4 pkt , 100 PLN 114/90 ... Nowa alfa wci膮gn臋艂 a mnie do swojego scenariusza ;)

Data: 2012-01-25 21:06:17
Autor: AL
4 pkt , 100 PLN 114/90 ... Nowa alfa wci膮gn臋艂 a mnie do swojego scenariusza ;)
W dniu 2012-01-25 20:56, "Rafa艂 \"SP\" Gil" pisze:
Ale ja nie o tym ;). Chwil臋 p贸藕niej lecia艂em z bia艂egostoku do warszawy
... zapi膮艂em si臋 za radiowozem drog贸wki (kijanka) ... lecieli艣my dobrych
7 minut razem, w sensie ja na ich ogonie, na GPS non stop 140 km/h ...
dozwolone 90, miejscami ograniczenia do 70 km/h ...

a jezeli on Cie przez te 7 minut filmowali, tzn zbierali material dowodowy?

pozdr
Adam (AL)
TG

Data: 2012-01-25 21:20:14
Autor: kajus44
AL wrote:
[...]

To zostan膮 ukarani mandatem. W og贸le samochody cywilne policji z videofilmowaniem powinni tak samo dostawa膰 mandaty za zbyt szybka jazd臋. Bo na tym polega pomiar (ale mog臋 sie myli膰 i mie膰 stare wiadomo艣ci) 偶e jada mniej wi臋cej r贸wno z gonionym samochodem, tak?
Poza tym mo偶e si臋 zawsze broni膰, 偶e potraktowa艂 ich jako kieruj膮cych ruchem i je艣li dla nich dopuszczln膮 by艂a 140 km/h to dla niego te偶.

Data: 2012-01-26 20:15:11
Autor: John Ko艂alsky
4 pkt , 100 PLN 114/90 ... Nowa alfa wci膮gn臋艂a mnie do swojego scenariusza ;)

U偶ytkownik "kajus44" <kajus44@interia.pl>

[...]

Kto niby ich ukarze ?

[...]

Raczej nie. Mierz膮 r贸偶nic臋 pr臋dko艣ci w stosunku do swojej, wi臋c tylko z mniejsz膮 dok艂adno艣ci膮.

Poza tym mo偶e si臋 zawsze broni膰, 偶e potraktowa艂 ich jako kieruj膮cych ruchem i je艣li dla nich dopuszczln膮 by艂a 140 km/h to dla niego te偶.

Ciekawa koncepcja. Mo偶e ma sens.

Data: 2012-01-27 13:11:25
Autor: Jakub Witkowski
W dniu 2012-01-26 20:15, John Ko艂alsky pisze:

[...]

Raczej tak. To co pokazuj膮 na monitorku, to ich w艂asna pr臋dko艣膰. Przynajmnie te kt贸re mo偶emy podziwia膰 w tvn turbo

--
Jakub Witkowski    |  Prezentowane opinie mog膮 by膰 niepowa偶ne,
    z domeny        |  nieprawdziwe, lub nie odpowiada膰 w cz臋艣ci

Data: 2012-01-27 13:15:43
Autor: AZ
On 01/27/2012 01:11 PM, Jakub Witkowski wrote:

Raczej tak. To co pokazuj膮 na monitorku, to ich w艂asna pr臋dko艣膰.
Przynajmnie te kt贸re mo偶emy podziwia膰 w tvn turbo

Alfy te偶 maj膮 monitorek tylko tam mierzona pr臋dko艣c jest pokazywana w czerwonym prostok膮cie i to jest radar a nie wideorejestrator jak w starszych.

--
Artur
ZZR 1200

4 pkt , 100 PLN 114/90 ... Nowa alfa wci膮gn臋艂 a mnie do swojego scenariusza ;)