40 lat zbrodni

Data: 2010-12-18 12:56:47
Autor: u2
40 lat zbrodni
Data: 2010-12-18 13:50:37
Autor: Dirko
40 lat zbrodni
U¿ytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:4d0ca182$0$20996$65785112news.neostrada.pl...
.. nierozliczonej do dzisiaj. Nic dziwnego, ¿e wygwizdano Bronka ze
spalonych WSI :
http://www.gazetaprawna.pl/wiadomosci/grafika/472586,54768,obchody_40_rocz
nicy_grudnia_70_gwizdy_i_krzyki_podczas_przemowienia_komorowskiego_zdjecia
.html

    Przeczytaj w dzisiejszej GW wypowied¼ Wies³awy Gurgul wówczas dziewczyny, która pod stoczni± w Gdyni dosta³a wtedy kulê i cudem prze¿y³a a teraz brakuje jej na lekarstwa. Czy w niej jest ta nienawi¶æ?

Data: 2010-12-18 13:52:39
Autor: u2
40 lat zbrodni
W dniu 2010-12-18 13:50, Dirko pisze:
    Przeczytaj w dzisiejszej GW wypowied¼ Wies³awy Gurgul wówczas dziewczyny, która pod stoczni± w Gdyni dosta³a wtedy kulê i cudem prze¿y³a a teraz brakuje jej na lekarstwa. Czy w niej jest ta nienawi¶æ?

A Jeruzela utrzymują sztucznie przy życiu jak Breżniewa.

Data: 2010-12-18 15:25:34
Autor: pluton
40 lat zbrodni

A Jeruzela utrzymuj± sztucznie przy ¿yciu jak Bre¿niewa.

Kto konkretnie go utrzymuje ? Dawaj nazwiska.

pozdrawiam
pluton

Data: 2010-12-18 15:30:17
Autor: u2
40 lat zbrodni
W dniu 2010-12-18 15:25, pluton pisze:

A Jeruzela utrzymuj± sztucznie przy ¿yciu jak Bre¿niewa.

Kto konkretnie go utrzymuje ? Dawaj nazwiska.

pozdrawiam
pluton

Mogę tobie dać w mordę. Nadstaw ano swego pyska.

Data: 2010-12-18 15:45:15
Autor: pluton
40 lat zbrodni

> Kto konkretnie go utrzymuje ? Dawaj nazwiska.

Mogê tobie daæ w mordê. Nadstaw ano swego pyska.

Daj w morde tym, co utrzymuja sztucznie Jaruzelskiego.

Nullification

Data: 2010-12-18 15:56:01
Autor: u2
40 lat zbrodni
W dniu 2010-12-18 15:45, pluton pisze:
Mogê tobie daæ w mordê. Nadstaw ano swego pyska.
Daj w morde tym, co utrzymuja sztucznie Jaruzelskiego.

No właśnie tobie. Ty tutaj piejesz nad nim w zachwycie.

Data: 2010-12-18 16:14:39
Autor: pluton
40 lat zbrodni
> Daj w morde tym, co utrzymuja sztucznie Jaruzelskiego.

No w³a¶nie tobie. Ty tutaj piejesz nad nim w zachwycie.

eeee... naprawde ? jakos zapomnialem Mozesz przytoczyc jakis moj post na ten
temat ?

Nullification

40 lat zbrodni