40 km autostrad w 3 lata

Data: 2010-06-20 10:16:13
Autor: u2
40 km autostrad w 3 lata
... czyli cuda Tuska w akcji. Chiny budują 1 km za 3 mln USD. U nas 17
mln t-euro za 1 km A1. Tylko Rosja nas bije w drożyźnie. Nic dziwnego że
Donek się brata z Putinem.

Data: 2010-06-20 11:52:57
Autor: boukun
40 km autostrad w 3 lata

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4c1dce4e$0$2606$65785112news.neostrada.pl...
.. czyli cuda Tuska w akcji. Chiny budują 1 km za 3 mln USD. U nas 17
mln t-euro za 1 km A1. Tylko Rosja nas bije w drożyźnie. Nic dziwnego że
Donek się brata z Putinem.

Za PiSdzielców wybodowano 500 metrów w 2 lata..., o kosztach lepiej nie mówić...

boukun

Data: 2010-06-20 12:31:21
Autor: Dirko
40 km autostrad w 3 lata
Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hvkoiu$clg$1mx1.internetia.pl...
[...]

    Tak to jest gdy rządzi tzw. prawica. Skąd ci nieudacznicy się biorą?

Data: 2010-06-20 13:13:01
Autor: kochamspamWYTNIJTO
40 km autostrad w 3 lata
> Za PiSdzielców wybodowano 500 metrów w 2 lata..., o kosztach lepiej nie
> mówić...
> boukun

    Tak to jest gdy rządzi tzw. prawica. Skąd ci nieudacznicy się biorą?
Ale ta (tzw) prawica ma za to sukcesy w innyvh dziedzinach:
- walka z homofobią i nietolerancją
- walka z przemocą w rodzinie
- walka z globalnym ociepleniem
- walka z faszyzmem
To chyba znacznie ważniejsze niż te głupie autostrady.

Data: 2010-06-20 14:33:06
Autor: Adam
40 km autostrad w 3 lata

[...]

Chyba ci się pomieszało - powyższe to osiągnięcia lewicy. Dla nich prawica to homofobia, nietolerancja, faszyzm, przemoc w rodzinie, emisja CO2.
AC

Data: 2010-06-20 16:41:22
Autor: kochamspamWYTNIJTO
40 km autostrad w 3 lata

> [...]
Chyba ci się pomieszało - powyższe to osiągnięcia lewicy. Dla nich prawica to homofobia, nietolerancja, faszyzm, przemoc w rodzinie, emisja CO2.
Coś mi się tu nie zgadza...
Niewąpliwie są to osiągnięcia ostatmich lat, więc oznaczałoby to że ostatnio rządziła u nas lewica! Czemu więc mój przedpiszca o zaniedbania autostradowe oskarża prawicę?
Czyżby był nierozgarnięty? K.S.
Czy takie osiągnięcie jak nadchodząca parada ""Kochających" Inaczej" to zasługa lewicy czy prawicy?

Data: 2010-06-20 14:31:02
Autor: Adam
40 km autostrad w 3 lata

Użytkownik "Dirko" <jacki.dirko@wp.pl> napisał w wiadomości news:hvkqlm$h2c$1news.vectranet.pl...
[...]

A ileż to tych autostrad wybudowal niejaki minister Pol - za czasów lewicy?
AC

Data: 2010-06-20 17:58:42
Autor: Anatol
40 km autostrad w 3 lata

Użytkownik "Adam" <bluesman1952@poczta.fm> napisał w wiadomości news:4c1e0a08$0$2587$65785112news.neostrada.pl...

   Tak to jest gdy rządzi tzw. prawica. Skąd ci nieudacznicy się biorą?
A ileż to tych autostrad wybudowal niejaki minister Pol - za czasów lewicy?
AC

A jaka jest dokłądnie definicja hasła "wybudowanie" ? Jeżeli chodzi o ilość przygotowanych i rozpoczętych budów w km to w 2008 bezwględnie prowadził Pol, a w km na 1 rok sprawowania urzędu 1 miejsce miał Grabarczyk :

http://www.money.pl/gospodarka/wiadomosci/artykul/ministrowie;od;autostrad;-;ranking,158,0,378526.html

W tej chwili w każdej kategorii prowadzi już Grabarczyk (w budowie jest już rekordowe 366 km autostrad i 383 km ekspresówek, a w ostatni czwartek i piątek podpisano umowy na budowę kolejnych 100 km A1, gdzie budowa powinna ruszyć w ciągu 1-2 miesięcy).

Anatol

40 km autostrad w 3 lata