34 osoby (Sic!) poinformowały mnie dziś że mam zatkany w aucie wydech.

Data: 2011-06-13 23:34:21
Autor: Lewis
34 osoby (Sic!) poinformowały mnie dziś że mam zatkany w aucie wydech.
Robili wszystko - trąbili, machali, wysiadali z aut na skrzyżowaniach i
informowali mnie o dramatycznej sytuacji: "Ktoś zatkał Panu całkowicie
wydech" ...

Cycki opadają. Żeby to jeszcze same blondynki były, ale w grupie tej
zdarzali się faceci, również złotówy ...

Wybacz ale jak dla mnie to albo się spiłeś albo zjaraleś i pieprzysz od rzeczy. Nie czytam wszystkich tematów na grupie i nie wiem czy wcześniej nie pisałeś o jakimś planowanym usprawnieniu wydechu ale taki wpis jak powyższy jakoś niczego mądrego nie wnosi ;P

Pomijam już fakt że z całkowicie niedrożnym wydechem silnik nie może pracować... ale może to właśnie o to chodzi? ;P

--
Części do A6 C4 sprzedam
Lewis

Data: 2011-06-13 23:36:05
Autor: Lewis
W dniu 2011-06-13 23:34, Lewis pisze:

Wybacz ale jak dla mnie to albo się spiłeś albo zjaraleś i pieprzysz od

Dobra już wszystko jasne ;P

--
Części do A6 C4 sprzedam
Lewis

Data: 2011-06-13 23:40:13
Autor: Rafał \"SP\" Gil
W dniu 2011-06-13 23:36, Lewis pisze:

Wybacz ale jak dla mnie to albo się spiłeś albo zjaraleś i
pieprzysz od
Dobra już wszystko jasne ;P

;)

No właśnie ... ja się nie spodziewałem tylu debili na drodze. Jak wspomniałem - żeby to były same blondynki, ale nie ... taryfiarze, tirmeni - każdy ostrzega mnie, że mam zatkany wydech .... No to odpowiadam - co robić, to nie ruszę z tego skrzyżowania.

Jutro w pizdu odetnę tą szmatę od uchwytu holującego bo 1 000 km zrobię, i nie dźwignę kolejnej porcji debili.

--
Od 1 PLN BCM http://allegro.pl/listing.php/user?us_id=553709 :
CB RADIO TTI 770 (używane parę razy) ; iPod touch 8G NOWY

Data: 2011-06-13 21:55:49
Autor: to
34 osoby (Sic!) poinformowa³y mnie dzi¶ ¿e mam zatkany w aucie wydech.
begin Rafał \"SP\" Gil
Jutro w pizdu odetnÄ™ tÄ… szmatÄ™ od uchwytu holujÄ…cego bo 1 000 km zrobiÄ™,
i nie dźwignę kolejnej porcji debili.

Ciesz się, że Ci klocek nie wypadł... --

Data: 2011-06-14 11:29:01
Autor: Michał Gut
34 osoby (Sic!) poinformowały mnie dziś że mam zatkany w aucie wydech.
Ciesz się, że Ci klocek nie wypadł...

myslisz zeby trabili?

Data: 2011-06-14 10:01:27
Autor: to
34 osoby (Sic!) poinformowa³y mnie dzi¶ ¿e mam zatkany w aucie wydech.
begin Michał Gut
Ciesz się, że Ci klocek nie wypadł...

myslisz zeby trabili?

Dwa razy mocniej!!! ;)

Data: 2011-06-13 23:49:05
Autor: DJ
34 osoby (Sic!) poinformowa³y mnie dzi¶ ¿e mam zatkany w aucie wydech.
No w³a¶nie ... ja siê nie spodziewa³em tylu debili na drodze.

Jakby to powiedziec? Raczej nikt normalny nie wozi kawalka szmaty w miejscu gdzie zwykle jest wydech ;)

Jak wspomnia³em - ¿eby to by³y same blondynki, ale nie ... taryfiarze, tirmeni - ka¿dy ostrzega mnie, ¿e mam zatkany wydech

Ale co sie dziwisz? Widzi ktos kawal szmaty w okolicach wydechu, nie przyglada sie za bardzo i mysli, ze ktos zrobil kawal. Uprzejmie informuje wiec, zeby sobie kierownik sprawdzil, bo jazda z przytkanym wydechem nie sluzy specjalnie dobrze silnikowi.
A swoja droga wrzuc jakies zdjecie calego tylu samochodu z ta szmata to bedzie mozna ocenic czy debile czy niekoniecznie.

Pozdrawiam

DJ

Data: 2011-06-14 18:36:36
Autor: pm
> [...]
Jak wspomniałem - żeby to były same blondynki, ale nie ... taryfiarze, tirmeni - każdy ostrzega mnie, że mam zatkany wydech ... No to odpowiadam - co robić, to nie ruszę z tego skrzyżowania.

no i bądź tu człowieku życzliwy
to ciÄ™ od debili wyzwÄ…
skąd taki obserwator ma wiedzieć że to nie wydech i czy zatkany w 30% czy w 60% czy w 90%...
sam burczysz bo:
1. jeździsz z jakimiś szmatami
2. ludzie chcą ci pomóc a ty jeszcze masz za złe.
3. maÅ‚o tego idziesz  w zaparte

Jutro w pizdu odetnę tą szmatę od uchwytu holującego bo 1 000 km zrobię, i nie dźwignę kolejnej porcji debili.

....no może w końcu przestaniesz iść w zaparte ;-)

34 osoby (Sic!) poinformowały mnie dziś że mam zatkany w aucie wydech.