35*C w cieniu - jakieś pomysły?

Data: 2010-07-11 07:18:14
Autor: MadMan
35*C w cieniu - jakieś pomysły?
Dnia Sun, 11 Jul 2010 06:07:24 +0200, Marcin J. napisał(a):

Po wczorajszych 180 km na szosie wymiękłem. W kulminacyjnym momencie polewanie czachy co 15 min nie wystarczało. Macie jakieś sprawdzone (bądź nie ;) patenty?

Jechać szybciej, będzie lepsze chłodzenie :) Czyżby Pętla Beskidzka?

Ja specjalnych patentów nie mam, w sumie 2:
- pić dużo wody lub izotoników/hipotoników,
- na głowie buff (albo Wielicki Multifunctional Scarf) i kask - nie pali
tak w łepetynę. Wczoraj przejechałem mega pętli beskidzkiej (125 km), w sumie 5.5h
jazdy, na mecie tylko standardowe zmęczenie. --
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2010-07-12 10:48:08
Autor: Marcin J.
35*C w cieniu - jakieś pomysły?
Użytkownik "MadMan" <madman15@nie-spamo-wac.wp.pl> napisał w wiadomości news:7ugsmb2077bb$.dlgrower.power.pl...

Jechać szybciej, będzie lepsze chłodzenie :)

Działa dopóki jest ponizej 36'C ale tak między godz 14 a 17 bywa więcej (jazda w słońcu, szosa, pola, łąki) i wtedy wiaterek nie chłodzi, a nawet grzeje (powiew z piekarnika).

Czyżby Pętla Beskidzka?

Raczej Notecka :) (Poznań - Wronki - Ciszkowo - Czarnków)

Ja specjalnych patentów nie mam, w sumie 2:
- pić dużo wody lub izotoników/hipotoników,

Pocenie nie wystarcza. Jedyne co pomaga to duża ilość wody na wierzch - jedynie wtedy gdy skóra, włosy, koszulka... są zupełnie mokre parowanie przynosi odczuwalną ulgę.

- na głowie buff (albo Wielicki Multifunctional Scarf) i kask - nie pali
tak w łepetynę.

Kasku szosowego nie mam, noszę chustę z Novatexu - dopóki jest mokra jest ok ale to nie trwa długo.

No cóż, pocieszające, że to tylko jeden tydzień w roku :)

--
Pozdrowionka
marcin

35*C w cieniu - jakieś pomysły?