4:1 dla naszych przyjaciół

Data: 2012-06-08 22:32:55
Autor: gringo
4:1 dla naszych przyjaciół
Jak na razie. Tak gra szczęśliwy naród, kochany przez swoją władzę. Aż chce się patrzeć, cóż za piękna piłka. -- - Posted via news://freenews.netfront.net/ - Complaints to news@netfront.net -- -

Data: 2012-06-08 22:36:43
Autor: u2
4:1 dla naszych przyjaciół
W dniu 2012-06-08 22:32, gringo pisze:
Jak na razie. Tak gra szczęśliwy naród, kochany przez swoją władzę. Aż
chce się patrzeć, cóż za piękna piłka.

-- - Posted via news://freenews.netfront.net/ - Complaints to
news@netfront.net -- -

Ano, zabili naszych przyjaciol na smierc.

Data: 2012-06-08 22:38:40
Autor: u2
4:1 dla naszych przyjaciół
W dniu 2012-06-08 22:36, u2 pisze:
[...]

Tak jak jeruzel w 1968.

Data: 2012-06-08 22:41:50
Autor: Lorn
4:1 dla naszych przyjaciół
W dniu 2012-06-08 22:38, u2 pisze:
[...]

Szkoda, że ciebie wtedy nie było :>

Data: 2012-06-08 23:01:51
Autor: jr
4:1 dla naszych przyjaciół

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości

> Tak jak jeruzel w 1968.

Szkoda, że ciebie wtedy nie było :>

Daj mu spokój, to jakiś staruszek..
jb

Data: 2012-06-08 23:09:43
Autor: u2
4:1 dla naszych przyjaciół
W dniu 2012-06-08 23:01, jr pisze:
Daj mu spokój, to jakiś staruszek..

Otoz to, swiety spokoj to o czym marze ;-)

Data: 2012-06-08 23:38:56
Autor: Lorn
4:1 dla naszych przyjaciół
[...]

O tym marzy, więc... DAJĘ MU SPOKÓJ -- - rzekł Lorn.

Data: 2012-06-08 22:41:01
Autor: Lorn
4:1 dla naszych przyjaciół
W dniu 2012-06-08 22:32, gringo pisze:
Jak na razie. Tak gra szczęśliwy naród, kochany przez swoją władzę. Aż
chce się patrzeć, cóż za piękna piłka.

Dobry mecz... Szkoda, że Czesi są osłabieni...

Data: 2012-06-08 22:48:23
Autor: jadryś
4:1 dla naszych przyjaciół
W dniu 2012-06-08 22:32, gringo pisze:
Jak na razie. Tak gra szczęśliwy naród, kochany przez swoją władzę. Aż chce się patrzeć, cóż za piękna piłka.

Czesi też nasi przyjaciele.. Tylko po co im  radar skierowany przeciwko trzeciemu naszemu przyjacielowi? Od zawsze było trzech przyjaciół - Lech Czech i Rus, i żaden oszołom niech nie oszukuje Polaków że teraz to przyjaciół mamy na zachodzie.

Data: 2012-06-08 22:51:06
Autor: Bogdan Idzikowski
4:1 dla naszych przyjaciół

Użytkownik "jadryś" <rg@yachoo.com> napisał w wiadomości news:jqtofc$p6u$1node2.news.atman.pl...
[...]

Zobaczysz 12-go jak kochamy przyjaciół Rosjan!

Data: 2012-06-08 22:54:19
Autor: Lorn
4:1 dla naszych przyjaciół

[...]

Bez ogólników... Znajdą się *jedynie* potępieni z ruchu 2010 i banda kiboli sprzyjająca PiS`owi.

Data: 2012-06-08 22:59:19
Autor: jadryś
4:1 dla naszych przyjaciół
W dniu 2012-06-08 22:54, Lorn pisze:

Bez ogólników... Znajdą się *jedynie* potępieni z ruchu 2010 i banda kiboli sprzyjająca PiS`owi.

Jako poważny człowiek przestań powtarzać bzdety o jakimkolwiek powiązaniu kibiców z partiami politycznymi.

Data: 2012-06-08 23:07:31
Autor: Lorn
4:1 dla naszych przyjaciół
W dniu 2012-06-08 22:59, jadryś pisze:
[...]

Gdyby była to jedynie pogłoska, zamilknąłbym niczym głaz... Zapomniałeś o wstawiennictwie posłów/senatorów PiS`u w sprawie starucha? Nie jestem zwolennikiem teorii spiskowych, ale tu jej brak!... Suche fakty.

Data: 2012-06-08 23:16:12
Autor: jadryś
4:1 dla naszych przyjaciół
W dniu 2012-06-08 23:07, Lorn pisze:
[...]

Po prostu PiS szuka sojusznika.. Takiego sojusznika żeby wykończyć jedyną w kraju zorganizowaną siłę zdolną ukrócić rządy okrągłostołowców. Próbuje zrobić z nich takiego sojusznika jak zrobił z Samoobrony i LPRu.

Data: 2012-06-08 23:19:59
Autor: Lorn
4:1 dla naszych przyjaciół
W dniu 2012-06-08 23:16, jadryś pisze:
[...]

Rozumiem, ale z kogo? To nie trzyma się kupy... Zresztą, ostatnio co robi Kaczyński nie trzymało się kupy, więc... Odpadam.

Data: 2012-06-08 23:27:39
Autor: jadryś
4:1 dla naszych przyjaciół
W dniu 2012-06-08 23:19, Lorn pisze:

[...]

Ruch kibicowski, już to ich wolnomyślicielstwo i zbieranie się po kilkanaście/dziesiąt tysięcy w jednym miejscu stanowi dla układu zagrożenie. Kaczyński takimi wstawiennictwami tylko ten ruch kibicowski osłabia.

Data: 2012-06-08 23:35:04
Autor: Lorn
4:1 dla naszych przyjaciół
W dniu 2012-06-08 23:27, jadryś pisze:
[...]

Tak osłabia, ale tylko w oczach zwykłego zjadacza chleba... To samo dzieje się ze związkami zawodowymi. Patrz jaki to ma wpływ na ich działalność... Nie wnikam juz jakie maja przychody ze swojej działalności, ale chodzi o fakt w jaki szkodzą swoją działalnością grupie zawodowej, której powinni przewodzić.

Data: 2012-06-09 09:11:08
Autor: jadryś
4:1 dla naszych przyjaciół
W dniu 2012-06-08 23:35, Lorn pisze:

[...]

Daj spokój, związki zawodowa chodzą na pasku okrągłostołowców. A kibice jak na razie są niezależni.

Data: 2012-06-09 09:11:04
Autor: jadryś
4:1 dla naszych przyjaciół
W dniu 2012-06-08 23:22, gringo pisze:

Po prostu PiS szuka sojusznika.. Takiego sojusznika żeby wykończyć
jedyną w kraju zorganizowaną siłę zdolną ukrócić rządy okrągłostołowców.
Próbuje zrobić z nich takiego sojusznika jak zrobił z Samoobrony i LPRu.

Też właśnie piszę że PiS próbuje zniszczyć ruch kibicowski, tak jak zniszczył Samoobronę i LPR.

Data: 2012-06-08 23:17:28
Autor: Lorn
4:1 dla naszych przyjaciół
W dniu 2012-06-08 23:16, gringo pisze:

Gdyby była to jedynie pogłoska, zamilknąłbym niczym głaz... Zapomniałeś
o wstawiennictwie posłów/senatorów PiS`u w sprawie starucha? Nie jestem
zwolennikiem teorii spiskowych, ale tu jej brak!... Suche fakty.

======================
Staruch jest systematycznie prześladowany przez reżim matoła.

Napisz jeszcze dlaczego? :>

Data: 2012-06-08 23:27:29
Autor: Lorn
4:1 dla naszych przyjaciół
W dniu 2012-06-08 23:20, gringo pisze:

[...]

=======================
Bo mu wykrzyczał, że go obali. I go obali, zaraz po Euro, nic tu nie
pomoże zamykanie opozycyjnych Polaków na czas igrzysk.

Nawet tych co piłkarzy policzkuje i narkotykami handlują? Noo... Sorry, ale jak dla mnie, to ten stary cap może sobie posiedzieć w pierdlu...

Data: 2012-06-08 23:51:13
Autor: gringo
4:1 dla naszych przyjaciół

Użytkownik "Lorn"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:jqtqo3$aq9$3@usenet.news.interia.pl...

[...]

========================
Za policzek się nie wsadza do pierdla i to specjalnie tuż przed różnymi igrzyskami, do tego jak strony zwaśnione się pogodziły. A propos, to ostatnio tato Starucha napisał list (publiczny) do Michnika, by ten nie serwował wyroków przed procesem. http://sport.dziennik.pl/pilka-nozna/artykuly/393175,tak-ojciec-starucha-kpi-z-adama-michnika.html -- - Posted via news://freenews.netfront.net/ - Complaints to news@netfront.net -- -

Data: 2012-06-09 00:14:52
Autor: Lorn
4:1 dla naszych przyjaciół
W dniu 2012-06-08 23:51, gringo pisze:

[...]

Ano jasne... Co ma narkotykami obracać w czasie EURO... Heh dobrze... Ciekawi mnie czy ten senatorek były już, ale dalej będzie zanim szczękę ściskał.

Data: 2012-06-08 23:21:38
Autor: jr
4:1 dla naszych przyjaciół

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości

> [...]
mamy
> na zachodzie.

Zobaczysz 12-go jak kochamy przyjaciół Rosjan!

Wiesz co? Od początku kibicowałem Rosji. Ale za te sowieckie resentymenty
wolę kibicować Polakom.
jb

Data: 2012-06-08 22:52:17
Autor: Lorn
4:1 dla naszych przyjaciół
W dniu 2012-06-08 22:48, jadryś pisze:

[...]

Nie dla polityki! Tak dla sportu! Szkoda... Osłabiona drużyna Czech dała z siebie wszystko... Dobry mecz.

Data: 2012-06-08 22:57:45
Autor: jadryś
4:1 dla naszych przyjaciół
W dniu 2012-06-08 22:52, Lorn pisze:
[...]

Też mi ich trochę szkoda.. Wiesz, to trochę absurdalne, ale istnieje podejrzenie że UEFA specjalnie tak ułożyła losowanie żebyśmy mu Słowianie walczyli między sobą.

Data: 2012-06-08 23:10:56
Autor: Lorn
4:1 dla naszych przyjaciół
W dniu 2012-06-08 22:57, jadryś pisze:
[...]

Nie wierzę w to... Dobrze nam się wylosowało... Kurczę, szkoda, że nie wygraliśmy. Mamy nadal szansę i to bardzo dużą, aby wyjść z grupy.

Data: 2012-06-08 23:23:30
Autor: Lorn
4:1 dla naszych przyjaciół
W dniu 2012-06-08 23:18, gringo pisze:

Nie wierzę w to... Dobrze nam się wylosowało... Kurczę, szkoda, że nie
wygraliśmy. Mamy nadal szansę i to bardzo dużą, aby wyjść z grupy.

========================
Jest szansa, wyruchać szympansa, jak pójdzie gładko, będzie całe stadko.
Szansa byłby, gdyby Tusk z Komorowskim nie zabrali Polakom ducha.

Bredzisz... Kaczyńskiego nie byłoby nawet widać na stadionie, ale... Może by darł ryja głośniej niż Komorowski...

Data: 2012-06-09 00:00:52
Autor: Lorn
4:1 dla naszych przyjaciół
W dniu 2012-06-08 23:45, gringo pisze:

[...]

==========================
Ducha wspomniani zabrali narodowi gnębiąc go i oszukując, robiąc
najbardziej upodlaną nacją przez własną władzę w Europie. Hucpę na
stadionie to robią dla siebie, żeby zakrzyczeć swoją nieprawość.

W takim razie biedny Jaro jest... Bo to nie dla niego drą ryja... A może jednak?

Data: 2012-06-09 00:54:06
Autor: jr
4:1 dla naszych przyjaciół

> [...]
> najbardziej upodlaną nacją przez własną władzę w Europie. Hucpę na
> stadionie to robią dla siebie, żeby zakrzyczeć swoją nieprawość.

no jest...

Bo to nie dla niego drą ryja...

jemu wystarczy własny. Reszta kwestią czasu.
jb

Data: 2012-06-09 01:19:49
Autor: Lorn
4:1 dla naszych przyjaciół
W dniu 2012-06-09 00:54, jr pisze:

W takim razie biedny Jaro jest...

no jest...

Oj i to jak...

Bo to nie dla niego drą ryja...

A chciałby chłopina...

jemu wystarczy własny.

Ryj?

Reszta kwestią czasu.

Oj tak...

Data: 2012-06-09 14:01:03
Autor: jr
4:1 dla naszych przyjaciół

> no jest...

Oj i to jak...

> Bo to nie dla niego drą ryja...

A chciałby chłopina...

> jemu wystarczy własny.

Ryj?

Dokładnie. Najbardziej lubi sobie pogęgać i to mu wystarcza.

> Reszta kwestią czasu.

Oj tak...

Nie widzisz, że Kaczuś jest chory na główkę? Nawet gdy jakimś cudem wygra,
długo nie porządzi.
jb

Data: 2012-06-08 23:21:48
Autor: jadryś
4:1 dla naszych przyjaciół
W dniu 2012-06-08 23:10, Lorn pisze:

[...]

To tylko oczywiście spekulacja, ale chyba zdajesz sobie sprawę z tego do czego są zdolni imperialiści..?
Faktycznie, niewiele brakowało do pełni szczęścia. Moim zdaniem Smuda schrzanił sprawę grając jednym napastnikiem.. Tak oczywiście, będzie trochę ciężej ale szansa na awans nadal istnieje.

Data: 2012-06-08 23:25:38
Autor: Lorn
4:1 dla naszych przyjaciół
W dniu 2012-06-08 23:21, jadryś pisze:
[...]

Sam sobie zaprzeczasz... Niby źle, ale jednak... Smuda prowadzi drużynę nie my.

Data: 2012-06-09 00:03:58
Autor: Lorn
4:1 dla naszych przyjaciół
W dniu 2012-06-08 23:54, gringo pisze:

[...]

Nawet w necie jest głośno, że nie robił wymuszonych zmian. Te Dortmunder
Trio pod wodzą innego trenera by zdobyło mistrzostwo świata, ale nie ze
Smudą i jego modlitwą różańcową.

Czyli ten nasz bramkarz wszech - czasów ma rację? :> Jacyś tam pewnie na kartoflisku kopią piłkę, ale czy dobrze...

Data: 2012-06-09 09:12:52
Autor: jadryś
4:1 dla naszych przyjaciół
W dniu 2012-06-09 00:03, Lorn pisze:

Czyli ten nasz bramkarz wszech - czasów ma rację? :> Jacyś tam pewnie na kartoflisku kopią piłkę, ale czy dobrze...

Jasne że ma rację.

Data: 2012-06-09 09:11:11
Autor: jadryś
4:1 dla naszych przyjaciół

[...]

Nic nie potwierdzam ani niczemu nie zaprzeczam - po prostu jest dobrze, ale tylko z tego względu że mogło być gorzej. Nie wiem czy w ogóle znasz się na piłce, ale jakby Szczęsny nie sfaulował tego Greka to byśmy przegrali. A co do Smudy to tylko dureń nie wpuściłby szybkiego Grosickiego na podmęczonych Greków.

Data: 2012-06-09 08:49:53
Autor: matusm
4:1 dla naszych przyjaciół

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:jqtpp3$9et$1usenet.news.interia.pl...
[...]

bo nadal,,,,,,,,,,,,,,,
--
-- Sluzba Bezpieczenstwa moze i powinna kreowac rozne stowarzyszenia, kluby
czy nawet partie polityczne. Ma za zadanie gleboko infiltrowac istniejace

Data: 2012-06-08 23:48:24
Autor: jr
4:1 dla naszych przyjaciół

> [...]
> dała z siebie wszystko... Dobry mecz.

Też mi ich trochę szkoda.. Wiesz, to trochę absurdalne, ale istnieje

Jawohl jadrysku! W uefa są sami Ży...  przepraszam - "nienażarte świńskie
ryje".

Data: 2012-06-09 09:11:15
Autor: jadryś
4:1 dla naszych przyjaciół
W dniu 2012-06-08 23:48, jr pisze:

Też mi ich trochę szkoda.. Wiesz, to trochę absurdalne, ale istnieje
podejrzenie że UEFA specjalnie

Jawohl jadrysku! W uefa są sami Ży...  przepraszam - "nienażarte świńskie
ryje".

Potym co ty dopisałeś to ja już nie mam żadnych wątpliwości!

Data: 2012-06-09 14:05:46
Autor: jr
4:1 dla naszych przyjaciół

> Jawohl jadrysku! W uefa są sami Ży...  przepraszam - "nienażarte
świńskie
> ryje".

Potym co ty dopisałeś to ja już nie mam żadnych wątpliwości!

Nie rżnij tu głupa czerwony faszysto. Dokąd będziesz głosił swoje hasła,
dotąd nie różnisz sie od nich.
jb

Data: 2012-06-09 15:50:36
Autor: jadryś
4:1 dla naszych przyjaciół
W dniu 2012-06-09 14:05, jr pisze:

Nie rżnij tu głupa czerwony faszysto. Dokąd będziesz głosił swoje hasła,
dotąd nie różnisz sie od nich.
jb

Hasło wolność równość braterstwo zawsze będzie dla mnie nadrzędne.. Dlaczego to takich jak ty drażni, i zamykalibyście za nie do paki? I kto tu jest faszystą?

Data: 2012-06-09 16:17:08
Autor: jr
4:1 dla naszych przyjaciół

> [...]
> dotąd nie różnisz sie od nich.
> jb

Hasło wolność równość braterstwo zawsze będzie dla mnie nadrzędne..

Co powiesz o wolności dla "wiecznie nienażartych świńskich ryjów"? Jeszcze
niedawno chciałeś ich leczyć w obozach pracy.

Dlaczego to takich jak ty drażni, i zamykalibyście za nie do paki?

Jak każdy komuch jesteś hipokrytą. Zaczyna sie od pieknych haseł, kończy za
drutami.
jb

Data: 2012-06-11 11:32:37
Autor: jadryś
4:1 dla naszych przyjaciół
W dniu 2012-06-09 16:17, jr pisze:

Hasło wolność równość braterstwo zawsze będzie dla mnie nadrzędne..
Co powiesz o wolności dla "wiecznie nienażartych świńskich ryjów"? Jeszcze
niedawno chciałeś ich leczyć w obozach pracy.

Tylko niech sami zaprzestaną swojego procederu, a włos im z głowy nie spadnie. Myślę że na początek nawet społeczeństwo na swój koszt mogłoby tym, biednym w gruncie rzeczy ludziom zafundować terapię u psychiatry. Gdyby to nie pomogło wtedy obóz ciężkiej pracy.. A gdyby i to nie przyniosło efektu to już tylko odosobnienia na Madagaskarze bądź Marsie. Zdrowe społeczeństwo nie może tolerować tych co sami nie potrafią zarobić na swoje utrzymanie.

Dlaczego to takich jak ty drażni, i zamykalibyście za nie do paki?
Jak każdy komuch jesteś hipokrytą. Zaczyna sie od pieknych haseł, kończy za
drutami.
jb

Odpowiesz na to proste pytanie - co masz przeciwko ludzią którzy głoszą hasła o wolności równości i braterstwie?

Data: 2012-06-11 12:21:14
Autor: Bogdan Idzikowski
4:1 dla naszych przyjaciół

Użytkownik "jadryś" <rg@yachoo.com> napisał w wiadomości news:jr4e0b$mbf$1node2.news.atman.pl...
[...]

Doskonale przerobił to ZSRR - archipelag gułag.
Jednak stary komuch zawsze z ciebie wylezie!

Data: 2012-06-11 13:11:13
Autor: jr
4:1 dla naszych przyjaciół

> [...]

> drutami.
> jb

Odpowiesz na to proste pytanie - co masz przeciwko ludzią

Nie jestem na ubeckim przesłuchaniu, więc odpowiem, jeśli zechcę.
Zwalczam społeczną wściekliznę, którą pozarażali ludzi Marksy, Engelsy i ich
następcy od Hitlera po Arafata włącznie. Hasła mnie gówno obchodzą, liczą
sie czyny. Choć prawdą jest i to, że od głupawych haseł zbrodnia się
zaczyna. Bo gdzie masz równość komuchu, jesli nie w oborze?
Ludzie zawsze bedą różnić się między sobą (o świadczy o naszym rozwoju).
Można współczuć biednym, można im pomagać, ale to nie ma nic wspólnego z
narzucaniem światu równości. Chcesz urawniłowki komuchu? Szukaj jej w
zagrodzie dla bydła, tylko nie wciagaj tam innych.

jb

Data: 2012-06-08 23:25:27
Autor: jr
4:1 dla naszych przyjaciół

> [...]

Czesi też nasi przyjaciele.. Tylko po co im  radar skierowany przeciwko
trzeciemu naszemu przyjacielowi? Od zawsze było trzech przyjaciół - Lech

Powoli wychodzi z ciebie nazista (taki 'nasz', słowiański oczywizda). Tylko
co ma do tego sport?
jb

Data: 2012-06-09 09:11:19
Autor: jadryś
4:1 dla naszych przyjaciół
W dniu 2012-06-08 23:25, jr pisze:

[...]

E tam, gadasz. Po prostu boli mnie to zaprzedawanie kraju imperialistom, i tylko tyle. Co ma sport? - w dzisiejszych czasach - wszystko, - nie ma w nim już nic czystego.

Data: 2012-06-09 14:14:27
Autor: jr
4:1 dla naszych przyjaciół

> [...]
> co ma do tego sport?
> jb

E tam, gadasz. Po prostu boli mnie to zaprzedawanie kraju imperialistom,

Mózg masz płaski, jakby cię walec przejechał (może za dużo partyjnych
zebrań?) Kto ci powiedział, że Słowianie to taki poczciwy ludek, a na
zachodzie sami imperialiści? Może powiesz, że Rosja to nie żadne imperium?
Właśnie przyjechali, więc powiedz im to.

jb

Data: 2012-06-09 14:37:38
Autor: jadryś
4:1 dla naszych przyjaciół
W dniu 2012-06-09 14:14, jr pisze:

[...]

Z prostego powodu, nigdy na nikogo nie napadaliśmy, nie kolonizowaliśmy świata, nie eksterminowaliśmy w tych koloniach tubylczej ludności.. Tak, może tego nie widzisz, ale Słowianin to naprawdę brzmi dumnie.
Rosyjskie imperium w wiekszości  budowali carowie którzy nie mieli ze Słowiańskim plemieniem nic wspólnego.

Data: 2012-06-09 15:49:12
Autor: jr
4:1 dla naszych przyjaciół

Z prostego powodu, nigdy na nikogo nie napadaliśmy

Dowiedz sie o tym, że Śląsk i zachodnia Małopolska (Kraków) należały do
Czech, zanim państwo polskie powstało.

 , nie kolonizowaliśmy

Mazurzy pochodzą od Krzyżaków, a Ukraina to była zawsze wschodnia
Małopolska? (taką ukuli nazwę po Unii Lubelskiej).

świata, nie eksterminowaliśmy w tych koloniach tubylczej ludności..

Wiesz kto to byli lisowczycy? Polscy konkwistadorzy, którzy grabili ruskie
ziemie aż po Ural.

 Tak,
może tego nie widzisz, ale Słowianin to naprawdę brzmi dumnie.
Rosyjskie imperium w wiekszości  budowali carowie którzy nie mieli ze
Słowiańskim plemieniem nic wspólnego.

No tak. Batory spod Pskowa też nie był Polakiem, tylko 'krwiożerczym
Wegrem'. Powiedz mi, który polski król był rodowitym Polakiem? Już Chrobry
był pół-Czechem. Czesi nazwali go 'wieprzem' gdy ich najechał ogniem i
mieczem (swoim kuzynom w Pradze powybijał zęby). Ponoć ten miecz wyszczerbił
również na bramach Kijowa. Kozacy to też nie Słowianie, tylko Niemcy?
Dlatego dzisiaj cała Syberia mówi po niemiecku?
jb

Data: 2012-06-11 10:34:21
Autor: jadryś
4:1 dla naszych przyjaciół
W dniu 2012-06-09 15:49, jr pisze:
[...]

Tarcia graniczne są nieuniknione we wszystkich formach życia na ziemi. Jest to biegunowo odległe od tego co przyniósł ludzkości imperializm krajów zachodnich.

świata, nie eksterminowaliśmy w tych koloniach tubylczej ludności..
Wiesz kto to byli lisowczycy? Polscy konkwistadorzy, którzy grabili ruskie
ziemie aż po Ural.

Jasne że wiem, mam nawet taką książkę.

[...]

Tu nie chodzi o Polaków, tylko o plemię Słowiańskie. Teraz by się należało zastanowić dlaczego niektórzy, nasi, słowiańscy królowie postępowali jak te szumowiny z "Zachodniej Europy". Otóż przeważnie oni byli pod obcym wpływem, a to Papieży, a to cesarzy, i innych zachodnich wpływów.

Data: 2012-06-11 13:21:35
Autor: jr
4:1 dla naszych przyjaciół

> [...]

krajów zachodnich.

> Wiesz kto to byli lisowczycy? Polscy konkwistadorzy, którzy grabili

A czytać już potrafisz?

Data: 2012-06-11 13:23:41
Autor: jr
4:1 dla naszych przyjaciół

Tu nie chodzi o Polaków, tylko o plemię Słowiańskie. Teraz by się
należało zastanowić dlaczego niektórzy, nasi, słowiańscy królowie
postępowali jak te szumowiny z "Zachodniej Europy".

Sam to wymyśliłeś, czy znowu ktoś ci pomagał znaleźć sobie wroga? Bo jeśli
już o Zachodzie mowa, to wiedz o tym komuchu, że Marks i Engels urodzili sie
Prusakami w czasie, gdy strażnikiem porządku w Europie była carska Rosja. I
dokąd Romanowowie siedzieli na tronie, żadna swołocz niemiecka, polska,
żydowska etc. nie miała szans tego porządku naruszyć (ten niemiecki pociąg z
Leninem zatrzymałby sie dopiero za Kołymą).

jb

Data: 2012-06-09 19:15:15
Autor: jr
4:1 dla naszych przyjaciół

Użytkownik "gringo" <gringo@gmail.com> napisał w wiadomości

> [...]

może tego nie widzisz, ale Słowianin to naprawdę brzmi dumnie.
Rosyjskie imperium w wiekszości  budowali carowie którzy nie mieli ze
==================
Oprócz napadania na Ruskich i Ukraińców, no i skolonizowaliśmy Wschód.

Konflikty z Ruskimi przejelismy w spadku po Wielkim Księstwie Litewskim,
które zajęło większość obszaru po Rusi Kijowskiej. Po Unii Lubelskiej cały
ten ciężar spadł na nas, no i zaczęło się.
jb

Data: 2012-06-09 02:30:04
Autor: Przemysław W
4:1 dla naszych przyjaciół

Od zawsze było trzech przyjaciół - Lech Czech i Rus

Rus szczególnie. Dopiero przyjechali a już szukają
przyjaĹşni w Polsce:

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=C7D0fNtIdW0#!

Data: 2012-06-09 00:57:07
Autor: jr
4:1 dla naszych przyjaciół

Jak na razie. Tak gra szczęśliwy naród, kochany przez swoją władzę.

Oby nie odpłacał tym samym, bo znów źle się skończy.
jb

Data: 2012-06-09 16:25:52
Autor: HeÂŽSk
4:1 dla naszych przyjaciół
On Fri, 8 Jun 2012 22:32:55 +0200, "gringo" <gringo@gmail.com> wrote:

Jak na razie. Tak gra szczęśliwy naród, kochany przez swoją władzę. Aż chce się patrzeć, cóż za piękna piłka.

 wyrafinowany dowcip, ciekaw jestem czy cie zjedza? ;o)))

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

4:1 dla naszych przyjaciół