3D Secure

Data: 2011-02-01 22:54:55
Autor: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
3D Secure
Na razie wiem, że 3D-Secure oferuje WBK i BRE Bank do kart Biznes. Czy
jakiś jeszcze bank oferuje tę usługę ?

zastanawia mnie czy wymuszenie 3D Secure to jest po stronie banku wydawcy
karty ? czy serwisu www sklepu np. sklep obsługuje tylko karty z 3D-Secure ?(co
prawda, dla sklepu to strzał w kolano, ograniczający ilośc klientów, ale
wzystko mozliwe)

Krzysztof 'kw1618' z Warszawy kontakt: http://grupy.3mam.net
http://foto.3mam.net/album4/Mokotow/index3.php

Data: 2011-02-02 08:34:37
Autor: Krzysztof
3D Secure

"Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <adres.na@mojej.www.pl> wrote in message news:ii9vfk$ork$1inews.gazeta.pl...
[...]

To nie sklep wymusza, jezeli bank ma taka technologie to dodatkowo przekierowuje cie na specjalna strone banku w celu potwierdzenia. Zapewne moze sie zdarzyc, ze nie kazda transakcja bedzie wymagala 3D, zalezy to od firmy obslugujacej te transakcje w internecie, np. dane karty wpisujesz na stronie polcardu i to on przekierowuje cie na strone banku (ale tylko te karty, ktore maja te technologie wdrozona).
W polskim wykonaniu BZWBK te 3D to zdzierstwo (platne sms), bo np. zachodnie banki stosuja 3D przez wymog wpisania wybranych znakow z hasla, co moim zdaniem jest wystarczajace.

3D Secure