4.81% netto bez blokowania środków- Polbank

Data: 2011-04-28 04:09:16
Autor: Mindek
4.81% netto bez blokowania środków- Polbank
Dla tych z kapitałem >75k, rachunek bankowości osobistej w polbanku.
Oprocentowanie 1.85% + 4.1% (WIBOR 1M) = 4.95% co daje na tę chwilę
4,8195% netto- lepiej niż koto mocno oszczędzające. Kapitalizacja na
koniec każdego miesiąca.

+ nie trzeba blokować środków, gotówka dostępna w każdej chwili,
- koszt rachunku 15PLN/miesięcznie.

Wiem to grecki bank, ale to nie rządowe do tego za chwilę właścicielem
będzie Raiffeisen.

Data: 2011-04-28 13:25:21
Autor: witrak()
Mindek wrote:
[...]

który to koszt oznacza, że trzeba mieć o circa 3kpln więcej na
koncie, żeby procenty pokryły koszt rachunku...

A niech tak WIBOR spadnie o 0.5 % i już jesteśmy do tyłu :-)

Wiem to grecki bank,

To raczej "greckie myślenie" ;-)

ale to nie rządowe do tego za chwilę właścicielem
będzie Raiffeisen.

a po przejęciu warunki na pewno się nie poprawią.

witrak()

Data: 2011-04-28 05:32:28
Autor: Krzysiek
On 28 Kwi, 13:25, "witrak()" <wit...@hotmail.com> wrote:

a po przejęciu warunki na pewno się nie poprawią.

ja się obawiam pogorszenia:/
(tego co akurat w Polbanku jest dobre)

Data: 2011-04-28 15:01:12
Autor: witrak()
Krzysiek wrote:
On 28 Kwi, 13:25, "witrak()" <wit...@hotmail.com> wrote:

a po przejęciu warunki na pewno się nie poprawią.

ja się obawiam pogorszenia:/
(tego co akurat w Polbanku jest dobre)

 I masz to "jak w (Raiffeisen) banku" :-)))

witrak()

Data: 2011-04-28 19:06:08
Autor: Marek
4.81% netto bez blokowania środków- Polbank
W dniu 2011-04-28 13:09, Mindek pisze:
(...)
Wiem to grecki bank, ale to nie rządowe do tego za chwilę właścicielem
będzie Raiffeisen.

Najpierw Polbank musi mieć gwarancje BFG dopiero Raffi "połknie" Greka.

Proponuję przeczytać poniższy tekst:
"Agencja S&P obniżyła długoterminowy rating Grecji o 3 stopnie z BBB+ do BB+ (do poziomu śmieciowego) z perspektywą negatywną i ostrzegła, że jeśli kraj ten zdecyduje się na restrukturyzację długu inwestorzy mogą odzyskać jedynie 30 proc. ze środków ulokowanych w obligacjach tego kraju."
Żródło powyższego cytatu:
http://forsal.pl/artykuly/417051,smieciowy_rating_grecji_decyduje_o_notowaniach_na_parkietach_europy.html

Ponadto każdego miesiąca ubywa depozytów w greckich bankach na setki milinów Euro. Dziś rano w EKG na Tok FM mówili o kilku miliardach, ale może się przesłyszałem.

--
Marek

Data: 2011-04-28 19:39:10
Autor: reik
W dniu 2011-04-28 19:06, Marek pisze:
[...]

Do pełności informacji wypada dodać jeszcze wykres:
http://www.bloomberg.com/apps/quote?ticker=GGGB2YR:IND

Za Fajnie to-to nie wygląda.
R.

Data: 2011-04-29 13:48:16
Autor: Bolek

Użytkownik "Mindek" <mindera.adam@gmail.com> napisał w wiadomości news:a5ec3bab-18a0-4d9f-8b70-> d1268785dbe0@c26g2000vbq.googlegroups.com...
[...]

Czy dobrze rozumiem tabelę o%owania, że tylko nadwyżka powyżej 10k PLN
daje takie zysk jak powyżej?

Bolek

4.81% netto bez blokowania środków- Polbank