4 pkt , 100 PLN 114/90 ... Nowa alfa wci膮gn臋艂a mnie do swojego scenariusza ;)

Data: 2012-01-25 23:46:08
Autor: Kris_Poland
4 pkt , 100 PLN 114/90 ... Nowa alfa wci膮gn臋艂a mnie do swojego scenariusza ;)

U偶ytkownik ""Rafa艂 \"SP\" Gil"" <usenet@motopower.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci
Kr贸tko: imho alfy zani偶aj膮 "mocno" pomiar, jak filmuj膮 nadje偶d偶aj膮cy z
przeciwka pojazd ... Mierz膮 z du偶ym wyprzedzeniem, bo jakbymy si臋 z
polucjantami uparli, to daliby艣my si臋 zatrzyma膰 obok siebie , a tak
musieli zawr贸ci膰.

Na drodze z Bielska Podlaskiego do Czarnej Bia艂ostockiej mia艂em okazj臋
dostrzec radiow贸z, kt贸ry najzwyczajniej w 偶yciu ola艂em i lecia艂em dalej
swoje ... pusta droga, wi臋c nawet nie 艣ci膮gn膮艂em nogi z peda艂u i lecia艂em
ci膮g艂e 125 km/h wg GPS ... sta艂e obroty, sta艂a pr臋dko艣膰, teren p艂aski.

Policjantka policzy艂a za sfolmowane 114, i dlatego mam prawie pewno艣膰, 偶e
pomiary s膮 umy艣lnie zani偶one.

Ale ja nie o tym ;). Chwil臋 p贸藕niej lecia艂em z bia艂egostoku do warszawy
... zapi膮艂em si臋 za radiowozem drog贸wki (kijanka) ... lecieli艣my dobrych 7
minut razem, w sensie ja na ich ogonie, na GPS non stop 140 km/h ...
dozwolone 90, miejscami ograniczenia do 70 km/h ...

Czuj臋 si臋 po tym jaki艣 taki ... wkurwiony ... co wolno wojewodzie ... Ehhh
Przynajmniej policjantka z videowozu fajna dupa by艂a ale przez te ich
mundurki nie idzie za dobrze okaza艂o艣ci cyck贸w oceni膰. Wi臋c mordzie daj臋
5/5 a figura 3/5 z powodu niepewno艣ci :)

a tylek? przeciez i tak sie zalicza od tylca ! :)
chyba ze do tego etapu nigdy nie dochodzisz i strzal w pape:)

4 pkt , 100 PLN 114/90 ... Nowa alfa wci膮gn臋艂a mnie do swojego scenariusza ;)