4 lampki przednie do wyboru

Data: 2010-08-27 08:19:56
Autor: kml
4 lampki przednie do wyboru

Użytkownik "Piotr M" <xx@xx.xx> napisał w wiadomości news:op.vh15t0ab13q3bqpiotr-komputer...
Witam.

Witam, którą lampkę mam wybrać z tych wymienionych, czy te Cateye są warte
tak dużo wyższej ceny w porównaniu do tej Sigmy TRILED. Zależy mi też aby
coś widzieć na ulicy i w dziurę nie wjechać.

A może jakąś inna?
Dziękuje za rady i myśli.
70zł to dla mnie duży wydatek na lampkę, pewnie Cateye droższe to lepsze..

===

A do czego ona ma służyć? Do tego żeby po prostu była czy do jazdy nocą w terenie? Niestety to drugie rozwiązanie sprawia, że trzeba mieć przygotowane 250 PLN+ bo poniżej tego cieżko mówić o czymś co autentycznie świeci.

kml
12/08/2010 1 część tesu lampy Stork.

Data: 2010-08-27 08:46:52
Autor: Dominik Mirowski
4 lampki przednie do wyboru
kml wyklepał(a) :

[...]

Nie przesadzał bym w 150 pln można się zmieścić o ile nie chce się lampki specjalnie zestrojonej pod rower. Aurorka kosztuje około 17-18 usd a niektórzy chwalą ją bardziej od bociej, ale to kwestia gustu moim zdaniem.
--
Dominik Mirowski
e-mail NA

Data: 2010-08-27 09:29:41
Autor: kml
4 lampki przednie do wyboru

Użytkownik "Dominik Mirowski" <spam.trap@ipv4.pl> napisał w wiadomości news:i57o7n$ao7$1opal.futuro.pl...
kml wyklepał(a) :

[...]

Ja zawsze patrzę na to co mam dostępne od ręki na miejscu więc moja opinia jest bardzo mocno obciążona tą kwestią. Raz miałem okazję zobaczyć lampe z DE modowaną i jako czołówka do doświetlania zakrętów była naprawdę fajna, ale czas oczekiwania i ew. problemy z jakością - nie to nie dla mnie ;)