4 mieszkania potrzebne dla Allahow ogloszenie w gazecie-Ale niema zadnego ogloszenia dla rodowitych Niemcow

Data: 2017-10-08 01:50:39
Autor: maciek zawieja
4 mieszkania potrzebne dla Allahow ogloszenie w gazecie-Ale niema zadnego ogloszenia dla rodowitych Niemcow
Data: 2017-10-08 02:39:59
Autor: maciek zawieja
W dniu niedziela, 8 października 2017 10:50:40 UTC+2 użytkownik maciek zawieja napisał:
https://i.imgflip.com/1x8kxd.jpg

https://twitter.com/OnlineMagazin/status/915881084201598982

Data: 2017-10-08 19:45:29
Autor: andal
On Sun, 08 Oct 2017 01:50:39 -0700, maciek zawieja wrote:

https://i.imgflip.com/1x8kxd.jpg

chuj z niemcami, niech ich allachy zadepcza

Data: 2017-10-08 17:14:28
Autor: Zenek Kapelinder
4 mieszkania potrzebne dla Allahow ogloszenie w gazecie-Ale niema zadnego ogloszenia dla rodowitych Niemcow
Tez tak uwazam ze chuj im w dupe i kamieni kupe. Nie sprowadzili do siebie Arabow z dobrego serca tylko z jakiegos wyrachowania. I im sie usralo. Poza tym wybrali sobie znowu mamusie, czyli wyborcom imigranci nie przeszkadzaja.

Data: 2017-10-08 20:06:19
Autor: japanizer
On Sunday, October 8, 2017 at 6:26:44 PM UTC+9, Budzik wrote:
Użytkownik maciek zawieja maciekzawieja6@gmail.com ...

> https://i.imgflip.com/1x8kxd.jpg
> Jakies dokładniejsze dane o tych milioanch bezdomnych Niemców mozesz podac?

Proszę bardzo, tu wczorajsze zdjęcie bezdomnych Niemców w porcie w Hamburgu:

http://prawicowyinternet.pl/wp-content/uploads/Bez-nazwy-3.jpg

Data: 2017-10-09 12:00:33
Autor: Budzik
4 mieszkania potrzebne dla Allahow ogloszenie w gazecie-Ale niema zadnego ogloszenia dla rodowitych Niemcow
Użytkownik  japanizer@japanizer.org ...

> [...]
mozesz podac?

Proszę bardzo, tu wczorajsze zdjęcie bezdomnych Niemców w porcie w

Przyznaje ze na nic konkretniejszego nie liczyłem. Dziekuje... ;-)

--
Pozdrawia... Budzik
"Jeżeli wydaje się, że wszystko działa dobrze,

Data: 2017-10-09 06:01:53
Autor: japanizer
On Monday, October 9, 2017 at 9:00:34 PM UTC+9, Budzik wrote:

> Hamburgu: > > http://prawicowyinternet.pl/wp-content/uploads/Bez-nazwy-3.jpg

Przyznaje ze na nic konkretniejszego nie liczyłem. Dziekuje... ;-)

Płyną do portu w Radomiu, w tamtejszej stoczni jest praca i chleb..

4 mieszkania potrzebne dla Allahow ogloszenie w gazecie-Ale niema zadnego ogloszenia dla rodowitych Niemcow