4,6 mld za coś czego nie ma

Data: 2020-01-27 18:01:46
Autor: Yogi
4,6 mld za coś czego nie ma
https://wyborcza.pl/7,75398,25638180,mon-kupuje-f-35.html

"W piątek w Dęblinie polski MON podpisze kontrakt na zakup 32 samolotów
F-35 - poinformował na Twitterze minister obrony Mariusz Błaszczak. Koszt
zakupu ma wynieść 4,6 mld dol. Amerykanie zapewniają, że pierwsza eskadra
może być gotowa w 2026 r."

Za 6 lat to nikt o Błaszczaku i PiS nie będzie pamiętać! Y

Data: 2020-01-27 13:07:39
Autor: Jacek Bialy
4,6 mld za coś czego nie ma
[...]
-- -- -- -- -- -- -

Słusznie Piszczyk! Siemoniak chciał wydać 13 miliardów na 50 francuskich nielotów.   A wyście już dziś mieli nimi lecieć na Kowno!     Buu ha-ha!

_kolektyw

Data: 2020-01-27 13:18:56
Autor: Bruno Brunowski
4,6 mld za coś czego nie ma
W dniu poniedziałek, 27 stycznia 2020 22:07:41 UTC+1 użytkownik Jacek Bialy napisał:
[...]

Po ile Błaszczak kupił 4 helikoptery dla MW?

To pytanie retoryczne. Możecie się rozejść towarzyszu Biały.

--
Bruno

Data: 2020-01-27 15:19:48
Autor: Jacek Bialy
4,6 mld za coś czego nie ma
[...]

Za ile kupił, to kupił - dla niego ważne, że pieniądze zostają w rodzinie.
JB

To pytanie retoryczne. Możecie się rozejść towarzyszu Biały.

Data: 2020-01-27 15:29:46
Autor: Jacek Bialy
4,6 mld za coś czego nie ma
[...]

Zapomniałem dodać, że Black Howki latają w odroznieniu od francuskiego złomu, który mieliśmy łaskawie przyjąć w zamian za zgodę Francuzów na posadę dla Tuska w PE.

JB

Data: 2020-01-28 00:33:30
Autor: u2
4,6 mld za coś czego nie ma
W dniu 28.01.2020 o 00:29, Jacek Bialy pisze:
Zapomniałem dodać, że Black Howki latają w odroznieniu od francuskiego złomu, który mieliśmy łaskawie przyjąć w zamian za zgodę Francuzów na posadę dla Tuska w PE.

UB

bo hołki to ptaki i latają, a karakuły to owce i chadzają:)

Data: 2020-01-28 04:21:00
Autor: Bruno Brunowski
4,6 mld za coś czego nie ma
W dniu wtorek, 28 stycznia 2020 00:29:47 UTC+1 użytkownik Jacek Bialy napisał:
> [...]

Zapomniałem dodać, że Black Howki latają w odroznieniu od francuskiego złomu, który mieliśmy łaskawie przyjąć w zamian za zgodę Francuzów na posadę dla Tuska w PE.

Jak już wspominałem, to było pytanie retoryczne. Prawda jest taka, ze Błaszczak kupił najdroższe helikoptery, a teraz "okazyjnie" kupuje najdroższe samoloty.

A jedyne co masz do powiedzenia, to kłamstwa z pisowskiego poradnika agitatora.

Data: 2020-01-28 04:34:02
Autor: mrbluesky.pl
4,6 mld za coś czego nie ma
Jak już wspominałem, to było pytanie retoryczne. Prawda jest taka, ze Błaszczak kupił najdroższe helikoptery, a teraz "okazyjnie" kupuje najdroższe samoloty. -- -
Widac kupuje przy okazji cos jeszcze w pakiecie sKOro POmimo grillowania i wszelkich krytyk tej decyzji mu sie ten deal jeszcze oplaca?
"To było pytanie retoryczne." Inteligentni wiedzom co kupuje przy okazji, szlag ich trafia bo nic nie mogom zrobic dlatego krytykujom ustami mniejinteligentnych ;P

Data: 2020-02-07 19:51:21
Autor: Pisiorowy Escobar
4,6 mld za coś czego nie ma
w <71c01cdb-1bdc-49fe-abcb-7636db61885d@googlegroups.com>,
mrbluesky.pl@gmail.com napisał(-a):

Widac kupuje przy okazji cos jeszcze w pakiecie sKOro POmimo grillowania i wszelkich krytyk tej decyzji mu sie ten deal jeszcze oplaca?

jemu może tak
bo nam nie

--
"- To jest takie nowoczesne dziennikarstwo, co z dziennikarstwem prawdziwym nie ma wiele wspólnego - tłumaczył nowo zatrudnionej reporterce zastępca redaktora naczelnego newsweb.pl Dominik S. Jednocześnie wyjaśniał, na czym polega praca w portalu. - Człowiek siedzi i wymyśla jakieś bzdury. Dziennikarze to nad jednym tekstem trzy dni siedzą, a my piszemy po dziesięć dziennie - dodawał. "

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2020-01-28 04:56:34
Autor: Jacek Bialy
4,6 mld za coś czego nie ma
> [...]

   -- - Jak już wspominałem, to było pytanie retoryczne.

Retoryczność pytania powinna wynikać z kontekstu.  A może tym kontekstem miała być komenda do rozejścia się towarzyszu Bruno? :-DD

JB

Data: 2020-01-28 16:00:03
Autor: Runt
4,6 mld za coś czego nie ma
W dniu 2020-01-28 o 13:56, Jacek Bialy pisze:
[...]

Jezeli ktos komus cos ewentualnie nikt nikomu nic to po co komu na co?

[...]

Do tego się odnieś pajacu!
--
Runt

"Do polityki nie idzie się dla pieniędzy!" - (c) J.Kaczyński

Data: 2020-01-28 14:11:10
Autor: Jacek Bialy
4,6 mld za coś czego nie ma
- Jezeli ktos komus cos ewentualnie nikt nikomu nic to po co komu na co?

Ciekawe, jak długo to wkuwałeś (a o przecinkach tatuś nie mówił? :))

JB

Data: 2020-01-29 08:06:52
Autor: Runt
4,6 mld za coś czego nie ma
W dniu 2020-01-28 o 23:11, Jacek Bialy pisze:
- Jezeli ktos komus cos ewentualnie nikt nikomu nic to po co komu na co?

Ciekawe, jak długo to wkuwałeś

O minutę krócej niż ty ;-)))

(a o przecinkach tatuś nie mówił? :))

Czegoś nie zrozumiałes? ;-)))

Data: 2020-01-28 08:09:08
Autor: Runt
4,6 mld za coś czego nie ma
W dniu 2020-01-28 o 00:29, Jacek Bialy pisze:
[...]

A wynik był 27:1 ;-))))

Data: 2020-01-28 08:08:40
Autor: Runt
4,6 mld za coś czego nie ma
W dniu 2020-01-28 o 00:19, Jacek Bialy pisze:
[...]

Od kiedy to Trump jest rodziną? Coś przegapiłem? ;-)

Data: 2020-01-28 08:07:53
Autor: Runt
4,6 mld za coś czego nie ma
W dniu 2020-01-27 o 22:07, Jacek Bialy pisze:
[...]

"A  was biją Murzynów!". Chciał, ale nie wydał.
Błaszczyk wyda czy wycofa się rakiem?

A wyście już dziś mieli nimi lecieć na Kowno!     Buu ha-ha!

_kolektyw

I znów robisz z psp małpiarnię. Brak ci argumentów?

Data: 2020-01-28 04:11:47
Autor: Jacek Bialy
4,6 mld za coś czego nie ma
Słusznie Piszczyk! Siemoniak chciał wydać 13 miliardów na 50 francuskich nielotów.

       -- - "A  was biją Murzynów!".

W niniejszej dyskusji chodzi o porównanie cen jednostkowych w stosunku do wartości zakupionego sprzętu. Jeśli masz coś do powiedzenia na ten temat, to bardzo prosimy. A jeśli nie wiesz o czym mowa, to się nie wcinaj się pawianie, tylko obejrzyj sobie telewizor..

JB

Data: 2020-01-28 15:57:42
Autor: Runt
4,6 mld za coś czego nie ma
W dniu 2020-01-28 o 13:11, pawianJacek Bialy pisze:
[...]
Patrz temat.
Jeśli masz coś do powiedzenia na ten temat, to bardzo prosimy.
To proście. Temat dotyczył zakupów  4,6 mld.
A jeśli nie wiesz o czym mowa,
Temat ja założyłem więc się nie wcinaj.
to się nie wcinaj się pawianie,
Co, zabrakło argumentów cienaisku?
tylko obejrzyj sobie telewizor.
Sam sobie obejrzyj. Najlepiej w windows shoping.-

Data: 2020-01-28 11:05:31
Autor: Jacek Bialy
4,6 mld za coś czego nie ma
   -- - Temat ja założyłem (...)

Ty jesteś 'Yogi'?       Ty tu skaczesz po gałęziach dyskusji i bezmyślnie odgryzasz się po kostkach.

JB

Data: 2020-01-28 20:26:21
Autor: u2
4,6 mld za coś czego nie ma
W dniu 28.01.2020 o 20:05, Jacek Bialy pisze:
    -- - Temat ja założyłem (...)

Ty jesteś 'Yogi'?       Ty tu skaczesz po gałęziach dyskusji i bezmyślnie odgryzasz się po kostkach.

UB

cipak to jogi z himalajów:)))))))))))))

Data: 2020-01-28 13:18:48
Autor: Jacek Bialy
4,6 mld za coś czego nie ma
   -- - to jogi z himalajów:)))

Albo yeti z Gór Świętokrzyskich..     Buu ha-ha!

JB

Data: 2020-01-29 08:05:51
Autor: Runt
4,6 mld za coś czego nie ma
W dniu 2020-01-28 o 22:18, Jacek Bialy pisze:
    -- - to jogi z himalajów:)))

Albo yeti z Gór Świętokrzyskich..     Buu ha-ha!

JB

I kto tu robi z psp małpiarnię, girles?

Data: 2020-01-30 00:20:24
Autor: Jacek Bialy
4,6 mld za coś czego nie ma
   -- -  girles?

Tak nazywają pawiany w UK, czy tylko ciebie?

JB

Data: 2020-01-30 10:31:41
Autor: Runt
4,6 mld za coś czego nie ma
W dniu 2020-01-30 o 09:20, pawian Jacek Bialy pisze:
    -- -  girles?

Tak nazywają pawiany w UK, czy tylko ciebie?

JB

Dlaczego robisz z psp małpiarnię?

Data: 2020-01-30 03:21:36
Autor: Jacek Bialy
4,6 mld za coś czego nie ma
    -- -  girles?

Tak nazywają pawiany w UK, czy tylko ciebie?

JB

   -- - Dlaczego robisz z psp małpiarnię?

Poproś pana dyrektora, żeby ci lustro wstawili  :-DDD

JB

Data: 2020-01-29 08:05:23
Autor: Runt
4,6 mld za coś czego nie ma
W dniu 2020-01-28 o 20:26, kupacipaka u2 pisze:
[...]

kupacipak to zaropiały kot ze smietnika w Szypliszkach.

Data: 2020-01-29 08:04:22
Autor: Runt
4,6 mld za coś czego nie ma
W dniu 2020-01-28 o 20:05, Jacek Bialy pisze:
    -- - Temat ja założyłem (...)

Ty jesteś 'Yogi'?

Ty jesteś Kałecki? Od dawna to masz?;-)))

Ty tu skaczesz po gałęziach dyskusji i bezmyślnie odgryzasz się po kostkach.

"Chcesz banana"? Nie rób z psp małpiarni!!!

Data: 2020-01-30 00:27:25
Autor: Jacek Bialy
4,6 mld za coś czego nie ma
Ty tu skaczesz po gałęziach dyskusji i bezmyślnie odgryzasz się po kostkach.

   -- - "Chcesz banana"? Nie od pawiana.
JB

Data: 2020-01-30 10:32:29
Autor: Runt
4,6 mld za coś czego nie ma
W dniu 2020-01-30 o 09:27, pawian Jacek Bialy pisze:
Ty tu skaczesz po gałęziach dyskusji i bezmyślnie odgryzasz się po kostkach.

    -- - "Chcesz banana"?

Nie od pawiana.
JB

Od siebie nie chcesz?

Data: 2020-02-07 19:50:38
Autor: Pisiorowy Escobar
4,6 mld za coś czego nie ma
w <a69dbc2e-5bb9-4867-96b1-686bf317450c@googlegroups.com>, Jacek Bialy
<jacekbialy80@gmail.com> napisał(-a):

Słusznie Piszczyk! Siemoniak chciał wydać 13 miliardów na 50 francuskich nielotów.   A wyście już dziś mieli nimi lecieć na Kowno!     Buu ha-ha!

wszystkim latają
no nie dziwię się że pisiorom by nie latało :)))

Data: 2020-01-27 15:36:38
Autor: mrbluesky.pl
4,6 mld za coś czego nie ma
[...]
Pazywiom pasmatrim kto bedzie pamietac ile moze stracic na POdlozeniu sie tym efkom 35 ;P

Data: 2020-01-28 07:25:07
Autor: Konopny
4,6 mld za coś czego nie ma
W dniu poniedziałek, 27 stycznia 2020 18:01:49 UTC+1 użytkownik Yogi napisał:
[...]

Kiedy w PL wpływy miała ruska buda tj. gdzieś tak do końca Millerowych rządów
my kupowali towary od ruska (np. metro), później panowała buda niemiecka i my kupowali od niemca (np. wszystko), teraz panuje buda usa-"ż"
to i my kupujem od usa i "ż" :)

To som proste mechanizmy:)

Data: 2020-01-28 08:05:59
Autor: Runt
4,6 mld za coś czego nie ma
W dniu 2020-01-27 o 18:01, Yogi pisze:
[...]

Równie udany zakup jak tych czołgów rdzewiejących pod namiotami.