34 osoby (Sic!) poinformowały mnie dziś że mam zatkany w aucie wydech.

Data: 2011-06-14 01:12:15
Autor: Tomasz Pyra
34 osoby (Sic!) poinformowały mnie dziś że mam zatkany w aucie wydech.
Robili wszystko - trąbili, machali, wysiadali z aut na skrzyżowaniach i
informowali mnie o dramatycznej sytuacji: "Ktoś zatkał Panu całkowicie
wydech" ...

Cycki opadają. Żeby to jeszcze same blondynki były, ale w grupie tej
zdarzali się faceci, również złotówy ...

No to pojedź i odetkaj ten wydech, czy cokolwiek oni z wydechem mylą - będziesz miał spokój ;)

34 osoby (Sic!) poinformowały mnie dziś że mam zatkany w aucie wydech.