4 lata więzienia za zniszczenie krzyża

Data: 2012-08-17 20:53:48
Autor: Trybun
4 lata więzienia za zniszczenie krzyża
W dniu 2012-08-17 19:46, abc pisze:
Cztery lata więzienia grożą działaczkom ukraińskiego ruchu FEMEN, które
ścięły piłą mechaniczną drewniany krzyż w centrum Kijowa. Miał to być
protest przeciwko prześladowaniom aktywistek Pussy Riot w Rosji.

http://wiadomosci.onet.pl/swiat/ukraina-dzialaczki-femenu-sciely-krzyz-groza-im-4-,1,5220322,wiadomosc.html Nie wiadomo co lepsze, 2 lata kolonii karnej (dla Pussy Riot) czy 4 lata
więzienia (dla Femen)?

Brawo, brawo Bracia Ukraińcy. Znowu nas zdystansowali, tym razem w prawidłowym podejściu do zagadnienia wandalizmu.

Data: 2012-08-17 21:06:58
Autor: pluton
> [...]

Brawo, brawo Bracia Ukraińcy. Znowu nas zdystansowali, tym razem w
prawidłowym podejściu do zagadnienia wandalizmu.

Ty sie nie ciesz, bo jak u nas zaczna wsadzac za glupote,
to sie dwoma dozywociami nie wywiniesz.

Nullification

Data: 2012-08-17 21:15:53
Autor: Trybun
W dniu 2012-08-17 21:06, pluton pisze:
[...]

Ależ ja się nie cieszę, przepełnia mnie smutek że jesteśmy gorsi prawie we wszystkim od Ukraińców. Oni mają normalne władze i normalne państwo.

Data: 2012-08-17 21:17:08
Autor: pluton
4 lata więzienia za zniszczenie krzyża
Ależ ja się nie cieszę, przepełnia mnie smutek że jesteśmy gorsi prawie
we wszystkim od Ukraińców. Oni mają normalne władze i normalne państwo.

Mają komunizm pod przywództwem Batiuszki Stalina ???

Nullification

Data: 2012-08-18 08:20:11
Autor: Trybun
W dniu 2012-08-17 21:17, pluton pisze:
Ależ ja się nie cieszę, przepełnia mnie smutek że jesteśmy gorsi prawie
we wszystkim od Ukraińców. Oni mają normalne władze i normalne państwo.
Mają komunizm pod przywództwem Batiuszki Stalina ???

Do komunizma to im daleko, ale nie ulega wątpliwości że swoje państwo mają lepiej urządzone i zarządzane. Ot choćby z tego powodu że jest tam zdecydowanie mniej kast uprzywilejowanych - tzw świętych krów.

Data: 2012-08-18 10:40:08
Autor: Chiron

Użytkownik "Trybun" <rg@yachoo.com> napisał w wiadomości news:k0nc96$d0g$1node2.news.atman.pl...
[...]

Oczywiście, masz rację. Ostatnio rozmawiałem ze znajomymi, którzy byli tam na oddalonej od Kijowa gdzieś z 80km wsi- relacje nie do uwierzenia. Wieś jak ze średniowiecznych rycin, chodzą czasem jacyś cywile z "kałachami" na plecach- lepiej się przed nimi schować, nie pytać o nic. Na wsi niby można mieć ziemię na własność, no ale jak kupi na własność- to kto mu zagwarantuje wolne soboty, święta? A w ogóle jak mu coś nie wyjdzie- to co wtedy? Mają więc nadal sowchozy. W sklepach bardzo drogie towary- a czasem przy jakimś stoisku stoi grupka ludzi- taka kilkaset osób (to w Kijowie)- i nagle okazuje się, że coś "rzucili"- np tani produkt seropodobny. No i sceny jak u nas z lat 80. Po ulicach Kijowa co jakiś czas przejeżdża luksusowa bryka- jak "Bentley"- i sporo kompletnych złomów posowieckich. Nowych, czy takich kilkuletnich samochodów klasy średniej- raczej trudno zauważyć- po prostu nie ma.Słowem- rzeczywiście o wiele lepiej urządzony kraj, niż nasz
:-)

--

Chiron

Data: 2012-08-18 18:27:53
Autor: pluton
[...]
nas z lat 80.

Czyli jednak maja komunizm.

Nullification

Data: 2012-08-18 22:57:19
Autor: Trybun
W dniu 2012-08-18 10:40, Chiron pisze:

[...]

Zastanówmy się co my mamy.. Nietykalnych rezydentów politycznych. Zakorkowane miasta złomem zwanym pojazdami. Mleko które gorzknieje zamiast kwaśnieć, oczywiście także półki się uginają od masło i seropodobnych wyrobów. Buty z tekturową podeszwą, czajniki które nie gwiżdżą. W każdym mieście sporo "salonów" z używanymi łachami. Sterydowo-antybiotykowe, nasączane wodą mięso, i pomyślać że kiedyś można było z kurczaka kupionego w sklepie ugotować rosół.. . - Oj mógłbym tak ciągnąć do północy. Jednak nie o to chodzi, najważniejsze jest to że nasi przywódcy traktują nasz kraj jak kurtyzanę a my nie możemy z tym nic zrobić.

Data: 2012-08-18 18:26:25
Autor: pluton
4 lata więzienia za zniszczenie krzyża

> Mają komunizm pod przywództwem Batiuszki Stalina ???

Do komunizma to im daleko,

No to znaczy, ze nie maja normalnych wladz i normalnego panstwa.

Nullification

Data: 2012-08-18 22:58:22
Autor: Trybun
W dniu 2012-08-18 18:26, pluton pisze:
[...]

Nie jest to idealne, ale jednak w demokracji są o dwie długości przed nami.

4 lata więzienia za zniszczenie krzyża