Użytkownik Tomek napisał:
Witam,
Ja nie w kwestii Smoleńska a szkolenia.w 36 SPLT odnośnie lądowania na 2
NDB.
Wiadoma kwestia wysokości decyzji, ścieżki itd.
Załoga złamała wszystko co bylo możliwe nim doleciała do tej brzozy.
Ale czy załogi w tej rozwiązanej jednostce były szkolone do stricte
nieprecyzyjnego podejścia na 2 NDB?
Bo tupolew miał dwa radiokompasy i praktycznie taka możłiwość istniała.
Jednak w Raporcie nie doczytałem się nic o reakcji załogi przelot nad
dalszą radioolatarnią, czy w ogóle załoga z radiokompasów korzystła
(umiała to wykorzystać)??
A chgw - zwróć uwagę że uprawnienia ILS CAT I nawet mieli lipne - przedłużane lądowaniami w warunkach w zasadzie lotu z widocznością...
Czy tam cokolwiek było tak jak powinno?
--
Darek