34 osoby (Sic!) poinformowały mnie dziś że mam zatkany w aucie wydech.

Data: 2011-06-13 23:44:23
Autor: bratPit
34 osoby (Sic!) poinformowały mnie dziś że mam zatkany w aucie wydech.

Robili wszystko - trÄ…bili, machali, wysiadali z aut na
skrzyżowaniach i informowali mnie o dramatycznej sytuacji: "Ktoś zatkał Panu całkowicie wydech" ...

Cycki opadają. Żeby to jeszcze same blondynki były, ale w grupie tej zdarzali się faceci, również złotówy ...

ciesz się że nie masz Corsy, słyszałbyś, że Ci... włosy wystają z wydechu* ;D

brat

* jest to jakieś wyciszenie tłumików skorupowych, które po rozleceniu się wewnętrznego płaszcza tłumika wylatuje wydechem i wygląda jak włosy/sierść

Data: 2011-06-14 05:42:36
Autor: huri_khan
34 osoby (Sic!) poinformowa³y mnie dzi¶ ¿e mam zatkany w aucie wydech.
Dnia Mon, 13 Jun 2011 23:44:23 +0200, bratPit napisa³(a):

ciesz siê ¿e nie masz Corsy, s³ysza³by¶, ¿e Ci... w³osy wystaj± z wydechu* ;D

W Fordzie Ka by³o podobnie :)

--
[Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
[SY]  [Cruze 1,8 LT]

34 osoby (Sic!) poinformowały mnie dziś że mam zatkany w aucie wydech.