3d Secure i World Signia w Citi

Data: 2011-04-14 15:24:42
Autor: m1ch4l.j
3d Secure i World Signia w Citi
On 13 Kwi, 17:56, Andrzej Kubiak <n...@inv.invalid> wrote:
Kilka dni temu dostałem z Citi papiórek z nowym regulaminem i cennikiem. W
TOiP jest cennik MasterCard World Signia Ultime. Na stronie jeszcze nie
widzę żadnych szczegółów, da się gdzieś o tym wynalazku poczytać?

Proponowana przez Citi opłata za wydanie oraz roczna: 1000 zł,
CreditShield/Plus jak przy innych kartach, CitiAlerts Premium bez opłat,
oprocentowanie: 18%, Priority Pass dwa razy w roku bezpłatnie.

1 maja wchodzi 3D Secure, SMS-y bezpłatne.

AK

A ja nie dostałem żadnego powiadomienia :( Czy w tym regulaminie
wspominają o płatnościach zbliżeniowych do wszystkich kart (włącznie z
kredytówkami VISA), czy tylko PayPass do MasterCardów?

Data: 2011-04-15 07:11:30
Autor: mx
[...]

Do wszystkich wydanych po 1 maja br., kk też, jak najbardziej.

Data: 2011-04-15 17:22:19
Autor: Andrzej Kubiak
Dnia Thu, 14 Apr 2011 15:24:42 -0700 (PDT), m1ch4l.j napisał(a):

A ja nie dostałem żadnego powiadomienia :( Czy w tym regulaminie
wspominają o płatnościach zbliżeniowych do wszystkich kart (włącznie z
kredytówkami VISA), czy tylko PayPass do MasterCardów?

Nie mam go pod ręką i jeszcze nie czytałem, ale pewnie do wszystkich - w końcu Visa też ma swoje PayWave.

AK

3d Secure i World Signia w Citi