3D w PS3

Data: 2010-03-08 15:54:02
Autor: wirefree
3D w PS3
CXale to okularowe 3D to o kant d...  nawet moj syn na Bajce w Kinie stwierdzil ze obraz byl rozmyty i bola oczy.

Data: 2010-03-08 10:28:13
Autor: dziki
3D w PS3
On 8 Mar, 15:54, wirefree <mts...@magicbox.pl> wrote:
CXale to okularowe 3D to o kant d...  nawet moj syn na Bajce w Kinie
stwierdzil ze obraz byl rozmyty i bola oczy.

fajnie; a ja bylem na avatarze i uwazam, ze to przyszlosc. Zreszta nie
tylko ja; technologia pojawila sie takze na olimpiadzie. To tylko
kwestia czasu zeby stala sie standardem.

pozdrawiam,
dziki.

Data: 2010-03-09 07:15:30
Autor: Ziomall
3D w PS3

Uzytkownik "dziki" <artur.dzida@gmail.com> napisal w wiadomosci news:2f45305e-77c6-4f49-b224-fb107a05f2d8g28g2000yqh.googlegroups.com...
[...]

Bylem na tym filmie akurat w Lodzi w Imaxie. Tam tez byly zapisy ale tylko przez internet, jak przyszedles osobiscie to bilet mogles zakupic. Po efektach 3D w Avatarze bylem mega rozczarowany. W zyciu bym nie poszedl na ten film w 3d ponownie. Poprostu tam nie ma efektow 3d (no ok kilka jest ale to doslownie 3 czy 4) Imho ten film byl spreparowany do 3d na sile. Bylem kilka razy w imaxie ale na filmach dedtykowanych (jakis o dinozaurach, ocenie itp) i tam efekty byly naprawde niezle. Ale Avatar w 3D to pomylka. Jedyne efekty jakie mozna zobserwowac sa na reklamach przed filmem.

Pozdr.
Ziomall

Data: 2010-03-09 00:14:51
Autor: dziki
3D w PS3
On 9 Mar, 07:15, "Ziomall" <ziomall666@_wytnij_to_tlen.pl> wrote:

Ale Avatar w 3D to pomylka.
Jedyne efekty jakie mozna zobserwowac sa na reklamach przed filmem.

widac masz rozne postrzeganie. Ja tam 3D widzialem wiecej niz 4 razy,
a ze za kazdym razem nie bylo tak nachalne zeby wylewac sie przez
ramki okularow to postrzegam to in plus - widz powinien sie skupiac na
fabule, a nie na efektach.

pozdrawiam,
dziki.

Data: 2010-03-09 10:07:19
Autor: Ziomall
3D w PS3
ramki okularow to postrzegam to in plus - widz powinien sie skupiac na
fabule, a nie na efektach.

Zgadzam sie w 100%. Dlatego nastepnym razem wybiore 2D (ale cos ciekawszego). Tylko, ze tu fabula to Pocachontas i wybralem wersje 3D _tylko_ i _wylacznie_ ze wzgledow na efekty. Widzisz, na takiego Prince Of Persia: TSOT tyez bym sie chetnie wybral na 3d. Ale jesli bedzie taka porazka to 2d mi wystarczy. Czasami efekty ratuja film a Avatara nie zaliczam do gatunku kina ambitnego. Liczylem na doskonala rozrywke ...i sie przeliczylem. Tak czy inaczej POP ma byc u nas w maju i sami sie przekonamy. Co do 3d to nie widze jak na razie takiej opcji (http://www.imdb.com/title/tt0473075/)  ale moze sie jeszcze zmieni? W koncu to dodatkowe wplywy (niemale pewnie). Jesli bedzie 3d to sie wybiore. Ale jesli poziom bedzie taki jak Avatara to bedzie to dla mnie ostani film w 3d poki co.

Pozdr.
Ziomall

Data: 2010-03-09 16:18:06
Autor: kamil
3D w PS3

"dziki" <artur.dzida@gmail.com> wrote in message news:20f003ea-c05f-48e7-84e5-ff024739f941q16g2000yqq.googlegroups.com...
[...]

Prosze cie, badz powazny. Podziwiac kunszt scenarzysty ludzie chodza na festiwale filmowe. Na avatara szli siorbac kole i zachwycac sie efektami, bo scenariusz ten film na raczej mierny.

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-03-12 10:55:34
Autor: kamil_pl
3D w PS3

Uzytkownik "kamil" <kamil@spam.com> napisal w wiadomosci news:hn5sc1$jc0

Prosze cie, badz powazny. Podziwiac kunszt scenarzysty ludzie chodza na festiwale filmowe. Na avatara szli siorbac kole i zachwycac sie efektami, bo scenariusz ten film na raczej mierny.

He he, dokladnie, to typowy siorbacz koli za 8 zl. Nic dziwnego, w koncu lwia czesc dochodów kin jest z uslug gastronomicznych, wiec potrzebne sa takie filmy. Nie dziwie sie ze nawet w oskarach polegl.

Data: 2010-03-13 19:13:20
Autor: Michał Gancarski
3D w PS3
On Fri, 12 Mar 2010 10:55:34 +0100, kamil_pl wrote:

[...]

Dziewięć nominacji, trzy wygrane. Rzeczywiście - porażka, zwłaszcza jak na
"siorbacz koli".

--
Michał Gancarski
http://michal.gancarski.com

Data: 2010-03-15 00:36:00
Autor: kamil_pl
3D w PS3

Użytkownik "Michał Gancarski" <michal@WIESZ.CO.Z.TYM.ZROBIC.gancarski.com> napisał w

Dziewięć nominacji, trzy wygrane. Rzeczywiście - porażka, zwłaszcza jak na
"siorbacz koli".

Tylko tak to jest że jak ktoś najpierw się chwali i oczekuje całego pęczka nagród to wtedy inaczej się odbiera gdy okazuje się że mniej otrzymuje.

Data: 2010-03-12 13:45:20
Autor: Mariusz Borkiet
3D w PS3
On Mar 9, 6:15 am, "Ziomall" <ziomall666@_wytnij_to_tlen.pl> wrote:
Uzytkownik "dziki" <artur.dz...@gmail.com> napisal w wiadomoscinews:2f45305e-77c6-4f49-b224-fb107a05f2d8g28g2000yqh.googlegroups.com...
> [...]

ocenie itp) i tam efekty byly naprawde niezle. Ale Avatar w 3D to pomylka..
Jedyne efekty jakie mozna zobserwowac sa na reklamach przed filmem.

oj jak bardzo sie mylisz...
akurat Avatara ogladalo sie jak przez okienko - tam 3D bylo wglab
ekranu, a nie na zewnatrz. spodziewales sie, ze z ekranu beda Ci
wyskakiwac potworki, a tutaj okazalo sie, ze ekran to szybka przez
ktora zaglada sie do srodka tego swiata wykreowanego przez tworcow.
ogladanie Avatara to bylo niemal jak wygladanie przez okno.
i tez bylem w lodzkim iMaxie.

Data: 2010-03-15 10:24:45
Autor: Ziomall
3D w PS3
oj jak bardzo sie mylisz...
akurat Avatara ogladalo sie jak przez okienko - tam 3D bylo wglab

No dokladnie, jak przez okienko, zero efektu otaczajacej mnie Pandory. Nic nie przebieglo obok ani nie wbieglo na mnie. Ot takie 3d dla nie wymagajacych.

wyskakiwac potworki, a tutaj okazalo sie, ze ekran to szybka przez
ktora zaglada sie do srodka tego swiata wykreowanego przez tworcow.

Ano, jeden lubi patrzec w dziuple a inny chce poczuc, ze sie tam znajduje. I wlasnie 3d kojrzy mi sie z otaczajacym mnie obrazem a nie z dziupla w d...rzewie gdzie moge podgladac robaczki. Ja nie odczulem efektu 3D w tym filmie wiec go nie polecam.
A co do samego filmu, to chyba wlasnie o to chodzi, zeby kazdy odebral go indywidualnie, wiec ciesze sie, ze np. Ciebie efekty 3d nie zawiodly.

Pozdr.
Ziomall

Data: 2010-03-09 08:43:16
Autor: wirefree
3D w PS3
dziki pisze:
[...]

Przyszlosc .

:):):):):):):)

20 lat temu ogladalem w Warszawie w kinie 3D ta nowa technologie zreszta nie ja tylko ale wtedy jkakos obraz nie byl rozmazany.

Data: 2010-03-09 00:22:00
Autor: dziki
3D w PS3
On 9 Mar, 08:43, wirefree <mts...@magicbox.pl> wrote:

Przyszlosc .

:):):):):):):)

20 lat temu ogladalem w Warszawie w kinie 3D ta nowa technologie zreszta
nie ja tylko ale wtedy jkakos obraz nie byl rozmazany.

od 1szego lotu braci Wright do upowszechnienia dla mas samolotu
pasazerskiego tez troche czasu minelo.

pozdrawiam,
dziki.

Data: 2010-03-09 09:41:59
Autor: wirefree
3D w PS3
dziki pisze:
[...]

Ciesze sie ze moglem byc tym pierwszym ktory obejzal 3D w dobrej jakosci, widac dzisiaj dla mas w multiplekasach puszczaja byle gowno w kiepskiej jakosci.

Data: 2010-03-09 10:17:46
Autor: Ziomall
3D w PS3
Ciesze sie ze moglem byc tym pierwszym ktory obejzal 3D w dobrej jakosci, widac dzisiaj dla mas w multiplekasach puszczaja byle gowno w kiepskiej jakosci.

Nie jest az tak zle. Po prostu produceni nie przykladaja sie, robia 3d na sile. Gawiedz i tak wybierze 3d bo te klika zlotych wiecej to nie majatek a opowiadac znajomym bedzie o czym ;)

Pozdr.
Ziomall

Data: 2010-03-08 16:23:31
Autor: Moltisanti
3D w PS3

Użytkownik "wirefree" :

CXale to okularowe 3D to o kant d...  nawet moj syn na Bajce w Kinie stwierdzil ze obraz byl rozmyty i bola oczy.

Mam podobne zdanie, nic nigdy w 3d mnie nie zachwycilo,  przynajmniej
z tego co widzialem, wrecz mialem ochote wyjsc z kina o ogladnac w 2d,
lub poczekac na dvd/br.
Ale wiem ze sa za granica dedykowane kina i prezentacje 3d ktore potrafia
zachwycic - nie bylo mi dane niestety sprawdzic. Chociaz u nas tez
jest IMAX cyfrowy i jakosc wgledem innych kin w 2d powalajaca.

Duzo zalezy tez od kina, okularow itp. Stad tez do niektorych kin
byly zapisy na Avatara, a w innych lamenty na jakosc - ciemny rozmyty obraz
i bolace oczy.

Jezeli chodzi o warunki domowe, to osobiscie uwazam 3d z okularami na nosie
i na 55" telewizorku to nieporozumienie. No chyba ze ktos siadzi max 150cm od tv.

To samo tyczy sie filmow 1080p na 55" z odleglosci np.4m40cm bardziej
wzrok sie meczy aby dostrzec wszystkie szczegoly, jak jest samej radochy
z jakosci - IMO.

M.

Data: 2010-03-08 19:19:10
Autor: Artur Bross
3D w PS3
Moltisanti pisze:

Użytkownik "wirefree" :

[...]

Nawet syn? Rozumiem, że syn jest specjalistą?

Muszę Was zmartwić, ale prawie 20% ludzi cierpi na mało znaczącą dla życia dolegliwość, która polega właśnie na tym, że nie są w stanie zobaczyć efektów 3D. To nie żart...

Nawet Twój syn, należy pewnie do tej grupy. Moltisanti też...

Data: 2010-03-08 20:22:07
Autor: Moltisanti
3D w PS3

Użytkownik "Artur Bross":

Nawet syn? Rozumiem, że syn jest specjalistą?

A od kiedy to trzeba byc specjalista aby stwierdzic ze
efekty 3d sa marne, obraz ciemny a jakosc o kant dupy rozbic.
Przy takiem mieszance nie trudno o bol glowy w kinie.
Nie ma to nic wspolnego z jakas doleglowoscia.

Wiele razy bylem na filmach 3d i takie wlasnie odczucia mialem,
nie tylko ja.

[...]

Widze doskonale efekty 3d, w kinie, w domu na tv i na projektorze,
widze tez na filmie BR jaki mam w 3d. Bylem tez na prezentacjach
3d tv. Wiec mi tu nie pitol.

Poczytaj opinie innych ktorzy tez byli na prezentacjach.
Nie wszystkich efekty 3d zachwycaja. Owszem jest to bajer,
ale tylko i wylacznie na wysokiej klasy sprzecie.

Przyszlosc w kinie? Owszem ale jak wszystkie kina bede przystosowane
do takich produkcji jak Avatar, co jak widac po opiniach jest wrecz przeciwnie.

M.

Data: 2010-03-08 20:27:09
Autor: Michał Gancarski
3D w PS3
On Mon, 8 Mar 2010 20:22:07 +0100, Moltisanti wrote:

[...]

Wiele razy bylem na filmach 3d i takie wlasnie odczucia mialem,
nie tylko ja.

A jaki to był ekran? Osobiście z efektów zarówno w IMAXie jak i w Dolby 3D
Digital jestem zadowolony - Avatar wyglądał doskonale, podobnie np. Space
Station.

[...]

--
Michał Gancarski