4.06 to data okradzenia i oszukania Polaków. Nastąpił rozbiór Polski

Data: 2019-06-04 09:04:58
Autor: boukun
4.06 to data okradzenia i oszukania Polaków. Nastąpił rozbiór Polski
swistak
7 min. temu

Ta wolność to to nie do końca . Wykorzystano agenturę / m.in. bolek / by po własnym scenariuszu obłowić się majątkami , a naród niech się cieszy .

werwer
8 min. temu

4.06 to data okradzenie i oszukania Polaków. Nastąpił rozbiór Polski.

obiektywny
10 min. temu

Koszulkę z napisem konstytucja każdy możne założyć.Trzeba jednak jeszcze rozumieć co w niej jest napisane.

Data: 2019-06-04 01:18:18
Autor: Jacek Bialy
4.06 to data okradzenia i oszukania Polaków. Nastąpił rozbiór Polski
Dzień Esbeka i jego Tajnego Współpracownika

Buuu ha-ha!

JB

Data: 2019-06-04 09:11:04
Autor: A. Filip
"boukun" <boukun@gmail.com> pisze:
[...]

To nie był nawet "kroczek w sumie lepszym kierunku"?

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!

Data: 2019-06-04 09:18:38
Autor: boukun
Użytkownik "A. Filip"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
Nie, Kiszczak, SB i jej agentura zrobili wielki skok na majątek narodowy Polaków...

boukun

Data: 2019-06-04 00:27:38
Autor: Bruno Brunowski
4.06 to data okradzenia i oszukania Polaków. Nastąpił rozbiór Polski
W dniu wtorek, 4 czerwca 2019 09:18:42 UTC+2 użytkownik boukun napisał:

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
Nie, Kiszczak, SB i jej agentura zrobili wielki skok na majątek narodowy Polaków...

Nieładnie tak BACZNOŚĆ!!! Naczelnika SPOCZNIJ!!! atakować.

--
Bruno

Data: 2019-06-04 09:34:13
Autor: A. Filip
[...]

Wiesz, ja potrafię zrozumieć "odbicie" w reakcji na kult 4 czerwca.
Tyle że zepnij poślady i wystękaj/wybierz coś na bazie tego poniżej:
1) cena była wysoka
2) cena była za wysoka
3) cena była tak wysoka że PRL byłby lepszy

Świat nie jest taki jaki być powinien a polityka to gra z ograniczonym wyborem.

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2019-06-04 10:22:50
Autor: boukun
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Choćbym nie wiem jak często tłumaczył, większość Polaków i tak tego nie zrozumie, za dużo nachalnej propagandy na temat tamtych czasów, jak chociażby dzisiaj na wp.pl...

Zamach na polską demokrację nastąpił 13 grudnia 1981 roku. Stan wojenny Jaruzelski wprowadził z inspiracji Geremka i Wałęsy, Solidarność 10 mln Polaków należało zdelegalizować i niezależnych Polaków z niej wytrzebić, dopiero potem wyselekcjonować z niej agenturę i zasiąść do biesiadnego stołu. Po latach stagnacji i czyszczenia Solidarności nastał ten czas przy biesiadnym stole, dopracowując to w Magdalence... Gdyby nie stan wojenny i agentura w Solidarności, demokracja polska szła w dobrym kierunku drogą ewolucji..., a tak został przeprowadzony ukartowany przekręt na polskim narodzie, kontrolowany przez służby i agenturę...

boukun

Data: 2019-06-04 12:12:34
Autor: Wiesiaczek
4.06 to data okradzenia i oszukania Polaków . Nastąpił rozbiĂłr Polski
W dniu 04.06.2019 o 09:18, boukun pisze:
[...]

Błądzisz jak zwykle.
Skok zrobił ktoś inny. Ślepy jesteś i nie widzisz, kto ma nasz majątek?
Zamiast polopiryny co kupujesz? Aspirynę BAYERA.
Zamiast własnego rybołówstwa masz ryby z importu.
Zamiast polskich samochodów masz złom z Niemiec.
Kto u nas produkuje gorzałę? Francuzi i inni okupanci.
Cukier? Niemcy. Olej? Amerykanie.
I tak dalej...

Masz tu skrót i podciągnij się w polityce gospodarczej:

Dłuższa wersja:

https://www.youtube.com/watch?v=ABDkaZjVjjo

Krótsza z odniesieniem do Polski:

https://www.youtube.com/watch?v=PCcg3DOingk

Krótki ale ciekawy:

https://www.youtube.com/watch?v=4MW7qtcxTkk

I wywiad telewizyjny (bardziej aktualny):

https://www.youtube.com/watch?v=s0oNFQaBln4

Ciekawego oglądania:)

--
Wiesiaczek (dziś z podkarpackiej wsi)
"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:

Data: 2019-06-04 03:45:45
Autor: Bruno Brunowski
W dniu wtorek, 4 czerwca 2019 12:12:41 UTC+2 użytkownik Wiesiaczek napisał:

> [...]

Skok zrobił ktoś inny. Ślepy jesteś i nie widzisz, kto ma nasz majątek?
Zamiast polopiryny co kupujesz? Aspirynę BAYERA.

Nie potrafisz kupić polskiej Polopiryny produkowanej przez polską Polpharmę?

Zamiast własnego rybołówstwa masz ryby z importu.
O ile się orientuje Dalmor nadal jest państwowy, a polskich portów nadal wypływają statki rybackie na Bałtyk, inna sprawa że obecnie na Bałtyku niewiele zostało do złowienia.

Zamiast polskich samochodów masz złom z Niemiec.
Często produkowany w Polsce, czy to w postaci części czy też kompletnego produktu.

Kto u nas produkuje gorzałę? Francuzi i inni okupanci.
Krajowej wódki nie potrafisz w sklepie kupić?

Cukier? Niemcy.
A państwowy Polski Cukier?

Olej? Amerykanie.
Rzepak przestaliśmy hodować? Mój ostatni wyjazd za miasto przeczy tej tezie, pola żółciutkie.

--
Bruno

Data: 2019-06-04 18:11:21
Autor: Wiesiaczek
[...]

"Forbidden
You don't have permission to access /zaklady-farmaceutyczne-polpharma-s-a-krs-120909.html on this server."

a tu masz Polpharmę na świecie https://www.polpharma.pl/polpharma-na-swiecie/

To kto produkuje POLSKĄ Polopirynę cymbale?

[...]

Chujowo się orientujesz...

"Ostatni trawler gdyńskiego Dalomoru poszedł pod młotek. To symboliczny koniec 66-letniej historii morskiej spółki - kiedyś symbolu polskiej floty rybackiej. W szczytowym okresie Dalmor zatrudniała ok. 7,5 tys. osób i dysponował flotą 70 statków. Jednostki Dalmoru rocznie odławiały 278 tys. ton ryb. Teraz Dalmor wziął kurs na ląd i tutaj już pozostanie jako część Polskiego Holdingu Nieruchomości.

Czytaj więcej na:
https://www.trojmiasto.pl/wiadomosci/Gdynski-Dalmor-po-66-latach-na-ladowej-emeryturze-n54935.html#tri"

Zamiast polskich samochodów masz złom z Niemiec.
Często produkowany w Polsce, czy to w postaci części czy też kompletnego produktu.

Pisałem młotku o polskich samochodach!

Kto u nas produkuje gorzałę? Francuzi i inni okupanci.
Krajowej wódki nie potrafisz w sklepie kupić?

Nie produkujemy wódki, bo sprzedaliśmy fabryki!

Za Wiki:

"Wódka Wyborowa była jednym z pierwszych zarejestrowanych znaków towarowych polskich alkoholi. Wyborowa to także jedna z najstarszych, współcześnie produkowanych polskich wódek, należąca obecnie do międzynarodowej grupy Pernod Ricard[4]."

Cukier? Niemcy.
A państwowy Polski Cukier?

"Forbidden
You don't have permission to access /krajowa-spolka-cukrowa-s-a-krs-80495.html on this server."

Tajemnica czy co?

Olej? Amerykanie.
Rzepak przestaliśmy hodować? Mój ostatni wyjazd za miasto przeczy tej tezie, pola żółciutkie.

Tak, tylko że to amerykanie go wytłaczają polskimi robolami i zyski odprowadzają do Ameryki.

To tak jakbyś zazdrościł murzynom, że wokół mają tyle pięknych plantacji bawełny :)

--
Wiesiaczek (dziś z DC)

Data: 2019-06-05 00:43:18
Autor: Bruno Brunowski
W dniu wtorek, 4 czerwca 2019 18:11:23 UTC+2 użytkownik Wiesiaczek napisał:

> [...]

a tu masz Polpharmę na świecie https://www.polpharma.pl/polpharma-na-swiecie/

To kto produkuje POLSKĄ Polopirynę cymbale?

Polpharma. Największa POLSKA firma farmaceutyczna.

> [...]

"Ostatni trawler gdyńskiego Dalomoru poszedł pod młotek. To symboliczny koniec 66-letniej historii morskiej spółki - kiedyś symbolu polskiej floty rybackiej. W szczytowym okresie Dalmor zatrudniała ok. 7,5 tys.. osób i dysponował flotą 70 statków. Jednostki Dalmoru rocznie odławiały 278 tys. ton ryb. Teraz Dalmor wziął kurs na ląd i tutaj już pozostanie jako część Polskiego Holdingu Nieruchomości.

Ale piękny strzał w stopę:
"- Obecna sytuacja Dalmoru to nie wyłącznie wina samej spółki. Połowy ryby zależą od masy czynników, nie tylko od umiejętności rybaków. Dodatkowo ryby jest coraz mniej. Wiele łowisk zostało przetrzebionych - komentuje kpt. Sobieszczański. - Przykładowo, statki Dalmoru wykorzystywały 100 proc. złowionej ryby - mączka, filety i ikra. Statki japoński, czy koreańskie operujące na tych samych łowiskach wykorzystywały jedynie ikrę. Reszta ryby lądował w wodzie. Obecnie najlepsze łowiska znajdują się na wodach należących do poszczególnych państw, a nie na wodach międzynarodowych. Państwa te bardzo pilnują swoich zasobów. - Nie opłaca się więc łowić ryby daleko, bo w konsekwencji trzeba do takich połowów dopłacać - dodaje Sobieszczański. - Ceny widuje też bardzo duża liczba pośredników. Ryba złowiona na dalekich łowiskach kosztowałaby pewnie w sklepie ok. 300 zł..

> [...]

> Często produkowany w Polsce, czy to w postaci części czy też kompletnego produktu.

Syrenki przestaliśmy produkować za komuny w 1983 roku.

> [...]

"Wódka Wyborowa była jednym z pierwszych zarejestrowanych znaków towarowych polskich alkoholi. Wyborowa to także jedna z najstarszych, współcześnie produkowanych polskich wódek, należąca obecnie do międzynarodowej grupy Pernod Ricard[4]."

Ależ produkujemy, np. w Podlaskiej Wytwórni Wódek ,,Polmos" S.A.

Pacz pan, a u mnie działa: https://www.polski-cukier.pl

> Rzepak przestaliśmy hodować? Mój ostatni wyjazd za miasto przeczy tej tezie, pola żółciutkie.

Tak, tylko że to amerykanie go wytłaczają polskimi robolami i zyski odprowadzają do Ameryki.

Jak chcesz to możesz sobie kawałek ZT Kruszwica kupić na giełdzie i będziesz miał udział w zyskach: https://www.bankier.pl/wiadomosc/Kruszwica-chce-wyplacic-2-56-zl-dywidendy-na-akcje-za-18-7664574.html

A jak chcesz sam olej, to możesz też skorzystać z usług krajowych producentów:
http://www.ztb.pl
https://www.komagra.pl/#about
http://www.organika-azot.pl/i81,Tlocznia-rzepaku
Z tym, że oni jadalnego chyba nie robią.

Za to ci robią: https://www.bielmar.pl

--
Bruno

Data: 2019-06-05 12:15:17
Autor: Wiesiaczek
[...]

Chuj ci działa!
Pokaż jaki jest skład tej spółki.

[...]

I kurwa, kawałek Księżyca też sobie debilu kup.

--
Wiesiaczek (dziś z DC)

Data: 2019-06-05 03:25:36
Autor: Bruno Brunowski
W dniu środa, 5 czerwca 2019 12:15:19 UTC+2 użytkownik Wiesiaczek napisał:

> [...]
>>
> Syrenki przestaliśmy produkować za komuny w 1983 roku.

> Ależ produkujemy, np. w Podlaskiej Wytwórni Wódek ,,Polmos" S.A.

I czego tak się buraku rzucasz. Nagła dysgooglia cię dopadła, gdy założona przez ciebie teza okazała się kłamliwa? Jak mi przykro...
https://firma.polski-cukier.pl/197,struktura-akcjonariatu
"Kapitał zakładowy Spółki dzieli się na 990 677 758 akcji. Obecnie, właścicielem niemal 80% akcji KSC S.A. jest Skarb Państwa. Pozostałe ponad 20% akcji jest w rękach obecnych i byłych pracowników, plantatorów buraków cukrowych oraz ich spadkobierców."

> [...]

I kurwa, kawałek Księżyca też sobie debilu kup.

Znów założoną tezę szlag trafił? O jak mi przykro.

--
Bruno

Data: 2019-06-05 07:03:21
Autor: GregK
4.06 . Polskie władze kontrolują ten proces.
napisał:

To kto produkuje POLSKĄ Polopirynę ?

Produkują Polacy, na obszarze Polski, podlegający prawu polskiemu,
uchwalonemu przez polski Parlament.

Zamiast własnego rybołówstwa masz ryby z importu.

 a z polskich portów nadal wypływają statki rybackie na Bałtyk,

Pisałem o polskich samochodach!

Nikt nie zabrania Polakom produkować polskie samochody.

Nie produkujemy wódki, bo sprzedaliśmy fabryki!

Co ty wiesiaczkujesz ?
Wódkę produkują Polacy, na obszarze Polski, podlegający prawu polskiemu,
uchwalonemu przez polski Parlament.

A państwowy Polski Cukier?

Cukier produkują Polacy, na obszarze Polski, podlegający prawu polskiemu,
[...]

-- Wiesiaczek

Olej produkują Polacy, na obszarze Polski, podlegający prawu polskiemu,
uchwalonemu przez polski Parlament.
Tyle zysków odprowadzają na ile im pozwoli polskie prawo
i polski rząd. Polskie władze kontrolują ten proces.

Data: 2019-06-05 12:12:09
Autor: Wiesiaczek
napisał:

[...]

Wiesz, Ty jesteś jednak przygłup. A rozmawiam z Tobą tylko dlatego, że zmieniłem serwer i nie mam na nim poustawianych filtrów.
Postaram się to w miarę szybko naprawić, bo takich idiotów jest tu więcej - nie załamuj się.

--
Wiesiaczek (dziś z DC)

Data: 2019-06-05 05:57:13
Autor: Jacek Bialy
4.06 . Polskie władze kontrolują ten proces.
   -- - Wiesz, Ty jesteś jednak przygłup. A rozmawiam z Tobą tylko dlatego, że zmieniłem serwer i nie mam na nim poustawianych filtrów.

A nie zapomnij i mnie wstawić do filtra przygłupi Wiesiaczku!  (lubię kopać po dupie taki gatunek strusi... buuuu ha-ha!)

JB

Data: 2019-06-05 19:43:41
Autor: Wiesiaczek
W dniu 05.06.2019 o 14:57, Jacek Bialy pisze:
[...]

Od dawna byłeś odfiltrowany, z chujami nie lubię dyskutować.
Zgnijesz w moim KF-ie kutasie.
Amen!

--
Wiesiaczek (dziś z DC)

Data: 2019-06-05 11:19:56
Autor: Jacek Bialy
4.06 . Polskie władze kontrolują ten proces.
  -- Od dawna byłeś odfiltrowany, z chujami nie lubię dyskutować.
Zgnijesz w moim KF-ie kutasie.
Amen!
-- -- -- -- -- -- --

Ty bezmózgi pierzaku - myślisz, że jak czegoś nie widzisz, to tego czegoś nie ma?   Buuu ha-ha!  Pobluzgaj sobie jeszcze, pokłap dziobem, póki wiesz, kto cię kopnął w dupę.

JB

Data: 2019-06-05 11:23:59
Autor: Jacek Bialy
4.06 . Polskie władze kontrolują ten proces.
 -- Pobluzgaj sobie jeszcze, pokłap dziobem

A uważaj na swego kutasa kiedy pijesz - buuu ha-ha!

Data: 2019-06-06 08:45:56
Autor: Pajdak
[...]

A fe! A fe! Nerwy puściły? ;-)))

--
Pajdak

Data: 2019-06-04 12:53:31
Autor: GregK
4.06 Wiesiaczek ślepy i głupi.
Użytkownik "Wiesiaczek" <ciotkazielinska@vp.pl> napisał w wiadomości news:qd5g6h$1ii8$1gioia.aioe.org...

Zamiast polopiryny co kupujesz? Aspirynę BAYERA.

Kto cię zmusza do kupowania tego ?

Zamiast własnego rybołówstwa masz ryby z importu.

Kto cię zmusza do kupowania tego ?
Kupuj polskie ryby z Bałtyku, albo z polskich rzek ?

Zamiast polskich samochodów masz złom z Niemiec.

Powinieneś nadal jeździć polskimi samochodami.
Jakieś polskie zabytki są jeszcze do kupienia,
albo zrób sobie składaka, albo namów Kaczyńskiego
to dla takich głupków wybuduje fabrykę samochodów

Kto u nas produkuje gorzałę? Francuzi i inni okupanci.
Cukier? Niemcy. Olej? Amerykanie.
-- Wiesiaczek

Ale ci zrobili wodę z mózgu.
Wódka, cukier, piwo, olej, itd.  produkowane jest na polskiej ziemi,
przez pracowników Polaków.
Produkcja i sprzedaż podlega prawu polskiemu, ustanowionemu
przez polski Parlament. Podatki z tego wpływają do kasy państwa polskiego.

Ale ty jesteś ślepy i głupi.

Data: 2019-06-04 17:47:23
Autor: Wiesiaczek
W dniu 04.06.2019 o 12:53, GregK pisze:
[...]

Ależ idiotów jest w internecie... (parafraza Lema).

Podatki mądralo wpływają. Ale zyski idą za granicę.
Co ciekawe, to że te zyski liczą się do polskiego PKB, a których my na oczy nie obejrzymy. Za to statystyki wzrostu PKB jak najbardziej :)
Owszem, pracują tam Polacy, ale tylko dlatego, że są tanią siłą roboczą, stąd większe zyski dla właściciela, zagranicznego oczywiście.
My, Polacy gówno mamy z tych fabryk... no chyba że podniecasz się tym podatkiem. Nie jest on taki wielki, bo jeśli firma inwestuje (może nawet w swoim kraju) to sobie te inwestycje odpisze, wszak zysk będzie mniejszy:)
Prowadziłem działalność i moja księgowa była mocno zdziwiona, gdy wykazałam jakiś zysk, od którego trzeba było zapłacić podatek:)

Idź lepiej pogmerać w swoim smartfonie i nie interesuj się polityką :)

Data: 2019-06-05 07:04:39
Autor: GregK
4.06 Wiesiaczek wiesiaczkuje.
[...]

Tyle zysków idzie na ile pozwoli polskie prawo i polski rząd.

Co ciekawe, to że te zyski liczą się do polskiego PKB, a których my na
oczy nie obejrzymy.

Polskie PKB nie jest obliczane przez Amerykanów, tylko jest obliczane
przez polskich urzędników według polskiego prawa.

Owszem, pracują tam Polacy, ale tylko dlatego, że są tanią siłą roboczą,

Nikt Polaków nie zmusza,żeby być tania siłą roboczą.
PiS Kaczyński wyda rozkaz i zarobki będą dużo wyższe.
PiS Kaczyński może wydrukować tyle złotówek ile zechce.
To jest powód dla którego nie chce euro.
Nie będzie mógł dowolną ilość euro drukować.
Watykańscy właściciele boga mówią : :módl się".
Trzeba się modlić i bóg da.

My, Polacy gówno mamy z tych fabryk...

To zburzyć to, zaorać i w tym miejscu postawić nowe.
Polacy potrafią burzyć, orać i budować nowe.
Za PRLkomuny budowali, to i za PiSkomuny też wybudują.
Wiesiaczek, mobilizować drogą siłę roboczą i do roboty !!!
a nie wiesiaczkować.

jeśli firma inwestuje (może nawet w swoim kraju) to sobie te inwestycje
odpisze,
-- Wiesiaczek

Firma odpisze sobie tyle na ile pozwoli polskie prawo
i pozwoli polski rząd.

Data: 2019-06-05 12:17:07
Autor: Wiesiaczek
W dniu 05.06.2019 o 07:04, GregK pisze:
[...]

Nie odnoszę się do tego pisania, bo utwierdza mnie to tylko w przekonaniu, żeś debil.
Nie odpisuj więcej na moje posty.

--
Wiesiaczek (dziś z DC)

Data: 2019-06-05 13:07:45
Autor: Pajdak
Użytkownik "Wiesiaczek" <ciotkazielinska@vp.pl> napisał w wiadomości news:qd84r2$1gk9$2gioia.aioe.org...
[...]

Wywieszasz białą flagę czy dajesz nogę? ;-)))

--
Pajdak

Data: 2019-06-05 19:52:43
Autor: Wiesiaczek
W dniu 05.06.2019 o 13:07, Pajdak pisze:
[...]

Pytanie, choć bez sensu, może być nawet dowcipne.
Po prostu uważam, że szkoda mojego czasu na czytanie wypocin idiotów.
A odkąd nie używam filtra zauważyłem, że jest tu ich większość.
Jeśli masz jakieś merytoryczne uwagi to chętnie porozmawiam.
O ile ktoś nie zejdzie poniżej poziomu akceptowalnego chamstwa lub kretynizmu.
Tu (GregK) zachodzi ten drugi przypadek, chyba sam zauważasz?

--
Wiesiaczek (dziś z DC)

Data: 2019-06-06 08:24:49
Autor: Pajdak
Idiotów ci u nas dostatek
pajac "Wiesiaczek" <ciotkazielinska@vp.pl> napisał w wiadomości news:qd8vha$1eio$1gioia.aioe.org...
W dniu 05.06.2019 o 13:07, Pajdak pisze:
Wywieszasz białą flagę czy dajesz nogę? ;-)))

Pytanie, choć bez sensu,

Nie POwiedziałbym ;-)))

może być nawet dowcipne.

Bo jest! ;-)

Po prostu uważam, że szkoda mojego czasu na czytanie wypocin idiotów.

Wpadłeś między wrony... ;-))

A odkąd nie używam filtra zauważyłem, że jest tu ich większość.

Jestem tu dla rozrywki i idioci tacy jak zenuś czy "lord" bawią mnie ;-)))

Jeśli masz jakieś merytoryczne uwagi to chętnie porozmawiam.

Owszem ;-)

O ile ktoś nie zejdzie poniżej poziomu akceptowalnego chamstwa lub kretynizmu.

Dziwne, że nie przszkadza ci chamstwo w/w

Tu (GregK) zachodzi ten drugi przypadek, chyba sam zauważasz?

Idiotów w PL dostatek ;-))

--
Pajdak

Data: 2019-06-04 13:01:25
Autor: boukun
Użytkownik "Wiesiaczek"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Ty błądzisz, całe życie, żydokomuna zmieniła system pod siebie i się w pierwszym rzędzie uwłaszczyła!

http://zakazanaprawda.pl/geremek-aparat-solidarnosci-musi-zostac-zlikwidowany-przez-panstwowe-organy/

boukun

Data: 2019-06-04 17:52:56
Autor: Wiesiaczek
W dniu 04.06.2019 o 13:01, boukun pisze:
[...]

Dobrze, niech Ci będzie.
Pokaz zatem, kto jest właścicielem polskich zakładów przemysłowych, elektrowni, hut, banków etc. Wal po nazwiskach!

Włascicelem czego jest np. A. Kwaśniewski?  A może to ktoś inny jest tym "żydokomunistą"?.

--
Wiesiaczek (dziś z DC)

Data: 2019-06-04 17:56:35
Autor: boukun
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

W większości żydoagentura, a żydokomuna tu się bawi
https://twitter.com/Parchem_Mateusz/status/1135856238242275328

boukun

Data: 2019-06-04 18:00:21
Autor: boukun
Użytkownik "boukun"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
Kwaśniewski nie wyjaśnił jak nabył różne wille i swoją drogą Miller i Kwaśniewski nie wytłumaczyli, co zrobili z milionem dolarów od CIA za tajne więzienia...

boukun

Data: 2019-06-04 18:45:09
Autor: Wiesiaczek
W dniu 04.06.2019 o 18:00, boukun pisze:
[...]

Kurwa! Człowieku!
O czym Ty tutaj pierdolisz?!

Sprzedano kraj za miliardy, zadłużono na drugie tyle a Ty się onanizujesz willą albo milionem dolarów?!

Nosz, kurwa, może jeszcze Ci lizaka ukradł?

--
Wiesiaczek (dziś z DC)

Data: 2019-06-04 19:17:05
Autor: boukun
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

To kradli i rozkradli nasz kraj ciągle ci sami..., według scenariusza Kiszczaka...

boukun

Data: 2019-06-04 20:39:14
Autor: Wiesiaczek
W dniu 04.06.2019 o 19:17, boukun pisze:
[...]

Tak???
Ci sami to znaczy kto? Dawaj nazwiska!
I co oni zrobili z tą "ukradzioną" kasą? Zeżarli? Mają na kontach? Wydali na wódę?

Albo podaj konkrety albo nie zas... mucaj grupy!

--
Wiesiaczek (dziś z DC)

Data: 2019-06-04 21:27:42
Autor: boukun
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

http://niepoprawni.pl/blog/1485/pejsaci-przy-okraglym-stole

boukun

Data: 2019-06-04 12:33:12
Autor: Bruno Brunowski
W dniu wtorek, 4 czerwca 2019 21:27:48 UTC+2 użytkownik boukun napisał:

> [...]

Wydali na wódę?

Albo podaj konkrety albo nie zas... mucaj grupy!
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

A Kaczyńscy? Nie zapominaj o Kaczynskich:
http://bi.gazeta.pl/im/68/be/16/z23847528IH,Fragment-nagrania-z-Magdalenki.jpg
https://i.wpimg.pl/O/448x618/d.wpimg.pl/55259411-- 190813292/kaczynski-walesa.jpg

--
Bruno

Data: 2019-06-04 21:47:42
Autor: boukun
Użytkownik "Bruno Brunowski"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:

> [...]

http://niepoprawni.pl/blog/1485/pejsaci-przy-okraglym-stole

A Kaczyńscy? Nie zapominaj o Kaczynskich:
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Zrehabilitowali się :) Na dzień dzisiejszy odcinają się od okrągłego żłobu...

boukun

Data: 2019-06-04 12:59:25
Autor: Bruno Brunowski
W dniu wtorek, 4 czerwca 2019 21:47:48 UTC+2 użytkownik boukun napisał:

> [...]
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Zrehabilitowali się :) Na dzień dzisiejszy odcinają się od okrągłego żłobu...

Ale zacharapconego majątku nie chce BACZNOŚĆ!!! Naczelnik SPOCZNIJ!!! zwrócić. Lech Kaczyński nigdy za życia od Okrągłego Stołu i Magdalenki się nie odciął. Za każdym razem powtarzał, że tam nic zdrożnego się nie działo.

--
Bruno

Data: 2019-06-04 20:45:01
Autor: Jacek Bialy
[...]

A ty wiesz Bruno, co by na to powiedział towarzysz Mao Tse Tung?
"Nieważne, jaki jest kot - ważne żeby myszy łapał!"

Ale co tam towarzysz Mao... Wy lepiej módlcie się o panaprezesowe zdrowie wszystkie ubeki, folksdojcze, lemingi, bo przyjdzie ktoś młodszy i mniej psychicznie obciążony, a wtedy za tamtym zatęsknicie.

JB

Data: 2019-06-05 07:02:06
Autor: GregK
4.06 .
[...]

Nie ma znaczenia kto jest właścicielem.
W każdej chwili właścicielem może być wódz PiSKaczyński.
Udowodnił to z bankiem PeKaO SA.

Wódz PiSKaczyński może ustanowić takie prawo, że wszyscy obcy
natychmiast wyniosą się z Polski.
PRLkomuna tak zrobiła z Żydami, a PiSkomuna może to samo
zrobić z każdym.

Data: 2019-06-05 13:00:26
Autor: Pajdak
4.06 .

Użytkownik "GregK" <gretasdo23@sazt.pl> napisał w wiadomości news:qd7ikn$ogf$1news.mixmin.net...
[...]

Prędzej czy później natura upomni się o swoje i wierni dziś słudzy PiS zostaną na lodzie.

--
Pajdak

4.06 to data okradzenia i oszukania Polaków. Nastąpił rozbiór Polski