3manie w serwisie fonu na abo a raty

Data: 2010-02-28 00:27:50
Autor: SDD
3manie w serwisie fonu na abo a raty

Użytkownik "yendy" <yendy.szczyrkovsky@gmail.com> napisał w wiadomości news:22c14414-e6dc-43c1-8ac7-1d43b4ac2314b7g2000yqd.googlegroups.com...
Jeśli serwis gwarancyjny przetrzymuje telefon na abonament 3 tyg. to
rozumiem, że przez ten miesiąc wstrzymane są zobowiązania płatnicze

zle rozumiesz

wynikające z umowy na abo? Bo za co płacić skoro nie można dzwonić?

wystarczy karte SIM przelozyc do innego tel i mozna dzwonic, dzwonic i
dzwonic.
No chyba, ze mowimy o analogowym NMT (Centertel - prefiks 690) - to moze tam
tak jest, nie wiem.

Pozdrawiam
SDD

Data: 2010-02-27 15:44:58
Autor: yendy
On Feb 28, 12:27 am, "SDD" <sddwyt...@towszechwiedza.pl> wrote:
U ytkownik "yendy" <yendy.szczyrkov...@gmail.com> napisa w wiadomo cinews:22c14414-e6dc-43c1-8ac7-1d43b4ac2314b7g2000yqd.googlegroups.com...

>Je li serwis gwarancyjny przetrzymuje telefon na abonament 3 tyg. to
>rozumiem, e przez ten miesi c wstrzymane s zobowi zania p atnicze

zle rozumiesz

>wynikaj ce z umowy na abo? Bo za co p aci skoro nie mo na dzwoni ?

wystarczy karte SIM przelozyc do innego tel i mozna dzwonic, dzwonic i
dzwonic.

No ale ja nie mam innego! No chyba, że dają na ten czas jakiś
zastępczy?

Data: 2010-02-28 09:41:28
Autor: qwerty
3manie w serwisie fonu na abo a raty
Użytkownik "yendy" <yendy.szczyrkovsky@gmail.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:980e6057-ec26-4046-bb02-441edcb981ba@15g2000yqa.googlegroups.com...
No ale ja nie mam innego!

To już twój problem.

Data: 2010-02-28 03:16:13
Autor: yendy
On Feb 28, 9:41 am, "qwerty" <qwert...@poczta.fm> wrote:
Użytkownik "yendy" <yendy.szczyrkov...@gmail.com> napisał w wiadomości grup

> No ale ja nie mam innego!

To już twój problem.

Podpisałem umowę ZA ZESTAW: DZWONIENIE + TELEFON Z SIMLOKIEM. Teraz
DOSTAWCA usługi nie spełnia obowiązku świadczenia usługi więc narusza
umowę.
Basta! Nie ma co motać!

Data: 2010-02-28 12:34:10
Autor: SDD

Użytkownik "yendy" <yendy.szczyrkovsky@gmail.com> napisał w wiadomości news:1d149ce9-892f-4d9b-8eb3-fefbbb362e2dq21g2000yqm.googlegroups.com...
On Feb 28, 9:41 am, "qwerty" <qwert...@poczta.fm> wrote:

Basta! Nie ma co motać!

Jak juz bedziesz mial korztystny wyrok z drugiej instancji to wtedy nie omieszkaj grupy poinformowac o tym

Pozdrawiam
SDD

Data: 2010-03-01 12:40:15
Autor: Piotr M
Dnia 28-02-2010 o 12:34:10 SDD <sddwytnij@towszechwiedza.pl> napisał(a):

Jak juz bedziesz mial korztystny wyrok z drugiej instancji to wtedy nie
omieszkaj grupy poinformowac o tym

He he, rozbawiłeś mnie,
naprawdę.

--
pzdr, Piotr M

"Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
   - Szukałem, ale nie znalazłem."

Data: 2010-03-01 15:05:14
Autor: SDD

Użytkownik "Piotr M" <xxx@xxx.xx> napisał w wiadomości news:op.u8vz1da9z3rgbspiotr-asus...
Dnia 28-02-2010 o 12:34:10 SDD <sddwytnij@towszechwiedza.pl> napisał(a):

He he, rozbawiłeś mnie,
naprawdę.

No moze to i smieszne, ale taka jest prawda.
Mozna sobie cos sadzic, uwazac - a liczy sie i tak tylko orzecznictwo :)

Kilkanascie lat temu, gdy komorki dopiero wchodzily na rynek i byly rzadkoscia, to spokojnie moglby zapasc korzystny wyrok dla abonenta - nie bylo zreszta potrzeby wydawania takich wyrokow - serwisy badz operatorzy dawali na czas naprawy aparaty zastepcze. Teraz, gdy komorka stala sie tak powszechnym urzadzeniem jak dlugopis czy - powiedzmy - radio i kazdy z nas ma gdzies na strychu czy w szufladzie jedna a moze nawet i wiecej starych, wciaz sprawnych, "komorek" trudno jest twierdzuc, ze uszkodzenie aparatu wzietego "z promocji" komus uniemozliwilo korzystanie z uslug operatora - skoro jest karta SIM i mozna z tych uslug korzystac.

Pozdrawiam
SDD

Data: 2010-03-01 16:00:35
Autor: news.icm.edu.pl
3manie w serwisie fonu na abo a raty

Użytkownik "SDD" <sddwytnij@towszechwiedza.pl>

He he, rozbawiłeś mnie,
naprawdę.

No moze to i smieszne, ale taka jest prawda.
Mozna sobie cos sadzic, uwazac - a liczy sie i tak tylko orzecznictwo :)

Gdzie tak niby jest ?

[...]

Powiem Ci w zaufaniu, że operatorom trudno to przyznać nawet gdy akurat sprzedali mało popularne urządzenie za grubą kasę.

Data: 2010-03-01 18:44:11
Autor: SDD

Użytkownik "news.icm.edu.pl" <ops@ops.op.invalid> napisał w wiadomości news:hmgu05$iag$3newsfeed.net.icm.edu.pl...

No moze to i smieszne, ale taka jest prawda.
Mozna sobie cos sadzic, uwazac - a liczy sie i tak tylko orzecznictwo :)

Gdzie tak niby jest ?

No w Polsce na ten przyklad.
Co z tego, ze nam sie cos wydaje, jezeli dojdzie do sprawy sadowej i bedzie wyrok nie po naszej mysli a Strassburg orzeknie tak samo.

Przy czym absolutnie nie przesądzam jak by bylo w tej sprawie - moze wlasnie by sie okazalo, ze sad uznalby racje abonenta i faktycznie stwierdzil, ze abonament za okres uszkodzenia telefonu sie nie nalezy.
Wtedy zwolennicy tej teorii mieliby mocny argument - a i osoby, ktorych to dotyczy mieliby na co sie powolywac w ewentualnej reklamacji - zwlaszcza, gdyby sprawa otarla sie o Sad Najwyzszy lub jakis apelacyjny.

Pozdrawiam
SDD

Data: 2010-02-28 12:35:34
Autor: Adramelech
3manie w serwisie fonu na abo a raty
yendy <yendy.szczyrkovsky@gmail.com> Odpowiedz na
Podpisałem umowę ZA ZESTAW: DZWONIENIE + TELEFON Z SIMLOKIEM. Teraz
DOSTAWCA usługi nie spełnia obowiązku świadczenia usługi więc narusza
umowę.
Basta! Nie ma co motać!

Może przeczytaj tę umowe jeszcze raz? Podpisałem umowę na usługi telefonicznej, w ramach tej usługi operator udzielił ci rabatu na zakup telefonu. To że pospusł się telefon nie znaczy że przestała działać usługa na którą masz umowę.

Pozdrawiam!
--
Piotr Sobolewski

Data: 2010-02-28 17:48:49
Autor: news.icm.edu.pl
3manie w serwisie fonu na abo a raty

Użytkownik "Adramelech" <adresu@tu.nie.ma>

[...]

Przecież napisał, że nie ma telefonu (tego telefonu ani innego) do korzystania z usługi a nie, że usługa przestała działać.

Data: 2010-03-01 08:30:02
Autor: Adramelech
3manie w serwisie fonu na abo a raty
"news.icm.edu.pl" <ops@ops.op.invalid> Odpowiedz na
[...]

No właśnie, wiec o co mu chodzi?

Pozdrawiam!
--
Piotr Sobolewski

Data: 2010-02-28 19:38:38
Autor: TGor
W dniu 2010-02-28 13:35, Adramelech pisze:

Może przeczytaj tę umowe jeszcze raz?

Może spróbuj rozwiązać umowę i poproś o uzasadnienie kary umownej. Nagle   - czary/mary - łoperator uzna, że kara musi być, bo ... dał zniżkę na aparat. Czarodziejsko raz aparaty JEST częścią umowy, a raz nie. Jak wygodnie.

W kraju z prawem typu anglosaskiego rozwiązano by tę szaradę soczystym odszkodowaniem dla klienta za straty moralne oraz big fat middle finger dla łoperatora.

A tu - wiadomo. Silniejszy (bogatszy) wygra. No chyba, że sędzia jest niezawisły, ale to nie nad Wisłą.

TG

Data: 2010-03-01 08:28:01
Autor: Adramelech
3manie w serwisie fonu na abo a raty
TGor <tgor@onet.peel> Odpowiedz na news:hmed7s$jlk$1news.onet.pl:

[...]

Nie aparat, a _ulga_ przyznana na zakup aparatu.

Pozdrawiam!
--
Piotr Sobolewski

Data: 2010-03-03 15:55:49
Autor: TGor
W dniu 2010-03-01 09:28, Adramelech pisze:

Nie aparat, a _ulga_ przyznana na zakup aparatu.

Żonglowanie semantyką. W mojej wcześniejszej umowie była wyraźna wzmianka o telefonie.

TG

Data: 2010-03-04 08:11:22
Autor: Adramelech
3manie w serwisie fonu na abo a raty
TGor <tgor@onet.peel> Odpowiedz na news:hmlt9n$t94$1news.onet.pl:

W dniu 2010-03-01 09:28, Adramelech pisze:

Nie aparat, a _ulga_ przyznana na zakup aparatu.

Żonglowanie semantyką. W mojej wcześniejszej umowie była wyraźna wzmianka o telefonie.

Zacytuj.

Pozdrawiam!
--
Piotr Sobolewski

Data: 2010-03-04 19:11:02
Autor: TGor
W dniu 2010-03-04 09:11, Adramelech pisze:

Żonglowanie semantyką. W mojej wcześniejszej umowie była wyraźna
wzmianka o telefonie.

Zacytuj.

Pozdrawiam!

Na śmietniku. "_Wcześniejsza_ umowa."

TG

Data: 2010-03-06 01:17:45
Autor: JoteR
"yendy" napisał:

Podpisałem umowę ZA ZESTAW: DZWONIENIE + TELEFON Z SIMLOKIEM.
Teraz DOSTAWCA usługi nie spełnia obowiązku świadczenia usługi więc narusza
umowę.
Basta! Nie ma co motać!

Słusznie, zatem nie pozostaje Ci nic innego, jak skorzystać ze starych, sprawdzonych wzorów. Jak to szło?
"Oddam za darmo aktywację ERY 2 szt (przepisanie cesji) koszt za 2 szt
2x200zl ja place Ci 200zl .Ogolnie masz 2 aktywacje po 100zl"
Ech, łza się w oku kręci...

JoteR

3manie w serwisie fonu na abo a raty