3dsecure w Citi nie dziala

Data: 2011-06-07 07:02:25
Autor: Krzysiek
3dsecure w Citi nie dziala
3dsecure w citi nie chce działać u mnie poprawnie.
Sms przychodzi ale mimo wpisywanego kodu transakcja nie jest
akceptowana. Na pewno wpisywałem poprawny ;)

Co więcej, nie trzeba logować się na stronie banku aby otrzymać sms z
kodem (tak jak jest np. w BZWBK) - oznacza to, że złodziej mając kartę
i jeszcze nie zablokowaną kartę sim może spokojnie autoryzowac
transakcje.

Data: 2011-06-07 16:05:39
Autor: brum
3dsecure w Citi nie dziala
[...]

moglby, gdyby dzialalo

Data: 2011-06-08 06:02:44
Autor: Wemif
3dsecure w Citi nie dziala
Krzysiek <kl1@o2.pl> wrote:
3dsecure w citi nie chce działać u mnie poprawnie.
Sms przychodzi ale mimo wpisywanego kodu transakcja nie jest
akceptowana. Na pewno wpisywałem poprawny ;)

Zadzwon na citiphone, zapytaj o powod. Tez mialem taki problem, powiedzieli,
ze zrobilem za duzo transakcji i wlaczyla sie 'automatyczna blokada'. Zdjeli.

a.

Data: 2011-06-08 00:15:05
Autor: Krzysiek
3dsecure w Citi nie dziala
On 8 Cze, 08:02, we...@amsnet.pl (Wemif) wrote:

Zadzwon na citiphone, zapytaj o powod. Tez mialem taki problem, powiedzieli,
ze zrobilem za duzo transakcji i wlaczyla sie 'automatyczna blokada'. Zdjeli.

Od razu dzwoniłem;)
Najpierw zresetowali ale nie pomogło.
Więc powiedzieli, że wyłączą całkiem :)
(i dadzą znać kiedyś jak znajdą powód tych problemów)

Data: 2011-06-08 01:13:11
Autor: krzysztofsf
3dsecure w Citi nie dziala
On 8 Cze, 09:15, Krzysiek <k...@o2.pl> wrote:
> [...]

Najpierw zresetowali ale nie pomogło.
Więc powiedzieli, że wyłączą całkiem :)
(i dadzą znać kiedyś jak znajdą powód tych problemów)

Oni maja czasem dziwne rzeczy, ktore nie dzialaja a wg banku powinny.

Ja mam np. wyciag online do KK i wpisane konta mail, gdzie powinna
przychodzic kopia po wygenerowaniou
Zakladalem wyciag online i zdejmowalem, zmienialem w systemie adresy
mail - korespondencja nie chce przychodzic mimo, ze wg citiphone
wszsytko jest prawidlowo i powinna.

Data: 2011-06-08 18:38:02
Autor: Przemyslaw Kwiatkowski
3dsecure w Citi nie dziala
krzysztofsf pisze:

[...]

A może po prostu masz jakiś nadgorliwy filtr antyspamowy/-wirusowy gdzieś po drodze?

--
MiCHA

Data: 2011-08-02 13:47:38
Autor: Jacek Osiecki
3dsecure w Citi nie dziala
Dnia Wed, 08 Jun 2011 18:38:02 +0200, Przemyslaw Kwiatkowski napisał(a):
krzysztofsf pisze:
[...]

Nie, ich system tak po prostu ma. Mi tez przez dlugi czas nie przychodzily
wyciagi, a w koncu zaczely przychodzic. Jak to w citi... :)

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944

Data: 2011-06-09 09:10:07
Autor: Mentos
3dsecure w Citi nie dziala
Użytkownik "Krzysiek" <kl1@o2.pl> napisał w wiadomości news:e4124976-7d60-42a2-ba30-00cd7ef3ab9dv37g2000yqb.googlegroups.com...
On 8 Cze, 08:02, we...@amsnet.pl (Wemif) wrote:

Od razu dzwoniłem;)
Najpierw zresetowali ale nie pomogło.
Więc powiedzieli, że wyłączą całkiem :)
(i dadzą znać kiedyś jak znajdą powód tych problemów)

U mnie najpierw wcale nie było okienka do wpisania kodu z sms i kod nie przychodził.
Po interwencji na infolini okienko się pojawiło, ale smsy nie przychodziły.
Więc wyłączyli to całkiem. SMSy przyszły hurtowo po około godzinie.

Pozdrawiam:
Mentos

Data: 2011-06-08 19:23:24
Autor: Seba
3dsecure w Citi nie dziala
Krzysiek <kl1@o2.pl> napisał(a):
3dsecure w citi nie chce dzia=B3a=E6 u mnie poprawnie.
Sms przychodzi ale mimo wpisywanego kodu transakcja nie jest
akceptowana. Na pewno wpisywa=B3em poprawny ;)

Co wi=EAcej, nie trzeba logowa=E6 si=EA na stronie banku aby otrzyma=E6
sms=
kodem (tak jak jest np. w BZWBK) - oznacza to, =BFe z=B3odziej maj=B1c
kart=
=EA
i jeszcze nie zablokowan=B1 kart=EA sim mo=BFe spokojnie autoryzowac
transakcje.

na kilkanaście transakcji z uzyciem 3ds citi nie mialem ani jednego problemu, sms przychodzil szybciej niz się zdążyła przeladowac strona

Data: 2011-06-08 12:42:33
Autor: Krzysiek
3dsecure w Citi nie dziala
On 8 Cze, 21:23, "Seba" <bbaste...@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote:

na kilkana cie transakcji z uzyciem 3ds citi nie mialem ani jednego
problemu, sms przychodzil szybciej niz si zd y a przeladowac strona

smsy też szybko przychodzą ale co z tego skoro nie autoryzuja
transakcji.
a przy wyłączonych smsach autoryzacja jest bez problemu.

3dsecure w Citi nie dziala