3D do d...?

Data: 2009-10-12 23:04:14
Autor: Michał Rolka
3D do d...?

Robiłem zakupy w sklepie internetowym (zagranicznym), zamierzając zapłacić KK Allegro. Na karcie mam uaktywnioną usługę 3D Security. Na ogół nie narzekałem na tę usługę, dawała mi pewne poczucie bezpieczeństwa. Do tego momentu. Albowiem po kliknięciu Checkout zostałem przeniesiony na stronę BZWBK gdzie pomyliłem się we wklepywaniu hasła. Wróciłem na stronę sklepu, gdzie komunikat radośnie ogłosił, że transakcja została zatwierdzona i mogę ściągnąć zakupione dane. Co też uczyniłem, i słusznie, bo transakcja pojawiła się w blokadach, a po paru dniach w historii. Nie wiem, kto dał ciała - stawiam na sklep, bo pomyłki zdarzały mi się już wcześniej i transakcje nie przechodziły. Ale czy bank nie powinien zablokować lub przynajmniej wyjaśnić tej transakcji?

--
Michał Rolka
http://mrc.tychy.pl/

Data: 2009-10-13 00:43:04