350k km na silnik benzynowy Toyoty to dużo?

Data: 2014-07-21 23:06:20
Autor: HANA
350k km na silnik benzynowy Toyoty to dużo?

Użytkownik "uciu" <guseva@interia.pl> napisał w wiadomości news:53cd4473$0$2377$65785112news.neostrada.pl...
Znajomy chce sprzedać (i nie umie) w dość okazyjnej cenie rav4 2.0 benzyna z automatyczną skrzynią biegów (2007).
Cena jest bardzo okazyjna bo auto przeszło gradobicie (naprawione) w dodatku przebieg to 350k km.
Auto ma od nowości (2007r) i wszystko było robione w ASO Toyota.

W komisie licznik skręciliby do 150k km i cene podniesliby o 10-15k zł i chęty by się znalazł.
A on z prawdziwym przebiegiem ma problem...

Tak sie zastanawiam czy nie wziąść tego auta...
Ładować się w takie coś czy to już koniec?
Dodam, że auto zadbane (brak oznak zużycia w środku), regularne serwisy, wszystkie wydruki z ASO itp

Jakie są Wasze opinie?
Co sprawdzić przy oględzinach?
Jak sprawdzić skrzynie - nie mam doświadczenia z automatycznymi skrzyniami biegów.

ja bym bral
350k na automacie to jakies 100k na manualu
skrzyni jako takiej nie sprawdzisz bez podlaczednia do kompa
ale...
stan gdzies gdzie masz miejsce z przodu
hamulec do dechy
i gaz tez do dechy ale max na 3-4 sekundy
obroty nie maja prawa przekroczyc 2000 rpm
jesli beda wyzsze albo auto wyrwie do przodu lub zgasnie to nie bierz

Andrzej
www.hana.com.pl
www.fortunegreen.pl
www.osiedlekaskada.pl

Data: 2014-07-21 22:57:16
Autor: Pszemol
"HANA" <hana@spam.com.pl> wrote in message news:lqjvbr$d7j$1node2.news.atman.pl...
[...]

Tu zgoda...

jesli beda wyzsze albo auto wyrwie do przodu lub zgasnie to nie bierz

.... ale dlaczego uważasz za zły wynik testu
gdy auto zgaśnie lub wyrwie do przodu?

Data: 2014-07-22 23:55:10
Autor: maccciek
HANA wrote:

[...]

To czy sie przekladnia slizga mozna zaobserwowac przy ruszeniu z miejsca. Jak by mi ktos robil taki "test" ja wyzej opisany to bym go zje-- al jak tylko mozliwe i wywalil z auta szybciej niz by zdazyl zapyatc o co mi chodzi.

350k km na silnik benzynowy Toyoty to dużo?