37 woreczków

Data: 2010-05-04 13:05:21
Autor: Grzegorz Z.
37 woreczków
Bilans majowego weekendu: 37 osób zginęło, 587 rannych

W 453 wypadkach zginęło 37 osób, a 587 zostało rannych - to bilans majowego
długiego weekendu na polskich drogach. Policjanci zatrzymali aż 2335
pijanych kierowców; to więcej niż w ubiegłym roku. (...)

http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80269,7840332,Bilans_majowego_weekendu__37_osob_zginelo__587_rannych.html

Data: 2010-05-04 13:24:50
Autor: Ikselka
37 woreczków
Dnia Tue, 4 May 2010 13:05:21 +0200, Grzegorz Z. napisał(a):

[...]

No co chcesz, naród się bawi.

Data: 2010-05-04 13:32:29
Autor: Ikselka
37 woreczków
[...]

-- "Przyjemnie jest robić zakupy w niedzielę i słyszeć wściekłe

A pomyslałeś o tym, o ile mniej może byłoby tych ofiar, gdyby choć część z
nich zamiast jechać samochodem do hipemarketu w niedzielę, poszła piechotką
z rodzinką do najbliższego kościoła jednak? Więc nie reklamuj tak tej
przyjemności z zakupów, bo dla niektórych z tych 37 to już ostatecznie
(nomen omen) przereklamowane jest...

Data: 2010-05-04 13:40:25
Autor: A
37 woreczków

Użytkownik "Ikselka" <ikselk@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:takjn0likd5u$.1t283dx9wdylv.dlg40tude.net...

A pomyslałeś o tym, o ile mniej może byłoby tych ofiar, gdyby choć część z
nich zamiast jechać samochodem do hipemarketu w niedzielę, poszła piechotką
z rodzinką do najbliższego kościoła jednak?

To bilans ofiar w  wypadkach, nie piszą ilu pieszych w nich uczestniczyło - idąc piechotką do kościółka też można uczestniczyc w wypadku samochodowym. Poza tym, lepiej byc obudowanym blachą w samochodzie niż brać zderzak na klatę....

Data: 2010-05-04 13:43:50
Autor: Ikselka
37 woreczków
Dnia Tue, 4 May 2010 13:40:25 +0200, A napisał(a):

[...]

Ciekawy argument :->

Data: 2010-05-04 13:34:13
Autor: WW
37 woreczkĂłw
W dniu 2010-05-04 13:05, Grzegorz Z. pisze:
Bilans majowego weekendu: 37 osób zginęło, 587 rannych

W 453 wypadkach zginęło 37 osób, a 587 zostało rannych - to bilans majowego
długiego weekendu na polskich drogach. Policjanci zatrzymali aż 2335
pijanych kierowcĂłw;

Ilu z nich było trzeźwych w myśl prawa dopuszczającego 05 promila ?

Pozdrawiam
  WW

"Ein UE, ein Volk, ein EURuro, ein FĂźhrer"
"Kiedy Niemcy uznają się za ofiary II Wojny Światowej, ich sąsiedzi powinni zacząć się bać. "

Data: 2010-05-04 14:16:47
Autor: Neko
37 woreczkĂłw
Użytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisał

Ilu z nich było trzeźwych w myśl prawa dopuszczającego 05 promila ?

RANYYYYYYYYYY BOSKIE !!!

PRAWO DOPUSZCZA 0,2 PROMILA MAX (wykroczenie) !

Czyli niech Pan wysiadzie juz z tego samochodu! ;)

Data: 2010-05-04 16:44:16
Autor: WW
37 woreczkĂłw
W dniu 2010-05-04 14:16, Neko pisze:
Użytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisał

Ilu z nich było trzeźwych w myśl prawa dopuszczającego 05 promila ?

RANYYYYYYYYYY BOSKIE !!!

PRAWO DOPUSZCZA 0,2 PROMILA MAX (wykroczenie) !

W cywilizowanych krajach jest to 0,5 a nawet 0,8 i o to było pytanie.
Ilu naprawdę pijanych tzn powyżej 0,8 było w tych ponad 2000.

Data: 2010-05-04 17:09:15
Autor: Neko
37 woreczkĂłw
Użytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisał

W cywilizowanych krajach jest to 0,5 a nawet 0,8 i o to było pytanie.
Ilu naprawdę pijanych tzn powyżej 0,8 było w tych ponad 2000.

Ale zyjemy w Polsce, a w Polsce jest powyzej 0,2 promila

Kogo obchodzi co jest w GB na przyklad, skoro to nas nie dotyczy ?

Data: 2010-05-04 17:32:49
Autor: bolek
37 woreczków

Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał w wiadomości news:hrpde0$dve$1news.onet.pl...
[...]

Ale to jest głupota która zaciemnia obraz.
Można wprowadzić np. zakaz prowadzenia po kłótni z teściową,
po wizycie u dentysty itp. Ciekawe kto jest bardziej niebezpieczny na drodze,
gość 0,5 promila, czy wściekły desperat nabuzowany przez mamuśkę
swego szczęścia ?

bolek

Data: 2010-05-04 14:23:15
Autor: PaPi
37 woreczkĂłw
Ilu z nich było trzeźwych w myśl prawa dopuszczającego 05 promila ?

W Polsce stosunkowo malo wypadkow jest spowodowanych przez osoby pod wplywem (czyli > 0.2%). Jest tego okolo 7%. W Danii okolo 31% sprawcow wypadkow to osoby pod wplywem alkoholu...
W Polsce jest wysoka wykrywalnosc jezdzacych na gazie z powodu organizowania wyrywkowych kontroli trzezwosci, stad bardzo wysoki odsetek zlapanych.
Prawdziwy problem oddaje nie ilosc zlapanych a ilosc sprawcow pod wplywem.

Data: 2010-05-04 14:31:46
Autor: bolek
37 woreczków

Użytkownik "PaPi" <1@2.3> napisał w wiadomości news:4be011b3$1news.home.net.pl...
[...]

W Polsce łapanki urządzane na kierowców służą tylko poprawieniu
statystyki Policji. Założę się, że większość tych kierowców miała śladowe ilości
alkoholu we krwi. Ale dla gliniarzy to bez różnicy. Kto tworzy takie durne prawo ?

bolek

Data: 2010-05-04 14:35:56
Autor: Grzegorz Z.
37 woreczków
Dnia Tue, 4 May 2010 14:31:46 +0200, bolek napisał(a):

W Polsce łapanki urządzane na kierowców służą tylko poprawieniu
statystyki Policji.

Ale co cię to martwi? Ty przecież nie pijesz Numerku, więc tobie to bez
różnicy. U ciebie nie wykryją nawet śladowej ilości. Więc owe "łapanki" i wyrywkowe kontrole powinieneś uważać za działanie
porównywalne ze "szczepionką przeciw grzechowi pierworodnemu" jak sam
kiedyś to określiłeś - że jak nie pomogą to przynajmniej nie zaszkodzą, a
może któryś się dzięki nim zastanowi nim wypije przed wyruszeniem w trasę?

Data: 2010-05-04 16:20:20
Autor: bolek
37 woreczków

Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:uaqo7rm3ktky.18vemawfocqv1.dlg40tude.net...
[...]

Nigdy czegoś takiego nie pisałem.
A co do kierowców, to dlaczego nie ma statystyki sprawców wypadków
z podziałem na przedziały poziomu alkoholu.
A że te łapanki służą tylko poprawie statystyk i budżetu świadczy to,
że nie sprawdza się kierowców w okolicach barów i restauracji.
Samochodów mało, ale poziom w promilach byłby potężny.
Połowa tych delikwentów dawno nie ma prawa jazdy
i trzeba by ich zamknąć.

bolek

Data: 2010-05-04 09:21:59
Autor: Grzegorz Z.
37 woreczków
On 4 Maj, 16:20, "bolek" <bo...@neostrada.pl> wrote:
Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfi...@gazeta.pl> napisał w wiadomościnews:uaqo7rm3ktky.18vemawfocqv1.dlg40tude.net...

> [...]

> porównywalne ze "szczepionką przeciw grzechowi pierworodnemu" jak sam
> kiedyś to określiłeś - że jak nie pomogą to przynajmniej nie zaszkodzą,

Znajdę ci później - i że nigdy nie piłeś i o tej "szczepionce".

Data: 2010-05-04 14:04:39
Autor: Piotr
37 woreczków
Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:1qmjkopk408ad$.12vro3rujugus$.dlg40tude.net...
[...]

Hm, to sporo roboty dla księży...
Piotr

Data: 2010-05-04 14:06:09
Autor: Grzegorz Z.
37 woreczków
Dnia Tue, 4 May 2010 14:04:39 +0200, Piotr napisał(a):

[...]

Tak jeszcze ze dwa dni łykendowania patriotyczno-żałobnego i można by robić
ściepę na pomnik.

Data: 2010-05-04 17:46:03
Autor: boukun
37 woreczków

Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:1qmjkopk408ad$.12vro3rujugus$.dlg40tude.net...
Bilans majowego weekendu: 37 osób zginęło, 587 rannych

Czy rodziny tragicznie zmarłych dostaną takie wysokie emerytury, jak rodziny ofiar prezydenckiego samolotu?

boukun

Data: 2010-05-04 18:22:49
Autor: bolek
37 woreczków

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hrpfk2$3ul$1mx1.internetia.pl...

[...]

Właśnie, a rodziny ofiar zawalenia hali w Katowicach dostały wała.
A co forsą którą zebrał caritas ?

bolek

37 woreczków