Data: 2012-02-13 07:37:25 | |
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski | |
36 SPLT i szkolenie w lądowaniu na 2 NDB | |
"Tomek" jh5v4n$7tj$1@inews.gazeta.pl Jednak w Raporcie nie doczytałem się nic o reakcji załogi przelot nad dalszą radioolatarnią, czy w ogóle załoga z radiokompasów korzystła (umiała to wykorzystać)?? Radiokompas jest tak skomplikowany jak cep -- ciekawe, czy i obsługi cepa trzeba się długo uczyć. :) Kilka minut przed tą DRL piloci Tupoleva wiedzieli o tym, że źle lecą, :) o ile ona była wtedy sprawna. Pilot Jaka 40 mówił, że BRL niekoniecznie była sprawna, dlatego ją ignorował i kierował się nadal wskazaniami DRL, choć był przy BRL. -- .`'.-. ._. .-. .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_' `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`., o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/.... |
|