3k na 25 lat

Data: 2010-05-11 19:32:21
Autor: marzena
3k na 25 lat
co polecalibyscie?
fundusze,
gielda
oprocntowanie lokat terminowych
okreslone towary?
zdaje sobie sprawe, ze kapital poczatkowy nie jest duzy,czasokres spory, wiec moze sie cos uda?
inne propozycje?
oczywisice zamiarem ma byc zysk na poziomie co najmniej 5-7% rocznie
pozdr

Data: 2010-05-11 19:38:27
Autor: Irokez
3k na 25 lat
Użytkownik "marzena" <marzena14@gmail.com> napisał w wiadomości news:4be9949c$0$2585$65785112news.neostrada.pl...
co polecalibyscie?

Nie zapomniałes o paru zerach? a może to w euro?
3000pln to chyba tylko jako zabawa w młodego maklera aby poczuć jak to jest.
bo lokaty to trochę śmieszna suma z odsetek będzie.

--
Irokez

Data: 2010-05-11 13:13:30
Autor: Jarek Andrzejewski
3k na 25 lat
"marzena" <marzen...@gmail.com> wrote in message

> co polecalibyscie?
> fundusze,
> gielda
> oprocntowanie lokat terminowych
> okreslone towary?

złoto.

Zdecydowanie popieram. Ewentualnie ziemia, ale 3k to raczej starczy na
zawartość doniczki :-)...

Uzasadnię: wybierz sobie dwie dowolne daty w historii Polski,
powiedzmy w ciągu ostatnich stu lat. Czy coś z podanych przez Ciebie
propozycji choćby utrzymało wartość (nie mówiąc już o zysku)?

--
pozdrawiam,
Jarek Andrzejewski

Data: 2010-05-12 20:18:46
Autor: glang
3k na 25 lat
[...]

za tą kasę parę flaszek wina lubi nnego trunku :))
pzdr
GL

Data: 2010-05-11 19:42:55
Autor: zenek
3k na 25 lat
marzena pisze:
[...]

Chinskie yuany ! Jak w koncu kretyni zrozumia ze Dolar to nic nie warty papier toaletowy.

Data: 2010-05-11 19:59:20
Autor: Arek
3k na 25 lat
zenek napisał(a) w wiadomości: ...

Chinskie yuany ! Jak w koncu kretyni zrozumia ze Dolar to nic nie warty
papier toaletowy.

O ile władcy ChRL kiedyś pozwolą na kurs rynkowy (czytaj wzmocnienie)
juana...

Arek

Data: 2010-05-11 20:01:23
Autor: zenek
3k na 25 lat
Arek pisze:
[...]

Jakby na to nie patrzec to nie Chiny sa zadluzone u zydkow a zydki u chinczykow.

Biorac poprawke na to ze Zydki dymaja kogo sie da od setek lat to faktycznie balbym sie , ale zydkow jest kilka milionow a chinczykow ponad miliard.

Jedno wieksze Chinskie miasto ma potencjal gospodarczy wiekszy niz zdychajaca w mekach polska.

Data: 2010-05-12 07:18:35
Autor: xbartx
3k na 25 lat
Dnia Tue, 11 May 2010 20:01:23 +0200, zenek napisał(a):

Arek pisze:
[...]

No i co z tego, że ten dolar to śmieć jak nie ma aktualnie i raczej nie będzie nic lepszego na świecie? Jak juan pójdzie do góry to chińska gospodarka straci na atrakcyjności i się wszyscy od nich z produkcją wyprowadzą i co wtedy? Ten chiński potencjał gospodarczy, to też takie zasłyszane obiegowe historie spod warzywniaka. Bańkę na nieruchomościach sobie pompują tak jak w stanach i jak pęknie to zobaczymy co ten potencjał jest wart.

--
xbartx

Data: 2010-05-11 19:44:57
Autor: MarekZ
3k na 25 lat
Użytkownik "marzena" <marzena14@gmail.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4be9949c$0$2585$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

Jeśli ma być taki wysoki zysk długoterminowy (jak rozumiem ponad inflację) to wyłącznie agresywny fundusz akcyjny a do tego modlitwa za zarządzających. :)

Data: 2010-05-11 19:53:26
Autor: zenek
3k na 25 lat
MarekZ pisze:
[...]

:):):)

Agresywny fundusz inwestycyjny
:):):)

Padlem ze smiechu.

Data: 2010-05-11 19:50:33
Autor: MHC Mega
3k na 25 lat
marzena wrote:

[...]

Pożycz jakiemuś kuzynowi na rozkręcenie "small biznesu" tzn. handelku
jakiegoś.

Takie małe sumy to tylko na jakiś ultra-risk bo strata mała a zysk musi
być bardzo duzy żebyś w ogóle zauważył. Ale małych do hedgingu nie
biorą.

--
Pzdr.
Mega

Data: 2010-05-11 21:59:58
Autor: Arek
3k na 25 lat
MHC Mega napisał(a) w wiadomości: ...

Takie małe sumy to tylko na jakiś ultra-risk bo strata mała a zysk musi
być bardzo duzy żebyś w ogóle zauważył. Ale małych do hedgingu nie
biorą.

Obligacje greckie? :) (wiem, było już...)
Arek

Data: 2010-05-11 21:33:26
Autor: MHC Mega
3k na 25 lat
Arek wrote:

> musi być bardzo duzy żebyś w ogóle zauważył. Ale małych do hedgingu
> nie biorą.

Obligacje greckie? :) (wiem, było już...)
Arek

Raczej islandzkie...

--
Pzdr.
Mega

Data: 2010-05-13 06:14:28
Autor: Jacek Osiecki
3k na 25 lat
Dnia Tue, 11 May 2010 21:33:26 +0000 (UTC), MHC Mega napisał(a):
Arek wrote:
> [...]
> musi być bardzo duzy żebyś w ogóle zauważył. Ale małych do hedgingu
> nie biorą.
Obligacje greckie? :) (wiem, było już...)

Żeby tak wulkany zechciały wydać obligacje... :)

--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944

Data: 2010-05-11 19:58:18
Autor: Mithos
3k na 25 lat
W dniu 2010-05-11 19:32, marzena pisze:
oczywisice zamiarem ma byc zysk na poziomie co najmniej 5-7% rocznie

5% rocznie to jest 150 PLN...

Jedź po prostu do jakiegoś Saturna/MM jak jest promocja/wyprzedaż. Kup coś po dobrej cenie i następnie sprzedaj na Allegro. Za jedną promocję przy kapitale 3k PLN zarobisz więcej niż przez 3 lata na lokatach itp. Bo na lokatach czy kontach oszczędnościowych to zarobisz jedynie tyle, że zniwelujesz inflację.

Fundusze to loteria. Obecnie giełda czy kursy walut zależą od niczego (czynników jest tak wiele, czasem są one irracjonalne, że nie da się tego przewidzieć) więc równie dobrze można iść do kasyna.

--
Mithos

Data: 2010-05-11 20:03:44
Autor: zenek
3k na 25 lat
Mithos pisze:
[...]

Heh tlumacze mu zeby zainwestowal w Yuana to gosc chyba nie kuma kwestii.
Przebicie na Chinskiej kopii Ipada to 20-30 procent na sztuce.
W ciagu 25 lat bedzie milarderem.

Data: 2010-05-11 20:04:35
Autor: zenek
3k na 25 lat
zenek pisze:
Mithos pisze:
[...]

Tylko nbandy idiotow lokuja kase w gielde fundusze i "enstrumenty fynansowe"

:):)

Data: 2010-05-12 10:37:34
Autor: Wojciech Bancer
3k na 25 lat
On 2010-05-11, Mithos <fake@adres.pl> wrote:

[...]

[...]

To trzeba mieć żyłkę ryzykanta, bo za coś takiego grozi uznanie
prowadzenia niezarejestrowanej DG, dowalenie ZUSu, kar.
I w ogóle fajnie się wtedy robi...

--
Wojciech Bańcer
proteus@post.pl

Data: 2010-05-11 20:24:43
Autor: Feromon
3k na 25 lat

[...]

Na 25 lat to w dzieci inwestować!
Ale 3k miesięcznie trzeba...

To tak żartem. A naprawdę to ziemię. Taką, co za 25 lat wszyscy będą chcieli.
Jakiś węzeł komunikacyjny w tym miejscu będzie, albo elektrownia atomowa, albo
jakaś kraina nietknięta wojną nuklearną...

Przy 7% po 25 latach jakieś 16 tysiaków powinno być...
Jestem na tyle stary, że pamiętam denominację.
Założyłem chrześnicom (dwum) książeczkę systematycznego oszczędzania.
Po 100 zł miesięcznie - to sporo było. Po 18 latach odebrałem kwotę 250 zł.
(nawet nie poamiętam kwoty, tak była śmieszna).
Nie muszę tłumaczyć, że to było jakieś 1/5 pensji ówczesnej.... Nawet chrześniaczkom
nie mówiłem, porażka...

Feromon

Data: 2010-05-11 20:33:42
Autor: zenek
3k na 25 lat
Feromon pisze:

[...]

heh ja dostalem tez cos kolo tego po 10 latach wplat na 18 dostalem kase za ktora moglem kupic krzynke Coca Coli.

Nas balcerowicz wydymal.

Tak jak napisalem wczesniej z 3kzl to wejdz w uklad z jakims chinczykiem i bierz towar , przebitka 20-30 procent zaden bank ci tego w polsce nie da.

Ale do tego trzeba miec jaja.

Prawdce mowiac z 3kzl to mozna zrobic zajebista impreze, a wspomnienia do konca zycia.

Data: 2010-05-11 20:43:37
Autor: krzys
3k na 25 lat
za 1k kupilbym opcje U