4 miliony dla towarzysza michnika od partii

Data: 2013-10-09 03:27:03
Autor: Mark Woydak
4 miliony dla towarzysza michnika od partii

Tlen dla „Wyborczej” z MON. Przez dwa i pół roku resort wydał na ogłoszenia
w gazecie Michnika blisko 4 mln zł!

Zaintrygowany ilością ogłoszeń zamieszczanych w Wyborczej przez podległe
MON agencje zapytałem o wydatki na ten cel. Pytanie dotyczyło wydatków
Agencji Mienia Wojskowego i Wojskowej Agencji Mieszkaniowej w latach 2011,
2012 i do pierwszej połowy 2013 włącznie na ogłoszenia w wydawanym przez
giełdową spółkę Agora tytule.

Uzyskałem odpowiedź: razem 3,7 mln, w miarę po równo AMW 1,78 mln, WAM -
1,98 mln.

Tu link do pytania i odpowiedzi.
http://www.sejm.gov.pl/Sejm7.nsf/interpelacja.xsp?typ=ZAP&nr=4876

4 miliony dla towarzysza michnika od partii