3d Secure i World Signia w Citi

Data: 2011-04-13 17:56:32
Autor: Andrzej Kubiak
3d Secure i World Signia w Citi
Kilka dni temu dostałem z Citi papiórek z nowym regulaminem i cennikiem. W
TOiP jest cennik MasterCard World Signia Ultime. Na stronie jeszcze nie
widzę żadnych szczegółów, da się gdzieś o tym wynalazku poczytać?

Proponowana przez Citi opłata za wydanie oraz roczna: 1000 zł,
CreditShield/Plus jak przy innych kartach, CitiAlerts Premium bez opłat,
oprocentowanie: 18%, Priority Pass dwa razy w roku bezpłatnie.

1 maja wchodzi 3D Secure, SMS-y bezpłatne.

AK

Data: 2011-04-13 09:53:08
Autor: luc
On 13 Kwi, 17:56, Andrzej Kubiak <n...@inv.invalid> wrote:
[...]

Właśnie miałem pisać nowy temat, że Citi skopało swoje KK, bo dodało
3d secure i od 2011-05-01 do każdej wydanej karty dodają moduł do
płatności zbliżeniowych, ale mnie ubiegłeś:-)

AK

pzdrwm
luc

Data: 2011-04-13 10:57:15
Autor: MK
On 13 Kwi, 18:53, luc <bana...@gmx.net> wrote:

Właśnie miałem pisać nowy temat, że Citi skopało swoje KK, bo dodało
3d secure i od 2011-05-01 do każdej wydanej karty dodają moduł do
płatności zbliżeniowych, ale mnie ubiegłeś:-)

Slyszalem, ze platnosci zblizeniowe bedzie mozna wylaczyc :).

MK

Data: 2011-04-14 01:04:20
Autor: luc
On 13 Kwi, 19:57, MK <ma...@interia.pl> wrote:
> [...]

> płatności zbliżeniowych, ale mnie ubiegłeś:-)

Slyszalem, ze platnosci zblizeniowe bedzie mozna wylaczyc :).

Z pobieżnego przejrzenia regulaminu wychodzi mi, że chyba ten moduł
zbliżeniowy będzie czymś osobnym, jak KK PolbankEra mini.

MK

pzdrwm
luc

Data: 2011-04-13 19:59:19
Autor: Andrzej Kubiak
Dnia Wed, 13 Apr 2011 09:53:08 -0700 (PDT), luc napisał(a):

Właśnie miałem pisać nowy temat, że Citi skopało swoje KK, bo dodało
3d secure i od 2011-05-01 do każdej wydanej karty dodają moduł do
płatności zbliżeniowych, ale mnie ubiegłeś:-)

Dzięki za uzupełnienie, zapomniałem o zbliżeniówkach :)

AK

Data: 2011-04-13 20:54:15
Autor: Przemyslaw Kwiatkowski
luc pisze:

Właśnie miałem pisać nowy temat, że Citi skopało swoje KK, bo dodało
3d secure i od 2011-05-01 do każdej wydanej karty dodają moduł do
płatności zbliżeniowych

Jak dobrze, że mam kartę ważną do 2014...

--
MiCHA

Data: 2011-04-14 15:24:42
Autor: m1ch4l.j
[...]

A ja nie dostałem żadnego powiadomienia :( Czy w tym regulaminie
wspominają o płatnościach zbliżeniowych do wszystkich kart (włącznie z
kredytówkami VISA), czy tylko PayPass do MasterCardów?

Data: 2011-04-15 07:11:30
Autor: mx
[...]

Do wszystkich wydanych po 1 maja br., kk też, jak najbardziej.

Data: 2011-04-15 17:22:19
Autor: Andrzej Kubiak
Dnia Thu, 14 Apr 2011 15:24:42 -0700 (PDT), m1ch4l.j napisał(a):

A ja nie dostałem żadnego powiadomienia :( Czy w tym regulaminie
wspominają o płatnościach zbliżeniowych do wszystkich kart (włącznie z
kredytówkami VISA), czy tylko PayPass do MasterCardów?

Nie mam go pod ręką i jeszcze nie czytałem, ale pewnie do wszystkich - w końcu Visa też ma swoje PayWave.

AK

Data: 2011-04-15 12:13:27
Autor: Michal Jankowski
Andrzej Kubiak <none@inv.invalid> writes:

1 maja wchodzi 3D Secure, SMS-y bezpłatne.

Taaa, w roamingu zwłaszcza.

Czy ktoś się orientuje, czy takie zakupy jak w Amazonie (dla
niewtajemniczonych: przypisuję kartę do konta w Amazon.com a potem
sobie kupuję ebooki jednym klikiem z kindla nie musząc niczego
potwierdzać) to będą nadal możliwe?

  MJ

Data: 2011-04-15 16:28:18
Autor: Tytus
3d Secure i World Signia w Citi
1 maja wchodzi 3D Secure, SMS-y bezpłatne.

pondaj rosondny przyklad ramingu z platymii przych. samsami pls

jk

Data: 2011-04-18 12:28:05
Autor: Jarek Andrzejewski
3d Secure i World Signia w Citi
On Fri, 15 Apr 2011 12:13:27 +0200, Michal Jankowski
<michalj@fuw.edu.pl> wrote:

Andrzej Kubiak <none@inv.invalid> writes:

1 maja wchodzi 3D Secure, SMS-y bezpłatne.

Taaa, w roamingu zwłaszcza.

Przecież odbieranie SMSów za granicą nic nie kosztuje.
Przeoczyłem coś?
--
pozdrawiam,
Jarek Andrzejewski

Data: 2011-04-18 12:59:39
Autor: Michal Jankowski

<michalj@fuw.edu.pl> wrote:

Andrzej Kubiak <none@inv.invalid> writes:

1 maja wchodzi 3D Secure, SMS-y bezpłatne.

Taaa, w roamingu zwłaszcza.

Przecież odbieranie SMSów za granicą nic nie kosztuje.
Przeoczyłem coś?

Ups, źle przyciąłem cytat. Nie chodzi o płatność, tylko o samą
konieczność odebrania smsa. Różnie to za granicą wychodzi...

  MJ

Data: 2011-04-18 14:46:23
Autor: Jarek Andrzejewski
3d Secure i World Signia w Citi
On Mon, 18 Apr 2011 12:59:39 +0200, Michal Jankowski
<michalj@fuw.edu.pl> wrote:

[...]

nadal nie łapię. Cóż trudniejszego lub kosztowniejszego jest w
odebraniu SMSa za granicą od odebrania SMSa w Najjaśniejszej
Rzeczpospolitej?
Podkreślę: SMSa, a nie MMSa - bo tu różnica rzeczywiście jest, ale o
ile wiem, banki MMSów nie ślą.

Data: 2011-04-18 15:22:11
Autor: Michal Jankowski
[...]

Bywa, że dochodzą powoli albo z trudem. Zwłaszcza w dzikich krajach
typu USA. Chyba że to już teraz nieprawda...

  MJ

3d Secure i World Signia w Citi