4 pin w 8 pinowej p³ycie g³ównej z q9 400

Data: 2009-04-19 11:12:16
Autor: MarcinCz
4 pin w 8 pinowej p³ycie g³ównej z q9 400
Dnia Sat, 18 Apr 2009 20:34:10 +0200, Marcin napisaù(a):

Mam zasilacz 550W ale ma on niestety cztero pinowy kabel do zasilania procesora. Wiem ýe moýna podùàczyã taki kabel do pùyty i powinno wszystko dziaùaã, ale chce siæ upewniã czy takie zasilanie uciàgnie Q9400?

Sprawdê w instrukcji do pùyty.
Np. DFI JR 790GX-M2RS:
"Your power supply unit may come with an 8-pin or 4-pin +12V
power connector. The +12V power enables the delivery of more
+12VDC current to the processorÿs Voltage Regulator Module
(VRM). If available, it is preferable to use the 8-pin power; otherwise
connect a 4-pin power to this connector."

--
Marcin

Data: 2009-04-19 17:35:34
Autor: Marcin
4 pin w 8 pinowej pùycie gùównej z q9400
Pùyta pozwala na podpiæcie cztero pinowego EATX ale to nie oznacza, ýe uciàgnie quada. Spróbujæ, jak coú bædzie nie tak to kupiæ przejúciówkæ na osiem pinów.