: 2011-06-13 23:19:57
Autor: Rafał \"SP\" Gil
W dniu 2011-06-13 23:05, Michał Gut pisze:
nie kumam - a dlaczego tak cie informowali zaciekle?

Na oczku (uchwycie do holowania) mam resztkę koca holowniczego, w sensie koca, którym wytargiwano mnie po tym jak się w piachu zakopałem (nie było dostępu do linki).

I teraz każdy w ruchu ulicznym stawia se za cel honoru poinformować mnie, że mam *zatkany* wydech.

Nosz kur*a ...

Data: 2011-06-13 23:21:40
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
34 osoby (Sic!) poinformowały mnie dziś że mam zatkany w aucie wydech.
W dniu 2011-06-13 23:05, Michał Gut pisze:
nie kumam - a dlaczego tak cie informowali zaciekle?

Na oczku (uchwycie do holowania) mam resztkÄ™ koca holowniczego, w sensie
[...]

Może to kochający inaczej? Myślą, że wózek to holownik lawet z Love Parade i są przekonani, że kierownikowi wypadałoby przeczyścić komin. ;)

Data: 2011-06-13 23:23:34
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
[...]

I nikt nie skojarzył, że z zatkanym wydechem byś go nie wyprzedził?

Data: 2011-06-13 23:41:28
Autor: Przemysław Czaja
34 osoby (Sic!) poinformowały mnie dziś że mam zatkany w aucie wydech.

Użytkownik ""Rafał \"SP\" Gil""

Na oczku (uchwycie do holowania) mam resztkę koca holowniczego, w sensie koca, którym wytargiwano mnie po tym jak się w piachu zakopałem (nie było dostępu do linki).

Hehe, to aż dziw, że mi nie meldują, że ja wcale nie mam wydechu (rura schowana za zderzakiem) :)

Data: 2011-06-13 23:45:15
Autor: Rafał \"SP\" Gil
34 osoby (Sic!) poinformowały mnie dziś że mam zatkany w aucie wydech.

Hehe, to aż dziw, że mi nie meldują, że ja wcale nie mam wydechu
(rura schowana za zderzakiem) :)

eEEE, ty to masz przelot - pojedziesz ino z hukiem. Ja nie ruszę w ogóle.

Hucpa jakaś, gówniarze na światłach mi wydech zatkały ;)

Data: 2011-06-14 10:00:48
Autor: Kuba \(aka cita\)

Użytkownik ""Rafał \"SP\" Gil"" <usenet@motopower.pl> napisał w wiadomości news:it5utp$krk$1node2.news.atman.pl...
[...]

nie prościej po prostu usunąć ten koc i:
1. mieć spokój z tymi co Cie "dręczą"
2. nie jeździć samochodem z wiszącymi szmatami ze zderzaka

?

--
Pozdrawiam Kuba (aka cita)
www.cita.pl

Data: 2011-06-14 23:37:50
Autor: J_K_K
Użytkownik "Kuba (aka cita)" <yes.or.no@wp.pl> napisał w wiadomości news:it74fm$5p3$1inews.gazeta.pl...

nie prościej po prostu usunąć ten koc i:
1. mieć spokój z tymi co Cie "dręczą"
2. nie jeździć samochodem z wiszącymi szmatami ze zderzaka

?

Nie mógÅ‚ by siÄ™ wtedy lansować na pms'ie  ...

Pzdr

JKK

Data: 2011-06-13 23:24:46
Autor: Przemysław Czaja
34 osoby (Sic!) poinformowały mnie dziś że mam zatkany w aucie wydech.

Użytkownik "Michał Gut"

nie kumam - a dlaczego tak cie informowali zaciekle?

Również nie załapałem :(

Prawdopodobnie ma w wydechu cuś co wygląda jak kawał szmaty, ale nie potrafię się domyślić przeznaczenia

Data: 2011-06-13 23:33:21
Autor: Bydlê
On 2011-06-13 22:44:06 +0200, "Rafa³ \"SP\" Gil" <usenet@motopower.pl> said:

Robili wszystko - tr±bili, machali, wysiadali z aut na skrzy¿owaniach i informowali mnie o dramatycznej sytuacji: "Kto¶ zatka³ Panu ca³kowicie wydech" ...

No i?
Trzeba by³o im uprzejmie dziêkowaæ, dodaj±c, ¿e w³a¶nie dlatego jedziesz do warsztatu, bo nie mo¿esz odpaliæ auta.
:-)

--
Bydlê

Data: 2011-06-13 23:34:21
Autor: Lewis
[...]

Wybacz ale jak dla mnie to albo się spiłeś albo zjaraleś i pieprzysz od rzeczy. Nie czytam wszystkich tematów na grupie i nie wiem czy wcześniej nie pisałeś o jakimś planowanym usprawnieniu wydechu ale taki wpis jak powyższy jakoś niczego mądrego nie wnosi ;P

Pomijam już fakt że z całkowicie niedrożnym wydechem silnik nie może pracować... ale może to właśnie o to chodzi? ;P

--
Części do A6 C4 sprzedam
Lewis

Data: 2011-06-13 23:36:05
Autor: Lewis
W dniu 2011-06-13 23:34, Lewis pisze:

Wybacz ale jak dla mnie to albo się spiłeś albo zjaraleś i pieprzysz od

Dobra już wszystko jasne ;P

--
Części do A6 C4 sprzedam
Lewis

Data: 2011-06-13 23:40:13
Autor: Rafał \"SP\" Gil
W dniu 2011-06-13 23:36, Lewis pisze:

Wybacz ale jak dla mnie to albo się spiłeś albo zjaraleś i
pieprzysz od
Dobra już wszystko jasne ;P

;)

No właśnie ... ja się nie spodziewałem tylu debili na drodze. Jak wspomniałem - żeby to były same blondynki, ale nie ... taryfiarze, tirmeni - każdy ostrzega mnie, że mam zatkany wydech .... No to odpowiadam - co robić, to nie ruszę z tego skrzyżowania.

Jutro w pizdu odetnę tą szmatę od uchwytu holującego bo 1 000 km zrobię, i nie dźwignę kolejnej porcji debili.

Data: 2011-06-13 21:55:49
Autor: to
34 osoby (Sic!) poinformowa³y mnie dzi¶ ¿e mam zatkany w aucie wydech.
begin Rafał \"SP\" Gil
Jutro w pizdu odetnÄ™ tÄ… szmatÄ™ od uchwytu holujÄ…cego bo 1 000 km zrobiÄ™,
i nie dźwignę kolejnej porcji debili.

Ciesz się, że Ci klocek nie wypadł... --

Data: 2011-06-14 11:29:01
Autor: Michał Gut
34 osoby (Sic!) poinformowały mnie dziś że mam zatkany w aucie wydech.
Ciesz się, że Ci klocek nie wypadł...

myslisz zeby trabili?

Data: 2011-06-14 10:01:27
Autor: to
34 osoby (Sic!) poinformowa³y mnie dzi¶ ¿e mam zatkany w aucie wydech.
begin Michał Gut
Ciesz się, że Ci klocek nie wypadł...

myslisz zeby trabili?

Dwa razy mocniej!!! ;)

Data: 2011-06-13 23:49:05
Autor: DJ
34 osoby (Sic!) poinformowa³y mnie dzi¶ ¿e mam zatkany w aucie wydech.
No w³a¶nie ... ja siê nie spodziewa³em tylu debili na drodze.

Jakby to powiedziec? Raczej nikt normalny nie wozi kawalka szmaty w miejscu gdzie zwykle jest wydech ;)

Jak wspomnia³em - ¿eby to by³y same blondynki, ale nie ... taryfiarze, tirmeni - ka¿dy ostrzega mnie, ¿e mam zatkany wydech

Ale co sie dziwisz? Widzi ktos kawal szmaty w okolicach wydechu, nie przyglada sie za bardzo i mysli, ze ktos zrobil kawal. Uprzejmie informuje wiec, zeby sobie kierownik sprawdzil, bo jazda z przytkanym wydechem nie sluzy specjalnie dobrze silnikowi.
A swoja droga wrzuc jakies zdjecie calego tylu samochodu z ta szmata to bedzie mozna ocenic czy debile czy niekoniecznie.

Pozdrawiam

DJ

Data: 2011-06-14 18:36:36
Autor: pm
> [...]
Jak wspomniałem - żeby to były same blondynki, ale nie ... taryfiarze, tirmeni - każdy ostrzega mnie, że mam zatkany wydech ... No to odpowiadam - co robić, to nie ruszę z tego skrzyżowania.

no i bądź tu człowieku życzliwy
to ciÄ™ od debili wyzwÄ…
skąd taki obserwator ma wiedzieć że to nie wydech i czy zatkany w 30% czy w 60% czy w 90%...
sam burczysz bo:
1. jeździsz z jakimiś szmatami
2. ludzie chcą ci pomóc a ty jeszcze masz za złe.
3. maÅ‚o tego idziesz  w zaparte

Jutro w pizdu odetnę tą szmatę od uchwytu holującego bo 1 000 km zrobię, i nie dźwignę kolejnej porcji debili.

....no może w końcu przestaniesz iść w zaparte ;-)

Data: 2011-06-13 23:44:23
Autor: bratPit
[...]

ciesz się że nie masz Corsy, słyszałbyś, że Ci... włosy wystają z wydechu* ;D

brat

* jest to jakieś wyciszenie tłumików skorupowych, które po rozleceniu się wewnętrznego płaszcza tłumika wylatuje wydechem i wygląda jak włosy/sierść

Data: 2011-06-14 05:42:36
Autor: huri_khan
34 osoby (Sic!) poinformowa³y mnie dzi¶ ¿e mam zatkany w aucie wydech.
Dnia Mon, 13 Jun 2011 23:44:23 +0200, bratPit napisa³(a):

ciesz siê ¿e nie masz Corsy, s³ysza³by¶, ¿e Ci... w³osy wystaj± z wydechu* ;D

W Fordzie Ka by³o podobnie :)

--
[Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
[SY]  [Cruze 1,8 LT]

Data: 2011-06-13 23:46:01
Autor: Szuwaks
34 osoby (Sic!) poinformowały mnie dziś że mam zatkany w aucie wydech.
Witam,

Użytkownik ""Rafał \"SP\" Gil"" <usenet@motopower.pl> napisał w wiadomości news:it5sqj$ilf$1node2.news.atman.pl...
[...]

Zamiast się załamywać, pomyśl ilu życzliwych kierowców spotkałeś na swej drodze.
:)

Szuwaks

Data: 2011-06-14 00:11:42
Autor: Rafał \"SP\" Gil
34 osoby (Sic!) poinformowały mnie dziś że mam zatkany w aucie wydech.
W dniu 2011-06-14 00:04, neoniusz pisze:

Poka fotkie!

No pech. Nie mam przy sobie czytnika kart XD i kabla do olympusa ;/ Nie mam pomysłu jak to z fotoaparata transfernąć do sieci. A wifa/podczerwieni/niebieskiej szczęki to to nie ma.

Data: 2011-06-20 18:40:43
Autor: Rafał \"SP\" Gil
[...]

Mówisz i masz ( z  lekkim opóźnieniem).

http://img827.imageshack.us/img827/8929/zapchajrura.jpg

--
Jak ja kurwa nienawidzę PH (DH) z parametrem PAR niższym niż 50 %
KURWA !!!

Data: 2011-06-14 01:12:15
Autor: Tomasz Pyra
[...]

No to pojedź i odetkaj ten wydech, czy cokolwiek oni z wydechem mylą - będziesz miał spokój ;)

34 osoby (Sic!) poinformowały mnie dziś że mam zatkany w aucie wydech.