3600 graczy online zarejstrowanych w pierwszym tygodniu sprzedazy

Data: 2009-06-17 09:13:20
Autor: Jan Strybyszewski
3600 graczy online zarejstrowanych w pierwszym tygodniu sprzedazy
..... w grze na  iphona ...  zdziwko ?

Ba smiem twierdzic ze w takiej lidze Real Racing latwiej
o rywali niz we wszystkim sieciowych grach na DSa

Data: 2009-06-17 09:16:49
Autor: kamil

"Jan Strybyszewski" <ktos@w.pl> wrote in message news:h1a54u$b5c$1inews.gazeta.pl...
.... w grze na  iphona ...  zdziwko ?

Ba smiem twierdzic ze w takiej lidze Real Racing latwiej
o rywali niz we wszystkim sieciowych grach na DSa

Tulisz go tez do snu?

Data: 2009-06-17 10:30:04
Autor: Jan Strybyszewski
kamil pisze:
[...]

Nie mam iphona :)  ale cos merytorycznie ? Czy juz betonowi DSowcy odpuscili i uznali ipoda touch i iphona za konsole

Data: 2009-06-17 02:02:43
Autor: SzalonyKapelusznik
On 17 Cze, 10:30, Jan Strybyszewski <k...@w.pl> wrote:
kamil pisze:

> "Jan Strybyszewski" <k...@w.pl> wrote in message

> Tulisz go tez do snu?

Nie mam iphona :)  ale cos merytorycznie ? Czy juz betonowi DSowcy
odpuscili i uznali ipoda touch i iphona za konsole

"nie pracuje dobrze ten kto buduje rakiete z zamiarem zbudowanie
lopaty"

a to mial byc telefon.

Data: 2009-06-17 11:06:04
Autor: Jan Strybyszewski
kamil pisze:

[...]

A DS ma przegladarke wiec dupa nie konsola..   tez im sie nei udalo

Data: 2009-06-19 10:43:24
Autor: kamil_pl
3600 graczy online zarejstrowanych w pierwszym tygodniu sprzedazy

Uzytkownik "SzalonyKapelusznik" <szalonykapelusznik@gmail.com> napisal w wiadomosci

a to mial byc telefon.

Skoro defaultowo nie ma funkcji wysylania mmsów (które w sieci do której naleze sa po 2 gr i wysylam 1-2 conajmniej dziennie ze swoja kobieta :)) ani wideorozmów (co akurat juz nie jest najwazniejsze ale mam to w siemensie z 2005 roku) to fakt dziwnie sie te urzadzenie kwalifikuje... Hmm konsola z odtwarzaczem mp3, i funkcja telefonu? PDA z telefonem, nie bede sie tym glowil.

Data: 2009-06-20 09:20:57
Autor: gacek
kamil_pl wrote:
[...]

klasyfikuje sie jako ajfon, tu chodzi o marke, a nie o takie detale.

gacek

Data: 2009-06-20 10:23:06
Autor: Tomek GĹ‚owacki
kamil_pl pisze:
Uzytkownik "SzalonyKapelusznik" <szalonykapelusznik@gmail.com> napisal w wiadomosci

a to mial byc telefon.

Skoro defaultowo nie ma funkcji wysylania mms�w (kt�re w sieci do kt�rej naleze sa po 2 gr i wysylam 1-2 conajmniej dziennie ze swoja kobieta :)) ani wideorozm�w (co akurat juz nie jest najwazniejsze ale mam to w siemensie z 2005 roku) to fakt dziwnie sie te urzadzenie kwalifikuje... Hmm konsola z odtwarzaczem mp3, i funkcja telefonu? PDA z telefonem, nie bede sie tym glowil.

MMSy sÄ… defaultowo :) Od OS 3.0

Pozdr,
Tomek

Data: 2009-06-22 21:25:08
Autor: spaceman
kamil pisze:
[...]

Powiedz mi o co Ci chodzi. Wychwalasz iphone - nie masz go. Wychwalasz PS3 -
nie masz go, jedziesz po xboksie - nie masz. Ty jestes normalny? Masz jakies
zycie?
--
spaceman

Data: 2009-06-24 18:25:54
Autor: Piotr KUCHARSKI
spaceman <spaceman@bsdzine.org> wrote:
[...]

....ĹĽycia nie wychwala.

p.

3600 graczy online zarejstrowanych w pierwszym tygodniu sprzedazy