4 lampki przednie do wyboru

Data: 2010-08-26 13:52:37
Autor: alteriks
4 lampki przednie do wyboru
Mam Sigmę Quadro i jej nie polecam. Jako tako potrafi oświetlać teren
przez godzinę, może dwie. Później służy już tylko do tego żeby być
widocznym. Mocowanie na gumkę jest kiepskim rozwiązaniem, już jedna mi
pękła, no ale załatwienie takiej gumki to nie problem. Większą wadą
jest dokręcanie na śrubkę, niedawno rozwaliłem no i nie świecę. Ta
druga sigma też służy raczej do tego, żeby być widocznym niż oświecać
sobie nią drogę. Jeśli ma być coś z sigmy, to za 65zł można wyhaczyć
Cubelight II (przynajmniej w Wawie). O tych cat-eyach co wymieniłeś
nic Ci nie powiem. Znajomy ma Cat-eye'a HL-EL530
http://www.ambike.pl/p/pl/79/lampa+przednia+cateye+hl-el530+1500+-+wys-+gratis.html,
właśnie mi powiedział, żebym powiedział, że nie poleca... ale ja
jestem innego zdania, świeci to przyzwoicie, no ale budżet
przekroczony ponad dwukrotnie, a w tej cenie to i tak można coś
lepszego znaleźć.

4 lampki przednie do wyboru