3D po konwersji... hmm...

Data: 2013-02-24 23:15:33
Autor: Andrzej Lawa
3D po konwersji... hmm...
Ave!

Właśnie zacząłem sobie oglądać "The Avengers" w 3D... wrażenia są raczej dziwne.

Bardziej statyczne sceny wyglądają OK, chociaż to 3D wygląda bardziej jak płaskie wycinanki ustawione w przestrzeni niż przestrzenne obiekty.

Za to sceny bardziej dynamiczne jakoś mi się "rozjeżdżają", jakby różnica obrazów dla obu oczu przekraczała dozwolone zakresy.

Wcześniej oglądałem sobie conieco filmów demonstracyjnych na youtube oraz "Merida Waleczna", "Jak wytresować swojego smoka" i "Avatar". Tam wrażenia generalnie były dużo lepsze.

Tylko "The Avengers" było konwertowane do 3D a tamte były ponoć "natywnie" 3D. Może o to chodzi?

Albo mam jakąś walniętą kopię ;)

Data: 2013-02-25 00:11:17
Autor: Mr. Misio
3D po konwersji... hmm...
Użytkownik Andrzej Lawa napisał:
[...]

A na czym oglądasz? :)

Data: 2013-02-25 17:34:41
Autor: Andrzej Lawa
3D po konwersji... hmm...
W dniu 25.02.2013 00:11, Mr. Misio pisze:

Tylko "The Avengers" było konwertowane do 3D a tamte były ponoć
"natywnie" 3D. Może o to chodzi?

Albo mam jakąś walniętą kopię ;)

A na czym oglądasz? :)

Monitorze LG z polaryzacyjnymi okularami.

Przypominam: Avatar był OK, mimo identycznego sprzętu i formatu 3D (dwie połówki ekranu, "miksowane" przez monitor)

Data: 2013-02-25 17:53:36
Autor: Mr. Misio
3D po konwersji... hmm...
[...]

Eeee myslalem, ze na jakims TV 3D - bo sam sie przymierzam do zakupu takowego w jakijs niskiej cenie (ogolnie nie przymierzalem sie do 3D, ale ze slepy jestem a znalazlem w cenie ok 2000 40" TV z 3D i to Toshiby to myslalem podyskutowac ;)

Data: 2013-02-25 18:06:28
Autor: Andrzej Lawa
3D po konwersji... hmm...
W dniu 25.02.2013 17:53, Mr. Misio pisze:

[...]

Cóż, obecnie monitor różni się od telewizora tylko wielkością... i czasami brakiem tunera DVB-T ;)

Data: 2013-02-25 18:50:57
Autor: Andrzej Lawa
3D po konwersji... hmm...
W dniu 24.02.2013 23:15, Andrzej Lawa pisze:
     Ave!

Właśnie zacząłem sobie oglądać "The Avengers" w 3D... wrażenia są raczej
dziwne.

....no i cholera wiem dlaczego - obraz dla lewego oka jest o klatkę wcześniej ;-/ Suuuuuuuuper.

Data: 2013-02-25 21:35:38
Autor: Habeck Colibretto
3D po konwersji... hmm...
Dnia 24.02.2013, o godzinie 23.15.33, na pl.rec.film, Andrzej Lawa
napisał(a):

[...]

The Avengers było kręcone w 3D a nie konwertowane. Masz walniętą kopię. To
jeden z lepszych filmów w 3D.

--
Pozdrawiam,
*Habeck*

Data: 2013-02-25 23:29:00
Autor: Andrzej Lawa
3D po konwersji... hmm...
W dniu 25.02.2013 21:35, Habeck Colibretto pisze:

Albo mam jakąś walniętą kopię ;)

The Avengers było kręcone w 3D a nie konwertowane. Masz walniętą kopię. To
jeden z lepszych filmów w 3D.

Przegapiłeś ;)

Zacząłem oglądać poklatkowo i wyszło - obraz dla jednego oka o klatkę wcześniej. Spisek ;->

Data: 2013-02-26 07:32:28
Autor: Habeck Colibretto
3D po konwersji... hmm...

Co to za kopia? Reklamacja się należy!

--
Pozdrawiam,
*Habeck*

Data: 2013-02-26 21:06:39
Autor: Andrzej Lawa
3D po konwersji... hmm...
W dniu 26.02.2013 07:32, Habeck Colibretto pisze:

Zacząłem oglądać poklatkowo i wyszło - obraz dla jednego oka o klatkę
wcześniej. Spisek ;->

Co to za kopia? Reklamacja się należy!

The Avengers 3D 2012 1080p BluRay H SBS DTS DUAL x264 HDC LTRG

14 części, 12.2GB  w sumie.

What you pay is what you get ;)

3D po konwersji... hmm...