40 punktów bazy na WIG20

Data: 2009-07-09 13:12:27
Autor: Delfino Delphis
40 punktów bazy na WIG20
Skąd się to bierze? Czy chodzi tutaj o potencjalny spadek KGHMu po wypłacie
dywidendy? Czy może ogólny nastrój sugerujący spadki?

Data: 2009-07-09 06:11:51
Autor: jk
40 punktów bazy na WIG20

W temacie: http://www.futures.pl/?did=121

Data: 2009-07-09 15:51:00
Autor: Delfino Delphis
40 punktów bazy na WIG20
jk wrote:

W temacie: http://www.futures.pl/?did=121

Dzięki, ciekawy artykuł. Wynika z tego, że nie ma bezpośredniej korelacji.
Moja intuicja jest taka, że kontrakty mają pewną bezwładność. Być może jest
więc jakaś korelacja między pochodną bazy w czasie, a zmiennością indeksu w
trendzie. Sprawdzę.

Data: 2009-07-09 08:43:50
Autor: TomoT
40 punktów bazy na WIG20
On 9 Lip, 15:51, Delfino Delphis <Delfi...@wytnijto.poczta.onet.pl>
wrote:
jk wrote:
> [...]

więc jakaś korelacja między pochodną bazy w czasie, a zmiennością indeksu w

sprawdz ,bo Pan Grzesiu jest beletrysta ,a nie traderem.
kgh to w tej chwili 35pkt, stad "wizualnie" duza baza

Data: 2009-07-10 13:31:32
Autor: TomoT
40 punktów bazy na WIG20
sprawdz ,bo Pan Grzesiu jest beletrysta ,a nie traderem.
kgh to w tej chwili 35pkt, stad "wizualnie" duzabaza

musze sprostowac, pomylilem osoby, wlasnie wysluchalem Pana Grzesia w
tvncnbc i to jest jednak trader, tyle ze... no wlasnie, jego 150pkt
luzu na stopa tlumaczy dlaczego Panu Grzegorzowi trudno dopatrzyć się
w zachowaniu ceny terminowej i spot jakiegokolwiek schematu.

Data: 2009-07-10 22:39:39
Autor: skippy
40 punktów bazy na WIG20

Użytkownik "TomoT" <TomiPol@gmail.com> napisał w wiadomości news:096f2499-fc03-4a92-a513-43b89005c1bfj32g2000yqh.googlegroups.com...
[...]

===

Jak to 150p luzu na stopa?

Data: 2009-07-10 14:22:18
Autor: TomoT
40 punktów bazy na WIG20
"luzu" to moje okreslenie...gdyz trzeba byc na luzie aby taki stop
ustawic :->
zapytany o to gdzie ma stopa powiedzial ,ze roznie i ze moze to byc np
120-150pkt od zajecia pozycji.
150 to obecnie jest 100% kapitalu, wiec daruje sobie komentowanie...

Data: 2009-07-11 00:34:54
Autor: jk
40 punktów bazy na WIG20
On 10 Lip, 23:22, TomoT <Tomi...@gmail.com> wrote:
zapytany o to gdzie ma stopa powiedzial ,ze roznie i ze moze to byc np
120-150pkt od zajecia pozycji.
150 to obecnie jest 100% kapitalu, wiec daruje sobie komentowanie...

Skomentuj; jestem ciekawy, bo sam też mam stopa w okolicy 120 pkt.
Fakt, to jest 100% kapitału, no ale coś za coś.

Data: 2009-07-11 10:42:21
Autor: Jerzy Olszewski
40 punktów bazy na WIG20
jk pisze:
[...]

Też widziałem wczoraj jak p. Grzegorz mówił o tym zleceniu stop w odległości 120 do 150 pkt. Też wywołało to moje zdumienie.

Moim zdaniem nie ma tu mowy o zleceniu stop w klasycznym sensie, ale o średnioterminowej grze na długich ruchach indeksu z założonym poziomem wyjścia. Przecież żeby taka strategia była racjonalna, to ruch w oczekiwaną stronę musi być powyżej 300 pkt. Proszę sprawdzić okres czasu w jakim takie ruchy zachodzą.

Nie ma potrzeby składana takich zleceń stop, bo wcześniej i tak trzeba albo dopłacić do depozytu by utrzymać stratną pozycję i jest moment na refleksję nad celowością takiego działania, albo makler zamknie za nas pozycje i zrealizuje w ten sposób taki "stop" wcześniej niż zadziała ten założony na 120 pkt.

Wydaje mi się, że do gry na dłuższe terminy znacznie lepiej nadają się opcje na indeks niż futy, ale pewnie się mylę.

Data: 2009-07-11 09:20:12
Autor: Tomek
40 punktów bazy na WIG20
Uzytkownik "TomoT" <TomiPol@gmail.com> napisal w wiadomosci news:a68ef43d-39a6-4607-bac2-51f8edee7a15k19g2000yqn.googlegroups.com...
[...]

Jakiego kapitalu?;)

Tomek

Data: 2009-07-11 11:53:32
Autor: skippy
40 punktów bazy na WIG20

[...]

Nie slyszalem tego ale jesli tak, to pewnie chodzi o pozycje bez lewarowania.
150p to jakies 7% obsuwy. A 5% do 10% marginesu bez lewara to zadna sensacja.

Pozdrawiam

Data: 2009-07-11 11:57:44
Autor: skippy
40 punktów bazy na WIG20
Jest tez wielu graczy którzy uzywaja np 10k na jeden kontrakt.
Wtedy 150p to 15%, nadal mieści się w granicach logiki.

Wykluczam, ze była mowa o grze z wyżyłowanym depo + SL 150p.
To by była strategia na ew. wygranie konkursu, ale zbyt ryzykowna na normalne granie.

40 punktów bazy na WIG20