36 rocznica śmierci Przemyka, 3 rocznica śmierci Stachowiaka

Data: 2019-05-14 12:40:26
Autor: A. Filip
36 rocznica śmierci Przemyka, 3 rocznica śmierci Stachowiaka
u2 <u_2@o2.pl> pisze:
sprawcy zbrodni, choć znani, nie zostali ukarani dzięki nadzwyczajnej
kaście:)

https://wpolityce.pl/historia/446467-36-rocznica-smierci-19-letniego-przemyka

To była jedna z najgłośniejszych zbrodni aparatu władzy
PRL. 36. rocznica śmierci 19-letniego maturzysty Grzegorza Przemyka

opublikowano: 5 godzin temu

36 lat temu, 14 maja 1983 r., zmarł w szpitalu 19-letni maturzysta
Grzegorz Przemyk, zatrzymany przez funkcjonariuszy MO, a następnie
brutalnie pobity w komisariacie na warszawskim Starym Mieście. Była to
jedna z najgłośniejszych zbrodni aparatu władzy PRL.
[...]

Czy został pobity równie brutalnie jak Stachowiak [2016-05-15]?

Ja nie usprawiedliwiam milicjantów i ich krycia przez system.
AFAIR Dzięki "wyciąganiu Przemyka" jeden policjant za czasów PO
nie uniknął kary za bicie (na ulicy) uczestnika Marszu Wolności.
AFAIR Wyciągnięto rocznicowo tą "potworną komunistyczną zbrodnię"
gdy sąd zmierzał do jego (praktycznego) uniewinnienia.

Wiec Przemyka TRZEBA wyciągać dość często bo _także_ robi się z tego bat
na "osiągnięcia" policjantów RP3.  W policji służą ludzie nie aniołowie,
jak "podobne" sprawy by nigdy nie wychodziły na jaw to dla mnie
najbardziej prawdopodobnym wyjaśnieniem byłoby skuteczne ich krycie.

https://pl.wikipedia.org/wiki/%C5%9Amier%C4%87_Igora_Stachowiaka

--
A. Filip

Data: 2019-05-14 12:46:56
Autor: u2
W dniu 14.05.2019 o 12:40, A. Filip pisze:
Czy został pobity równie brutalnie jak Stachowiak [2016-05-15]?

z identycznym skutkiem, tyle że w przypadku Stachowiaka sprawcy nie unikną kary:)

--
George Orwell :

Data: 2019-05-14 13:35:35
Autor: nie ma emaila
u2 <u_2@o2.pl> napisał(-a):

W dniu 14.05.2019 o 12:40, A. Filip pisze:
> Czy został pobity równie brutalnie jak Stachowiak [2016-05-15]?

z identycznym skutkiem, tyle że w przypadku Stachowiaka sprawcy nie unikną kary:)

tak, komunistyczny pis nawet nie wydalił ich ze służby, komuszku

Data: 2019-05-14 13:47:34
Autor: A. Filip
nie_ma_emaila@onet.pl pisze:
u2 <u_2@o2.pl> napisał(-a):

> [...]

tak, komunistyczny pis nawet nie wydalił ich ze służby, komuszku

Za PiS to w końcu wyszło *choć nie od razu* .  Za PO by wyszło w ogóle?
Ja "powątpiewam+" ale to kwestia subiektywnych odczuć, każdy ma swoje.

--
A. Filip

Data: 2019-05-14 15:43:52
Autor: u2
W dniu 14.05.2019 o 13:47, A. Filip pisze:
nie_ma_emaila@onet.pl pisze:
u2 <u_2@o2.pl> napisał(-a):

[...]

nikt teraz nie zamiata pod dywan takich spraw, ale ty chytrze starasz się zmienić temat dyskusji, widać te nawyki z GW:)))))))))))

--
George Orwell :

36 rocznica śmierci Przemyka, 3 rocznica śmierci Stachowiaka