4 godziny harówki!

Data: 2017-04-14 09:22:34
Autor: Pajdak
4 godziny harówki!
http://tinyurl.com/lz7u5vv

"Komisja PiS "wnikliwie", w cztery godziny zbadała kwalifikacje Misiewicza."

Komisja złożona z polityków PiS po krótkich obradach oświadczyła, że
negatywnie ocenia "postawę Bartłomieja Misiewicza". Według polityków partii,
współpracownik Macierewicza nie powinien pełnić funkcji publicznych.
Komisja PiS w składzie Joachim Brodziński, Marek Suski i Mariusz Kamiński
obradowała dziś przez około 4 godziny. Później wydała krótkie oświadczenie.
Komisja po wnikliwej analizie postępowania pana Bartłomieja Misiewicza
całkowicie negatywnie oceniła jego postawę - referował Joachim Brudziński. -
PiS stwierdza, że pan Bartłomiej Misiewicz nie ma kwalifikacji do pełnienia
funkcji w sferze administracji publicznej, spółkach Skarbu Państwa czy
innych sferach życia publicznego - ogłosił."

Czy cos się zmieniło? ;-)))

--
Lepudruk

Data: 2017-04-14 04:53:36
Autor: Stachu Chebel
4 godziny harówki!
W dniu piątek, 14 kwietnia 2017 09:23:32 UTC+2 użytkownik Pajdak napisał:
http://tinyurl.com/lz7u5vv

"Komisja PiS "wnikliwie", w cztery godziny zbadała kwalifikacje Misiewicza."

Trzech facetów szumnie zwanych komisją pierdoliło o tym 4 godziny? Mnie by to w pojedynkę zajęło 15-30 sekund.

Data: 2017-04-14 05:51:20
Autor: V.L. Pinkley
4 godziny harówki!
użytkownik Stachu Chebel napisał:

Trzech facetów szumnie zwanych komisją pierdoliło o tym 4 godziny? Mnie by to w pojedynkę zajęło 15-30 sekund.

Jak fryzjerzy za peło obsiadali POskie posadki jakoś siedziałeś cicho.
Co obecnie tak cię wzburzyło?

Wiek? Córka Rothfelda miała 23 lata. http://wmeritum.pl/misiewicz-damskim-wydaniu-internauci-przypominaja-kariere-corki-rostowskiego/180212

Data: 2017-04-14 06:39:38
Autor: Jakub A. Krzewicki
4 godziny harówki!
W dniu piątek, 14 kwietnia 2017 14:51:22 UTC+2 użytkownik V.L. Pinkley napisał:
> [...]

Jak fryzjerzy za peło obsiadali POskie posadki jakoś siedziałeś cicho.

Ale ona przynajmniej była dziwką o złotym sercu, która przyznawała się
publicznie do wykonywania zawodu.

A kim jest Miś Bartuś?

Data: 2017-04-14 10:33:16
Autor: Stachu Chebel
4 godziny harówki!
W dniu piątek, 14 kwietnia 2017 15:39:40 UTC+2 użytkownik Jakub A.. Krzewicki napisał:
> Co obecnie tak cię wzburzyło?

Ale ona przynajmniej była dziwką o złotym sercu, która przyznawała się
publicznie do wykonywania zawodu.

A kim jest Miś Bartuś?

"Wiesz co robi ten miś? On odpowiada żywotnym potrzebom całego społeczeństwa. To jest Miś na skalę naszych możliwości. Ty wiesz, co my robimy tym misiem? My otwieramy oczy niedowiarkom. Patrzcie - mówimy - to nasze, przez nas wykonane i to nie jest nasze ostatnie słowo."

Data: 2017-04-15 08:55:47
Autor: Pajdak
4 godziny harówki!

Użytkownik "Jakub A. Krzewicki" <patrick.o.hooligan@gmail.com> napisał w
wiadomości news:8c6df995-7926-400e-ad81-89c45e052a8fgooglegroups.com...
napisał:
> [...]

Ale ona przynajmniej była dziwką o złotym sercu, która przyznawała się

Chłopczykiem prezesa? ;-)))

--
Lepudruk

Data: 2017-04-15 00:34:38
Autor: Jakub A. Krzewicki
4 godziny harówki!
napisał:

> [...]

Ale ona przynajmniej była dziwką o złotym sercu, która przyznawała się

Gdyby sfotografował się na tle takim jak Maja to bym jeszcze miał do niego
jakiś szacunek.

Data: 2017-04-14 10:32:32
Autor: Stachu Chebel
4 godziny harówki!
> [...]

Jak fryzjerzy za peło obsiadali POskie posadki jakoś siedziałeś cicho.

Przynajmniej na czymś się znali..

Co obecnie tak cię wzburzyło?

Miało być inaczej... A jest jeszcze gorzej..

[...]

W tym temacie sensownie napisał Jakub..
I to by było na tyle, jak powiadał Prof. Jan T. Stanisławski..

Data: 2017-04-15 08:55:54
Autor: Pajdak
4 godziny harówki!
Użytkownik "V.L. Pinkley" <franciszek.wenerski1@gmail.com> napisał w
wiadomości news:870a4239-0f74-40d2-94bd-bf3a508e1f62googlegroups.com...
[...]

Co ty k..wa powiesz? Czy któryś z nich był akwarystą albo pomocnikiem
aptekarza? A może ogrodnikiem? Miała być dobra zmiana? A jest dojna!!!!

--
Lepudruk

Data: 2017-04-14 20:53:12
Autor: t-1
4 godziny harówki!
W dniu 2017-04-14 o 13:53, Stachu Chebel pisze:

Trzech facetów szumnie zwanych komisją pierdoliło o tym 4 godziny? Mnie by to w pojedynkę zajęło 15-30 sekund.

I dlatego nie nadajesz się do komisji.

Data: 2017-04-14 12:52:06
Autor: Stachu Chebel
4 godziny harówki!
W dniu piątek, 14 kwietnia 2017 20:53:08 UTC+2 użytkownik t-1 napisał:
W dniu 2017-04-14 o 13:53, Stachu Chebel pisze:

> Trzech facetów szumnie zwanych komisją pierdoliło o tym 4 godziny? Mnie by to w pojedynkę zajęło 15-30 sekund.

I dlatego nie nadajesz się do komisji.

No i w Pełni się z Tobą zgadzam. Jak podczas "wykopków" , jeszcze za czasów "ogólniaka" miałem problemy, bo zamiast kopać kartofle, to z Hanką chodziłem za zagon...  A Ty se Synek łaź do kościoła, módl się i tak w ogóle myśl se komserwatymnie. !! OK., jajca se robię. Za "liberajajami" nie jestem, Konserwy Kacze też nieźle mają pod kopułą, tak w ogóle to przede wszystkiem, to kaczolubce mają cosik nie hallo pod kopułami..  Ale co tam..

Zaraz mnie zjebią od chujów i takich tam...

Wal Pinkley na maxa !!!

Data: 2017-04-15 08:55:46
Autor: Pajdak
4 godziny harówki!

Użytkownik "t-1" <t-1@todlaspamu.pl> napisał w wiadomości
W dniu 2017-04-14 o 13:53, Stachu Chebel pisze:

Trzech facetów szumnie zwanych komisją pierdoliło o tym 4 godziny? Mnie
by to w pojedynkę zajęło 15-30 sekund.

I dlatego nie nadajesz się do komisji.

Jesteś akwarystą? No to się nadajesz! ;-))))

--
Lepudruk

Data: 2017-04-14 09:14:27
Autor: Zenek Kapelinder
4 godziny harówki!
Ty pizdziak prawdziwy Polak chyba jestes bo uwazasz ze jak sie przy robocie nie napierdolisz ze musisz 12 godzin odespac to znaczy ze nic nie zrobiles.. Kawy popili, ciastek pojedli, pogadali miedzy innymi o tym po co sie zebrali i na koniec wydali oswiadczenie.

Data: 2017-04-15 08:55:51
Autor: Pajdak
4 godziny harówki!
Głupi kutas "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomości
[...]

Zenuś, nie pierdol!  siedzisz w tym szambie po uszy i jeszcze wspólnie
śpiewasz trele? Czy jesteś na tyle głiupi i ślepy? Przecież to SITWA!

--
Lepudruk

4 godziny harówki!