35-letni Fiat 126p

Data: 2011-05-02 17:48:55
Autor: =Marcos=
35-letni Fiat 126p
Teściowa ma Fiata 126p z 1976 roku. Auto przez cały swój okres kursowało od święta na trasie 5 km. Przebieg ok. 90 tys. km (!) :).
Auto jest ciągle użytkowane i garażowane, brak problemów na przeglądach - odpala i jeździ świetnie. Ile może być wart?

Ja znam przypadek przebiegu około 12 tys. km. Normalnie jeżdżony na codzień :) Nie kręcony. Tylko dziwny właściciel ;)

--
Marcos
marek [AT] microstock . pl

Data: 2011-05-02 19:30:20
Autor: Kuba \(aka cita\)
35-letni Fiat 126p

Użytkownik "=Marcos=" <marcos.MALPA@.wyprawa.NIE.DLA.SPAMU.info> napisał w wiadomości news:ipmjlh$ivp$1inews.gazeta.pl...
[...]

do pracy jechał do przodu, a do domy na wstęcznym ;-)

--
Pozdrawiam Kuba (aka cita)
www.cita.pl

35-letni Fiat 126p