40-50 zl na telewizje - co wybrac

Data: 2011-10-19 23:31:13
Autor: Kris
40-50 zl na telewizje - co wybrac

Uzytkownik <misia@z.pl> napisal w wiadomosci news:0h4t97dfbg4kiqee2m3aq0m94idcddk7lo4ax.com...
Witam,

trzeba wybrac jakas oferte na tv. Kablowka odpada, bo UPC chce 60 zl i
tylko jest w analogu. Byla TNK SD ale sie skonczyla (jest tuner)

Potrzeba:

- podstawowe polskie
- tvn24
- bez sportu
- bez programow dla dzieci
- moze jakies Discovery/National
- no i zeby to troche w HDTV.
- moze z nagrywarka PVR

- polsat cyfrowy - umowa na 36 miesiecy troche dlugawa (z czego 29
platnych)
- cyfra+: mozna byloby na 2 tv (nawet z babcia za sciana)
- telewizja n - nie wiadomo co z nia bedzeie, bo sie ma sprzedawac

- telewizja z TP: nie ma neostrady
- telewizja Dialog: nie ma Dialogu

Mozecie cos poradzic (oprocz tego, zeby poczekac do promocji
swiatecznych, albo jak bedzie juz cos wiadomo co z telewizja n ??)

ja mam Vectre czyli dawna Telewizje Slaska
razem z netem place 55 PLN a bez netu chyba jakies 49
sporo programow

a co do Cyfrowego Polsatu to sie dawno nie orientowalem ale.....powinni miec tez opcje na 24 miesiace

40-50 zl na telewizje - co wybrac