4.37

Data: 2014-12-15 10:24:57
Autor: kogutek444
4.37
W dniu poniedziałek, 15 grudnia 2014 18:25:59 UTC+1 użytkownik Sebastian Biały napisał:
95Pb obok mnie. Zejdzie poniżej 4zł w tym roku :)?

W tym roku pewno nie bo ropa po 60 dolców z ogonkiem jest w dostawach na luty. Ale jeśli taka cena ropy utrzyma się dłużej to ok 4 złote za litr jest całkiem realne. fajnie się mniej placi na stacjach. Ale ten kij ma dwa końce. To że ropa staniała było decyzją polityczną. I to nie o ruskich szło, oni dostali rykoszetem. Według mnie idzie o kraje arabskie, pokazanie im miejsca w szeregu i pozbawienie wolnych środków umożliwiających zbrojenia i finansowanie terrorystów. Drugi koniec kija to niedomykanie się budżetów państw kupujących ropę. W`paliwach jest dużo podatków. Jednym z nich jest VAT. Budżety na przyszły rok są do poprawki bo zakładały VAT od od wyższej ceny paliw. Do tego deflacja i związane z nią ograniczenia sprzedaży dóbr konsumpcyjnych. W naszej części Świata Europa zachodnia sobie poradzi. Rosja tez da radę. My możemy dostać po dupie aż zapiszczymy. Bo nasi rządzący mają nas głęboko w dupie.

Data: 2014-12-15 19:44:30
Autor: Budzik
4.37
Użytkownik  kogutek444@gmail.com ...

[...]

To kto te cene obniza?
Piszesz, jakby kraje Arabskie nie były członkiem OPEC...

Data: 2014-12-15 20:07:47
Autor: Czesław Wiśniak
4.37

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Gdzies ty te bzdury wyczytal, czy sam to wymysliles ?

Data: 2014-12-15 11:15:09
Autor: kogutek444
4.37
W dniu poniedziałek, 15 grudnia 2014 20:08:29 UTC+1 użytkownik Czesław Wiśniak napisał:
[...]

Problem może być w tym że Ty potrafisz tylko przeczytać a ja jeszcze mogę próbować wnioski wyciągać z tego co przeczytałem. Jeśli tak by by było to moja próba wytłumaczenia Ci czegokolwiek była by bezskuteczna.

Data: 2014-12-15 20:43:51
Autor: Czesław Wiśniak
4.37
Gdzies ty te bzdury wyczytal, czy sam to wymysliles ?

Problem może być w tym że Ty potrafisz tylko przeczytać a ja jeszcze mogę próbować wnioski wyciągać z tego co przeczytałem.

Gdybys wyciagnal wnioski z tych bredni to bys tego tekstu nie cytowal.

Jeśli tak by by było to moja próba wytłumaczenia Ci czegokolwiek była by bezskuteczna.

Przciez ty nawet nie wiesz dlaczego paliwo na stacjach tanieje to co ty chcesz mi tlumaczyc ?
Zamiast wklejac głupoty zajmij sie naprawa samochodow czyli tym na czym sie podobno znasz:)

Data: 2014-12-15 20:54:48
Autor: Myjk
4.37
Mon, 15 Dec 2014 10:24:57 -0800 (PST), kogutek444@gmail.com
My możemy dostać po dupie aż zapiszczymy.

Tak, tak. Już w sierpniu wróżyłeś wzmożoną sprzedaż kotłów na węgiel i jak
to mieliśmy wszyscy w tę zimę piszczeć, bo ruskie gaz mieli przykręcać i to
miało być pewne. Parę lat temu mieliśmy piszczeć, bo paliwo miało być po 10
zł za litr -- dlatego głąby wykupywały to paliwo i blokowali drogi w
protestach (ciekawe jakie teraz muszą mieć debilne miny). Teraz będziemy
piszczeć, bo paliwo będzie poniżej 4 zł. Czekam na kolejne twoje wróżby,
przy takiej ilości wywlekanych bzdur, masz szansę w końcu coś wcelować.

--
Pozdor
Myjk

Data: 2014-12-15 12:46:07
Autor: kogutek444
4.37
W dniu poniedziałek, 15 grudnia 2014 20:54:41 UTC+1 użytkownik Myjk napisał:
Mon, 15 Dec 2014 10:24:57 -0800 (PST), kogutek444@gmail.com > My możemy dostać po dupie aż zapiszczymy.

[...]

Nie myli się tylko ten co nic nie robi. Ty się oczywiście nie mylisz nigdy.

Data: 2014-12-16 09:32:11
Autor: Myjk
4.37
Mon, 15 Dec 2014 12:46:07 -0800 (PST), kogutek444@gmail.com
Nie myli się tylko ten co nic nie robi.

Ale ty "coś" robisz i liczysz na to, że może wyjdzie dobrze. Jak źle to co
tam, pisanie przecieĹź nic nie kosztuje. Za to jak wyjdzie dobrze, to
łomatko, dopiero ci urośnie grzebyk.

Ty się oczywiście nie mylisz nigdy.

Ja nie wróżę z fusów.

--