4 policjantów zatrzymanych za pobicie zatrzymanego

Data: 2020-12-29 15:34:04
Autor: Zbynek Ltd.
4 policjantów zatrzymanych za pobicie zatrzymanego
Elo

W tym syn komendanta, także policjant...
https://wydarzenia.interia.pl/zachodniopomorskie/news-szczecin-policjanci-pobili-zatrzymanego-by-wymusic-zeznania,nId,4955434

Zatrzymany i tak miał szczęście. Na Ukrainie by nie było z tego afery :-)

    Zbyszek
PGP key: 0xDCEF4E65

Data: 2020-12-29 15:41:44
Autor: Shrek
W dniu 29.12.2020 o 15:34, Zbynek Ltd. pisze:

W tym syn komendanta, także policjant...

Nie koloryzuj. Policjanci nie biją. Przekraczają uprawnienia co najwyżej:P

--
Shrek

Data: 2020-12-29 15:47:10
Autor: Zbynek Ltd.
Shrek napisał(a) :
W dniu 29.12.2020 o 15:34, Zbynek Ltd. pisze:

W tym syn komendanta, także policjant...

Nie koloryzuj. Policjanci nie biją. Przekraczają uprawnienia co najwyżej:P

No tak. Powinien pogrozić wymachując pałką mówiąc "ty niedobry ty" lub najwyżej pogładzić pałką, a on uderzył :-)

    Zbyszek
PGP key: 0xDCEF4E65

Data: 2020-12-29 16:28:28
Autor: Jacek Maciejewski
Dnia Tue, 29 Dec 2020 15:47:10 +0100, Zbynek Ltd. napisał(a):

Shrek napisał(a) :
[...]

Uważasz że wyciąganie pałki, bez względu na to co się z nią później
zrobi, wobec skutego z łapami z tyłu aresztanta jest OK? Gliniarze dosyć
powszechnie cierpią na syndrom boskości, wydaje im się że skoro prawo im
daje użyć siły to mogą to robić zawsze i bez względu na okoliczności.
--
Jacek
-I hate haters-

Data: 2020-12-29 17:51:15
Autor: Shrek
W dniu 29.12.2020 o 15:47, Zbynek Ltd. pisze:

Nie koloryzuj. Policjanci nie biją. Przekraczają uprawnienia co najwyżej:P

No tak. Powinien pogrozić wymachując pałką mówiąc "ty niedobry ty" lub najwyżej pogładzić pałką, a on uderzył :-)

Nie no. Powinni napierdalać pałami. Po to mają. Kurwa - ciekawe po co mają pistolety. Bo głowę to wiadomo po co.

--
Shrek

Data: 2020-12-29 16:23:17
Autor: A. Filip
4 policjantów zatrzymanych na 48h za pobicie zatrzymanego, aż jeden aresztowany
"Zbynek Ltd." <sp2scf.spamstoper@poczta.onet.pl> pisze:
[...]

:-)

Monitoring działał?  CUD!  W ciemno obstawiam że bez twardych dowód
sprawy by nie było, jakoś policja wytrwale zapracowała sobie na takie
domniemania.

--
A. Filip

Data: 2020-12-29 17:52:23
Autor: Shrek
4 policjantów zatrzymanych na 48h za pobicie zatrzymanego, aż jeden aresztowany
W dniu 29.12.2020 o 16:23, A. Filip pisze:

Monitoring działał?  CUD!
A działał?

Może komendant komuś podpadł, to naprawili:P

--
Shrek

Data: 2020-12-29 22:52:49
Autor: m4rkiz
On 2020-12-29 17:52, Shrek wrote:
W dniu 29.12.2020 o 16:23, A. Filip pisze:

Monitoring działał?  CUD!
A działał?

Może komendant komuś podpadł, to naprawili:P

Śmieszne że zbierający czy magazynujący odpady (w tym makulaturę) muszą mieć całodobowy monitoring ze zdalnym dostępem wioś i kary za jego brak czy nieplanowane wyłączenie mogą być kosmiczne a na komendach dalej 'nie potrafią' tego ogarnąć ;)

Data: 2020-12-30 06:35:19
Autor: Shrek
W dniu 29.12.2020 o 22:52, m4rkiz pisze:

[...]

To nie jest śmieszne. To jest niszczenie dowodów przez funkcjonariuszy publicznych. Za to są paragrafy.

--
Shrek

Data: 2020-12-30 06:41:44
Autor: A. Filip
Shrek <1@wp.pl> pisze:
[...]

Ile razy zastosowane w praktyce i jak ostro za dobrego PO/Tuska i złego
PiS/Kaczyńskiego?.

--
A. Filip

Data: 2020-12-30 07:01:50
Autor: Shrek
W dniu 30.12.2020 o 06:41, A. Filip pisze:

To nie jest śmieszne. To jest niszczenie dowodów przez funkcjonariuszy
publicznych. Za to są paragrafy

Ile razy zastosowane w praktyce i jak ostro za dobrego PO/Tuska i złego
PiS/Kaczyńskiego?.

Pewnie rzadko - a jakie ma to znaczenie w kontekscie mojej wypowiedzi?

--
Shrek

Data: 2020-12-30 09:59:52
Autor: Budzik
4 policjantów zatrzymanych na 48h za pobicie zatrzymanego, aż jeden aresztowany
Użytkownik Shrek 1@wp.pl ...

[...]

Pewnie takie ze wszyscy zli tylko Korwin dobry ;-DDD

--
Pozdrawia... Budzik
Jacoj: ...istnieją na świecie ludzie, którzy potrafią zepsuć stalową kulę...

Data: 2020-12-30 10:59:16
Autor: A. Filip
Shrek <1@wp.pl> pisze:
[...]

Co z tego że są paragrafy jeśli są "słabo wykorzystywane"?
[wersja prawnicza/dyplomatyczna] IMHO Zwrot papierowy tygrys "może"
aż za bardzo pasować.

Co z tego że *bezpośrednio w Konstytucji* jest zakaz tortur i
bezprawnego pozbawienia wolności jak więzienie katownia USA/CIA w
Starych Kiejkutach pozostaje bezkarne dla winnych usańców *i polaków* ?
Jakby Tusk/PO przez osiem lat ruszyli naprawdę swoją ciężką dupę w tej
sprawie to może bym im teraz uwierzył że "Konstytucja jest
najważniejsza", tak to wierzę _dokładnie_ za grosz.

A ogólniej  chodziło o "przełożenie polityczne": czy to się za PiS
zaczęło albo wzmocniło.  Moje *wrażenie* jest że za drugiego PiS jest
trochę (ale nie aż tak bardzo) lepiej.  Jak ktoś rozbije woje wrażenie
faktami albo statystykami to będę wdzięczny, "Wojna wrażeń" to czysta
strata czasu bo o inne wrażenie jeszcze łatwiej niż inną opinie.

--
A. Filip

Data: 2020-12-30 19:27:03
Autor: Shrek
W dniu 30.12.2020 o 10:59, A. Filip pisze:

[...]

Jakbyś nie udawał idioty to pewnie byś ogarną, że piętnuję sytuację w której policjanci niszczą dowody a prokuratorzy udają że tego nie widzą.

A ogólniej  chodziło o "przełożenie polityczne": czy to się za PiS
zaczęło albo wzmocniło.

Nie wiem - piętnuję tak czy inaczej. I uważam to za skurwysyństwo. Na co liczyłeś - że powiem, że jak za peło to dobrze?

"Wojna wrażeń" to czysta
strata czasu bo o inne wrażenie jeszcze łatwiej niż inną opinie.

nie obchodzi mnie twoje wrażenie. Niszczenie przez policjantów dowodów swoich przestępstw jest równie karygodne za peło jak i za pisów. Jedyna różnica, że policjant za pisu to kulson, ale to nic nie zmienia;)

--
Shrek

Data: 2020-12-30 14:41:55
Autor: A. Filip
4 policjantów zatrzymanych na 48h za pobicie zatrzymanego [Kolejne samopobicie na komisariacie]
[...]

Taki brak profesjonalizmu policjantów jest wykluczony!  Jeśliby
policjanci bili na komisariacie to jako fachowcy nie spowodowaliby
*bardzo widocznych* obrażeń! :-)

https://www.fakt.pl/wydarzenia/polska/szczecin/szczecin-policjanci-przekroczyli-uprawnienia-podczas-przesluchania/f2lywv2
Data utworzenia: 28 grudnia 2020, 15:45
Szokujące sceny rozegrały się na Komisariacie Policji
Szczecin-Niebuszewo. Z naszych nieoficjalnych informacji wynika, że w
sobotę na komendę przyprowadzono mężczyznę, który po pewnym czasie
wyszedł z jednostki z widocznymi obrażeniami. Wcześniej ich nie miał,
co jest - jak nieoficjalnie ustaliśmy - widoczne na nagraniach z
monitoringu.

--
A. Filip