380 sposób zabijania...

Data: 2009-07-11 08:21:50
Autor: Tzva Adonai
380 sposób zabijania...
Kilkuletni chłopczyk wbity na pal, jeden z żołnierzy rozrywa niemowlę
na pół, a inny zakopuje maluszka żywcem w ziemi. Takie obrazki można
było oglądać w domu kultury przy ulicy Skarbowej w Kędzierzynie-Koźlu.

- Na tych obrazach nie ma ani odrobiny przesady - mówi Witold
Listowski, prezes towarzystwa. - Pokazaliśmy tylko 100 z 380 metod
zabijania, jakie stosowali na polskiej ludności bandyci z UPA.

- Kiedy Niemcy rozstrzelali pod teatrem w Stanisławowie
kilkudziesięciu Ukraińców, którzy chcieli wzniecić powstanie, myśleli,
że Polacy będą się z tego cieszyć. Nikt się nie cieszył - opowiada
Marian Łoziński. - Taka była między nami a Ukraińcami różnica.. Dlatego
prawda o tym, co działo się w tamtych czasach, musi być pokazywana
wprost.

http://www.nto.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/20081109/REPORTAZ/99821126

Data: 2009-07-11 18:54:10
Autor: berber
380 sposób zabijania...

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva.adonai1@lycos.com> napisał w wiadomości news:e9d3c609-0111-436d-b8a0-dfbd20c6820at13g2000yqt.googlegroups.com...
[...]

Chyba najważniejsze dla nas, współczesnych Europejczyków, jest to byśmy zrozumieli, że historia nie może nas dzielić, że nie może być postrzegana jako element rodzącego się rewizjonizmu, że dzisiaj trudno w oparciu o nią znaleźć prawdę, że ważne jest co dzieje się tu i teraz, a nie to, co zrobili nasi ojcowie. Politycy często o tym zapominają. Mordowaliśmy sie nawzajem (zwłaszcza Polacy i Ukraińcy, a widać jakbyśmy mieli mniej pretensji do tych, którzy nas mordowali - Niemców, a w drugiej kolejności Rosjan), a dzisiejsze licytacje, kto więcej lub kto mniej, nie powinny mieć miejsca. Czasami mam dziś wrażenie, że zamordowani na wschodzie przez totalitaryzm radziecki, są wazniejsi od tych, zamordowanych przez totalitaryzm niemiecki. W końcu które cmentarze należy odbudowywać? Może nie nalezy w ogóle tego czynić, a należy coś nowego budować miedzy nami?

Hej!

Data: 2009-07-11 19:18:24
Autor: boukun
380 sposób zabijania...

Użytkownik "berber" <serup@vp.pl> napisał w wiadomości news:h3agmv$eds$1nemesis.news.neostrada.pl...

[...]

Co nie znaczy, że mamy Banderowcom pomniki stawiać, albo nie protestować przeciwko takiemu hołdowaniu bandytów.

boukun

Data: 2009-07-11 21:06:27
Autor: awe
380 sposób zabijania...

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:h3ahmg$fsk$1atlantis.news.neostrada.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- -- --
jeshula po prostu chcial nam dac do zrozumienia ze to co zrobili ukraincy mozna im wybaczyc bo ciemny i prosty narodow, natomiast to co zrobili niemcy w stosunku do polakow to jak najbardziej barbarzynstwo. Jednak mozna bylo sie po nich czegos wiecej spodziewac. W koncu to narod o wysokiej kulturze. Natomiast co sie ma do niemieckiej exterminacji zydow to jeshula jak najbardziej im to wybacza, znajac swoja paskudna nature - jest w pelni zrozumialy dla ich instynktow. zreszta sam mowil ze zydzi cechowali sie ogromnym przyrostem naturalnym cos kolo 500% - wiec nawet podejrzewam ze jeshula rozumie ze trzeba bylo to zrobic w sposob przemyslowy.
takie zycie
Jednakze teraz jestesmy europejczkami;-))
awe

Data: 2009-07-11 21:09:58
Autor: Tzva Adonai
380 sposób zabijania...
mozna im wybaczyc bo ciemny i prosty narodow, natomiast to co zrobili niemcy w stosunku do polakow to jak najbardziej barbarzynstwo.

Polacy byli narodem, który stosunkowo najmniej ucierpiał za sprawą nazistów, a
już tym bardziej za sprawą Niemców...

Data: 2009-07-11 13:50:07
Autor: Marek
380 sposób zabijania...
On 11 Lip, 21:09, "Tzva Adonai" <tzva_ado...@onet.eu> wrote:
> [...]
> w stosunku do polakow to jak najbardziej barbarzynstwo.

Polacy byli narodem, który stosunkowo najmniej ucierpiał za sprawą nazistów, a

ty kurwo

Data: 2009-07-11 22:54:35
Autor: raff
380 sposób zabijania...
Marek pisze:
[...]

Najmniej od Niemcow ucierpieli Zydzi.

R.

Data: 2009-07-11 22:46:00
Autor: boukun
380 sposób zabijania...

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva_adonai@onet.eu> napisał w wiadomości news:796e.00000ec0.4a58e386newsgate.onet.pl...
[...]

Wystarczy wspomnieć, że wysiedlili z Kresów Wschodnich Polaków i palili ich domy, zostawiając za sobą spaloną ziemię, żeby Polacy nie mieli gdzie wracać. I to wszystko w 1944 roku, jak wiedzieli, że wojnę przegrają. Mama mi opowiadała, że jej dom (dziadka) i wszystkie domu jej rodziny i w ogóle wszystkie w Brodach Niemcy miotaczami ognia palili, a Polaków wywieźli bydlęcymi wagonami w głąb Rzeszy na przymusowe roboty, gdzie po drodze setkami na tyfus i z głodu umierali.

boukun

Data: 2009-07-12 00:39:31
Autor: awe
380 sposób zabijania...

[...]

[...]